zit ik hier op het viva forum?quote:Op zondag 4 april 2010 13:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, gaat de goede kant op dus
[..]
Te snel afvallen is inderdaad niet goed maar ongeveer 0,5 kilo per week is wel erg weinig als je een dieet volgt en er ook nog bij sport.
[..]
Nee, diëten is gewoon klinkklare onzin, kijk maar eens hoe veel mensen er zijn die continue op dieet zijn. Maar bij een enkeling heeft het een blijvend effect, en de dieetgoeroes varen er wel bij. Je eetpatroon blijvend aanpassen en er goed bij nadenken wat je allemaal in je lichaam propt werkt veel beter.
Ik heb zelf ook een blueridge, echt geweldige gitaren, klinken top en heerlijk bespeelbaarquote:Op zondag 4 april 2010 09:20 schreef TeleluvR het volgende:
Blueridge. In alle prijsklassen top!
[ afbeelding ]
Ik zie er op de Thomann website nog genoeg staan.quote:Op zondag 4 april 2010 15:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Vraagje voor de kenners; worden er geen Ibanez PGM (Paul Gilbert) gitaren meer gemaakt ofzo? Op een enkele site zie je nog het laatste model, maar daar blijft het ook bij![]()
http://www.ibanez.com/ElectricGuitars/Series-pgm
Ik zou namelijk weleens een PGM300 / PGM400 willen proberen
Ah, die site kende ik nietquote:Op zondag 4 april 2010 15:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zie er op de Thomann website nog genoeg staan.
Dan heb je wat gemist.quote:
Qua Duitsland kende ik alleen Musik Produktive (dacht de grootste muziekzaak van Europa)quote:Op zondag 4 april 2010 15:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist.
Erg grote winkel met goede prijzen.
van de week bij thomann besteld en geld gestuurd maar de telefoon opnemen ho maar of terug reageren op mailtjesquote:Op zondag 4 april 2010 15:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist.
Erg grote winkel met goede prijzen.
Maar heb je die mailtjes zo geschreven zoals je hier altijd post?quote:Op zondag 4 april 2010 15:42 schreef genakt het volgende:
[..]
van de week bij thomann besteld en geld gestuurd maar de telefoon opnemen ho maar of terug reageren op mailtjes
Wat wil je weten dan, bevestiging of het binnen is of wat ?quote:Op zondag 4 april 2010 15:42 schreef genakt het volgende:
[..]
van de week bij thomann besteld en geld gestuurd maar de telefoon opnemen ho maar of terug reageren op mailtjes
quote:Op zondag 4 april 2010 15:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar heb je die mailtjes zo geschreven zoals je hier altijd post?
Vrijdag was sowieso een nationale feestdag in Deutschland, dus dan gaan ze echt niet reagerenquote:Op zondag 4 april 2010 15:50 schreef genakt het volgende:
heb woensdag donderdag en vrijdag heel de dag proberen te bellen naar verschillende nummers en nee gewoon nette zakelijke mail gestuurd.
Moest wat dingen weten over iban dingen en gegevens enz. Status kan ik op de site zien van me bestelling
quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 16:42 schreef blckbb het volgende:
Ik ga sparen voor een Gretsch
Hopelijk in Augustus genoeg geld
ondanks dat ik denk dat ik er niet uitzie met z'n ding om m'n nek zijn ze zo ontzettend gaaf!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |