Ik ben al veranderd van mening!quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:21 schreef Seam het volgende:
[..]![]()
Lang geleden dat ik weer een Foamy fan tegengekomen ben
Die mop ging ik daarstraks ook makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:03 schreef Poostema het volgende:
[..]
Die mop ging ik daarstraks ook maken
Maar jij bent een lekker wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwoah, 14 februari kan er ook wat vanquote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
1 april is het kanker van de kalender.
Ja en 5 december de aids, 25 en 26 december de cholera, 1 januari de tyfus, 5 mei de pest.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
1 april is het kanker van de kalender.
Gooi eens niet zo met ziektesquote:Op donderdag 1 april 2010 12:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en 5 december de aids, 25 en 26 december de cholera, 1 januari de tyfus, 5 mei de pest.
Dit jaar is 5 april de pleuris
Als jij binnenkort getrouwd bent, dan heb je daar geen last meer van.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:33 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vanmorgen de mummiepak wikkel om alle toiletrollen op het herentoilet gedaan hier op kantoorWas best een geslaagde actie
Ik doe niet aan ninja edits lezen.... had je de eerste keer maar sneller moeten rammen.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
je hebt de helft van mijn bericht maar gequote![]()
Was er geen Fok!ker die een date heeft op 32 maart?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:01 schreef Rekkie het volgende:
Het is vandaag 32 maart hoor.......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |