quote:
Ik heb een tijdje geleden even op een Tanglewood van zo'n 500 euro gespeeld, daar was ik behoorlijk van onder de indruk. Speelde erg licht en had een mooie klank.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat gaat mijn volgende doel worden, een echt goeie mooi klinkende akoestische gitaar
budget 5-600e ofzo
Iemand tips alvast?
Niet dat ik nu geld heb ofzo
Steelstring en met amp erin of hoe je dat ding ook noemt
ik ben ook opzoek naar een nieuwe western gitaar. die wie ik nu heb begint slecht te worden, snaren lopen aan enzo, is mijn eerste gitaar dus kan sowieso wel een keer vervangen worden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat gaat mijn volgende doel worden, een echt goeie mooi klinkende akoestische gitaar
budget 5-600e ofzo
Iemand tips alvast?
Let alleen niet op de kitschy inlaysquote:Op zondag 4 april 2010 09:20 schreef TeleluvR het volgende:
Blueridge. In alle prijsklassen top!
[ afbeelding ]
Ja, dat is inderdaad een beetje jammerquote:Op zondag 4 april 2010 09:31 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Let alleen niet op de kitschy inlays
quote:Op zondag 4 april 2010 09:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een beetje jammer
Zo das nog een behoorlijk grote winkel met best wel veel keuzequote:Op zondag 4 april 2010 09:41 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
morgen denk ik langs vriese in doetinchem, beetje de feedback van de achterhoek, ook helaas over hoe de gitaren erbij hangengitaren van 1k+ met enorm slechte afstelling
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 april 2010 10:57 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik heb net van 2 gitaren de band ingekort.
Oorzaak 9.1 kilo afvallen![]()
Dan hangt je gitaar ineens een stuk lager
Spontaan? Overnacht?quote:Op zondag 4 april 2010 10:57 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik heb net van 2 gitaren de band ingekort.
Oorzaak 9.1 kilo afvallen![]()
idem.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
budget 5-600e ofzo
Iemand tips alvast?
Nee een combinatie van sporten en een dieetquote:
Mwa, als je met jack jack kabel in een audiointerface gaat, klinkt dat ook gewoon goed hoorquote:Op zondag 4 april 2010 11:25 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
idem.
even een vraagje trouwens, heeft het hebben van een gebalanceerde XLR out op je western veel voordelen? want het is voor thuis opnemen heel makkelijk, hoef ik niet met mics of DI's te werken. Alleen zit je dan wel bijna altijd vast aan een Ibanez, want zo veel merken hebben deze mogelijkheid niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |