kijk, da's de instelling!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:13 schreef Flappekz het volgende:
Ik kan 1 april prima waarderen. Ten opzichte van 31 maart is het weer een dag dichter bij de zomer
Daar hadden jullie me te pakken hoor, hihihihiquote:
mijn oom had 1 aprilquote:Op donderdag 1 april 2010 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, lach er maar om maar ik ken iemand die iemand kent die op 1 april is overleden welliswaar niet door een 1aprilgrap maar door een verkeersongeluk maar je weet maar nooit of je met zon grap iemand kwetst die dat niet wil dus pas een beetje op met die grappen lieve mensen wil ik maar zeggen.
Pillz-Equote:
Dan negeren wij Afrika lekkerquote:
ik las négerenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan negeren wij Afrika lekker
Oh wacht, dat doen we al
quote:
Ik accepteer je belabberde Nederlands al, dat is genoeg op deze 1 april.lquote:Op donderdag 1 april 2010 10:12 schreef kinghenk het volgende:
Mensen accepteer die dag gewoon, net zoals je de rest van je jankerige leventje accepteerd!
1 april
1
1
1
!
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik accepteer je belabberde Nederlands al, dat is genoeg op deze 1 april.l
Er is er altijd wel eentje die em aantrekt toch?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:33 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vanmorgen de mummiepak wikkel om alle toiletrollen op het herentoilet gedaan hier op kantoorWas best een geslaagde actie
"Mevrouw de Leeuw uit Artis heeft gebeld of je haar even terug wilt bellen"quote:Op donderdag 1 april 2010 10:42 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind 1 april echt een onnozele klote dag. Moet je godverdomme scherp zijn omdat de ene na de andere simpele SBS idioot het fantastisch vind om kut grapjes te verzinnen.
Als je belt met Artis staat op het bandje ingesproken dat Meneer de Leeuw en Meneer de Beer er niet werkenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
"Mevrouw de Leeuw uit Artis heeft gebeld of je haar even terug wilt bellen"
En stinken zal het!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb vanochtend een gat gegraven in het bos waar mensen vaak hun honden uitlaten.
Om de grap compleet te maken heb ik ook nog een betonnen vloer met ijzeren punten op de bodem gelegd!
Ik ga zo even kijken of er al iemand in mijn grapje is gestonken!
En bij de Intratuin is Conny Feer ook al ontslagenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je belt met Artis staat op het bandje ingesproken dat Meneer de Leeuw en Meneer de Beer er niet werken
Of wat dacht je van mevrouw C. Hond uit Harderwijkquote:Op donderdag 1 april 2010 10:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
En bij de Intratuin is Conny Feer ook al ontslagen
Dat heb je echt té letterlijk vertaald, man.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:52 schreef Waaghals het volgende:
mensen die lopen te kankeren over mensen die lopen te kankeren.
wat een heerlijke tijd leven we toch in
wijf, ik vertaal niksquote:Op donderdag 1 april 2010 10:53 schreef Poostema het volgende:
[..]
Dat heb je echt té letterlijk vertaald, man.
Gast, dan kan je niet spellen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |