Haha inderdaadquote:Op maandag 10 mei 2010 19:15 schreef frame-saw het volgende:
Oké minder seks met een derde snap ik nog wel :p Maar niet fappen lijkt me toch wel heel erg voor een jongen
2 dagen en begin het nu al moeilijk te krijgenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ben benieuwd hoe lang je t dan volhoudt vault_tec...
oh ow...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:43 schreef vault_tec het volgende:
[..]
2 dagen en begin het nu al moeilijk te krijgen
10% is serieus, andere dingen leken me gewoon grappig. Is eigenlijk een beetje gewoon gelogen, zijn dingen die ik wilde doen en/of mij leuk leken en haalbaar zijn. Na deze lijst ga ik het moeilijker maken though.quote:
Is fucking moeilijk, nog 57 dagen nog te gaan.quote:
je day zero. :3quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
yup. en ja ik weet het, geen tijd, geen zin.naar welke blog kijk je nu eigenlijk? ik heb er een waar ik alleen foto's plaats, en eentje van m'n day zero.. voor m'n day zero doe ik dan eigenlijk ook bijna niets, slechttt.
Blog maken doe je heel simpel op bijvoorbeeld blogspot.com!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb mijn lijst af![]()
Ik heb het Day Zero Project een beetje anders geinterpreteerd, naar mijn eigen mogelijkheden.
Ik heb 88 doelen op een lijst staan, die geprint en in mijn huis gehangen.
Er staan ook gewone to do dingen op (oa plinten afmaken etc).
Dit vooral omdat ik vaak zit te niksen / piekeren en uitdagingen nodig heb, zo heb ik meer een stok achter de deur.
Ik ga wel de vorderingen bijhouden op mijn lijst.
Helaas heb ik (nog) geen blog, maar op mijn lijst staat als doel: een weblog leren maken, dus wie weet!!
Zometeen 5 kaarten halen, voor postcrossing. Ik heb al 5 adressen aangevraagd.
En ik heb een "wreck this journal" besteld, binnen 3 dagen is ie binnen.
Ik heb er inderdaad al een paar gezien daar die me aanspreken. Daar ga ik me (mijn doel #66) in verdiepen de komende tijd.. Vind t ook wel een beetje eng (dat zal niet iedereen begrijpen maar goed)...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:31 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Blog maken doe je heel simpel op bijvoorbeeld blogspot.com!
Je kan ook een eigen domein huren (5 euro per jaar + wat ruimte) en dan kan je er echt op zetten wat je wilt. Wordpress vind ik bijv. veel fijner als een site waarbij je je blog hebt. Mocht je meer informatie willen, je mag PM-enquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb mijn lijst af![]()
Ik heb het Day Zero Project een beetje anders geinterpreteerd, naar mijn eigen mogelijkheden.
Ik heb 88 doelen op een lijst staan, die geprint en in mijn huis gehangen.
Er staan ook gewone to do dingen op (oa plinten afmaken etc).
Dit vooral omdat ik vaak zit te niksen / piekeren en uitdagingen nodig heb, zo heb ik meer een stok achter de deur.
Ik ga wel de vorderingen bijhouden op mijn lijst.
Helaas heb ik (nog) geen blog, maar op mijn lijst staat als doel: een weblog leren maken, dus wie weet!!
Zometeen 5 kaarten halen, voor postcrossing. Ik heb al 5 adressen aangevraagd.
En ik heb een "wreck this journal" besteld, binnen 3 dagen is ie binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |