Jij met je principes altijdquote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
Terugvindprincipes!
Ja! Hier om de hoek hangt er één. Hoezo, wil je een extra klap van de molen?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja goedemorgen, iemand in het bezit een defibrillator hier?
Verkapte doodsverwensingquote:Op donderdag 1 april 2010 10:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja! Hier om de hoek hangt er één. Hoezo, wil je een extra klap van de molen?
Bakker, voor alles wat in de pan gehakt moet wordenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Inspiratieloze dag, het zal wel aan het weer liggen. Heb een prachtig inkoppertje tot mijn beschikking: ontwerp een spaaractie voor pannen (3 koekenpannen, een wok en een hapjespan), voor een winkel die Bakker heet.
Ik krijg het gewoon niét voor elkaar om een leuke slogan te verzinnen.Bakken met Bakker? Zie je wel.
Het is geen slagerquote:Op donderdag 1 april 2010 10:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Bakker, voor alles wat in de pan gehakt moet worden
BakkerPannen altijd goed!!!! wat je er ook in bakt, Zuur of Zoet.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Inspiratieloze dag, het zal wel aan het weer liggen. Heb een prachtig inkoppertje tot mijn beschikking: ontwerp een spaaractie voor pannen (3 koekenpannen, een wok en een hapjespan), voor een winkel die Bakker heet.
Ik krijg het gewoon niét voor elkaar om een leuke slogan te verzinnen.Bakken met Bakker? Zie je wel.
Hahahaquote:Op donderdag 1 april 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
Wokken, wokken, wokken, Een Kip in de BakkerWok hoor je nooit meer tokken.
Gero panen bakken voor geen meterquote:Op donderdag 1 april 2010 11:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gero pannen bakken beter
en u betaalt echt voor geen meter
Die is geniaal!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je bakt er wat van met een Gero pan!
Ik lees nergens dat ze dat niet zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 11:41 schreef Jian het volgende:
[..]
dat klinkt alsof die dingen gevaarlijk zijn
Ja, nee, Gero is het merk van de pannen en Spar Bakker de naam van de winkel. Ik dacht misschien is daar een leuke woordspeling mee te maken maar dat valt nog niet meequote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Straks google je op de slogan en kom je op FOK!.
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:50 schreef Jian het volgende:
Gero, de echte prijspakker , exclusief bij Bakker !
excuses, ons reclamebureau verzint ze nu eenmaal niet zwakker !
Alsof er nooit wat geschreven wordt over een merk.quote:
Heule goeie pannen, die koop je bij Bakker.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:50 schreef Jian het volgende:
Gero, de echte prijspakker , exclusief bij Bakker !
excuses, ons reclamebureau verzint ze nu eenmaal niet zwakker !
Topickillerquote:Op donderdag 1 april 2010 12:11 schreef Jian het volgende:
LIedje dan maar;
Ik stond op nog niet wakker, ik ging meteen op weg naar Spar Bakker, vóóór een pan !
Ja daar kocht ik een Geróóó, wat ben ik achteraf toch een bozóóó, dat ding is een flop !
Pannen van Geróóóó ! Pannen van Geróóó !
Hijs mooi he.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:39 schreef Noek het volgende:
Lies!
Draai hem de hele morgen al, Mera. Ben er zo blij mee.
Maar de directie is nog altijd met z'n drieën, neem ik aan?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
Middag. Vier collega's minder, dat kwam er opeens ook nog bij. 50% minder werken, maar dat wordt opgevuld met interne cursussen en salaris wordt aangevuld tot 100&.
Tot zover het rapport vanuit het crisiscentrum.
Damn, dus die vier collega's zagen dat ook niet aankomen?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
Middag. Vier collega's minder, dat kwam er opeens ook nog bij. 50% minder werken, maar dat wordt opgevuld met interne cursussen en salaris wordt aangevuld tot 100&.
Tot zover het rapport vanuit het crisiscentrum.
Uiteraard! Want die doen meer praktisch werk dan de gehele studio, waar alle DTPers het veld mogen ruimen en waar onze art-directors met 50% minder werktijd ook het DTP-klusje mogen klaren. Maar dat schijnt de schuld te zijn van het UWV, dat uit een solidariteitsbeginsel stelt dat er op een afdeling geen onderscheid mag worden gemaakt tussen medewerkers met dezelfde functie en dus de hele afdeling weg moet.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar de directie is nog altijd met z'n drieën, neem ik aan?
Niet?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik schrijf het fout, een 8.05 dus.
Zou niet best zijn als ik seks kreeg op school Mera
TBO <> T80quote:Op donderdag 1 april 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Tong80 topic verzameling
Ikke denken dat TBO weer terug was.
Dat bedoel ik. In de index is het net de TBO afkorting.quote:
Dan ben ik nieuwsgierig hoe je op zo'n site terecht komt.quote:
Is het/heeft het een forum? Hij wil ons vast daarheen trekken, meesleuren in zijn ICT-ellendequote:Op donderdag 1 april 2010 15:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan ben ik nieuwsgierig hoe je op zo'n site terecht komt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb webwereld ook gewoon in Google Reader staan.
Ik ken het van de reclame. Maar ja, geen idee wie het dan was. Nu wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hijs mooi he.Draai hem thuis ook regelmatig, als ik weer eens een bui vol zelfmedelijden heb, Boehoe.
![]()
Van welke reclame is hij dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ken het van de reclame. Maar ja, geen idee wie het dan was. Nu wel.Ik krijg er een senang gevoel bij. Alsof ik wil zweven aan een ballon naar maakt niet uit waar.
De vliegende wegenwacht. Voor als er files staan, zo berichtte een Engelse krant.quote:
Ik vind het origineel juist veel verrassender en meer eigen dan de cover.quote:
Ja gefeliciteerd!quote:
Ik moet er waarschijnlijk nog een paar keer naar luisterenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het origineel juist veel verrassender en meer eigen dan de cover.
Dank je ...die miste ik nogquote:Op donderdag 1 april 2010 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja gefeliciteerd!![]()
Kijk es, kadootje. Ben je vriend dan wel niet maar ik kon deze fraaie retro-lingerie gewoon niét laten hangen.![]()
[ afbeelding ]
Thanxxquote:
quote:
Check je hyvesquote:Op donderdag 1 april 2010 16:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je ...die miste ik nog![]()
![]()
[..]
Thanxx![]()
[..]
![]()
Ik wist dat ik daar punten mee ging scorenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat had ik gezien en ik vond het lief...vooral dat je juist geen glitterplaatje had gezet![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wist dat ik daar punten mee ging scoren
Hij ligt op de hartbewaking. Gaat erg slecht hoewel hij wel iets begon op te knappen toen ik gister weg ging. Maar zijn hart is naar de tering, hij heeft 10 jaar geleden drie hartinfarcten over elkaar heen gehadquote:Op donderdag 1 april 2010 16:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bonuspunten....Ik heb niet terug gelezen...hoe is het met je opa gegaan? of stel ik nu echt een lompe vraag
Heftig!!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij ligt op de hartbewaking. Gaat erg slecht hoewel hij wel iets begon op te knappen toen ik gister weg ging. Maar zijn hart is naar de tering, hij heeft 10 jaar geleden drie hartinfarcten over elkaar heen gehadHet houdt ook een keer op, natuurlijk
Maar het was klote, om opa zo te zienIk heb helemaal nog geen familie op deze manier in het ziekenhuis gehad of wat dan ook, dus ik schrok me de tering toen ik hem zo "klein" in dat bed zag liggen. Overal slangetjes en blauwe plekken enzo, niet tof.
Maar het eerste wat hij zei was: "Echt belachelijk, je krijgt hier niet eens een biertje" dus hij had nog wel een beetje praatjes als van ouds.
Hij was heul in de war maar wel blij me te zienToen ik gisteren de laatste keer op bezoek was zei hij: "Hey, van dichtbij ben je helemaal niet zo lelijk" en begon daar vervolgens vooral zelf heel hard om te lachen
Zo ken ik opa weer
_!
Het is afwachten, ze gaan kijken of zijn lichaam alles zelf kan gaan doen als ze hem van de medicijnen en machines afhalen
kijk je uit dat je niet op de verkeerde knoppies gaat zitten?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:33 schreef remlof het volgende:
En m'n eerste halve liter Weißbier al op
Speciaal voor mij de boel bijgeknipt zo te zienquote:Op donderdag 1 april 2010 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja gefeliciteerd!![]()
Kijk es, kadootje. Ben je vriend dan wel niet maar ik kon deze fraaie retro-lingerie gewoon niét laten hangen.![]()
[ afbeelding ]
volgens mij denk jij veel te vaak aan geldquote:
dus er was MEER ...quote:Op donderdag 1 april 2010 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Speciaal voor mij de boel bijgeknipt zo te zien
Hihi, je zei knoppiesquote:Op donderdag 1 april 2010 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk je uit dat je niet op de verkeerde knoppies gaat zitten?
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HALLO HALLO HALLO? WEER VERDWAALD?
da's een 1 april grap toch ???quote:
GELOOFDE JIJ HET ECHT?quote:
Nee, ik werk ook, in de tuinquote:Op donderdag 1 april 2010 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga morgen als enige werken?
Ik heb meerdere malen sorry gezegd. Dat Teun hierop aangevallen word vind ik weer niet zo eigenlijk. Ik heb nog niet verder gelezen maar Lies je mag mij verrot schelden !!!. Twas wel een rare ervaring ..quote:Op donderdag 1 april 2010 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en een SC is dé aangewezen plek om erachter te komen of iemand een ban heeft.
Even een pm naar Pietje, Gert of Remlof had je, je antwoord ook gehad, maar nee jij koos voor de SC.
Dus ga nou niet aankomen met je moraalriddergedrag.
Maar goed je hebt je punten weer gescoord, ga lekker slapen, zoals ik al zei ik ben er klaar mee.
Dan heb ik hangbillenquote:Op donderdag 1 april 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
laat het gaan, laat het vallen, laat het los
Picsquote:Op donderdag 1 april 2010 18:55 schreef Soury het volgende:
Even dit
[..]
Nogmaals dan Sorry, Soury gaat met de billen bloot voor Lies ..
Maakt wel uit, Jij hebt me geholpen. Ennuh die pics nou ja .............quote:Op donderdag 1 april 2010 19:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pics![]()
En mij maakt het verder geen ruk uit Soury, laat ze lekker gaan, ben wel wat gewend hier
Ja duh, ik help iedereen die een vraag heeft, zelfs degenen die mij het graf in wensen, al was het gisteren. Kwestie van schakelen, sommigen hebben er moeite meequote:Op donderdag 1 april 2010 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt wel uit, Jij hebt me geholpen. Ennuh die pics nou ja .............As ze wat bruiner zijn ...
Wat zeggjemenouquote:Op donderdag 1 april 2010 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oh, laat die pics ook maar zitten, een paar billen van een wijf zijn aan mij niet besteed
O.k. vijf letters en er zit een K inquote:Op donderdag 1 april 2010 19:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We kunnen toch ook gewoon gelijk gaan dingesen, zonder foto's
De mijne was Kippie.. Die is dood en gaat nu richting crematoriumquote:Op donderdag 1 april 2010 19:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn woord was veel langer dan vijf, kan ik een klinker kopen?
Ik zou het haast gelovenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg Soury, 't was wel een ijzersterke 1 april grap van je, maar de volgende keer wel wat beter op de kalender kijken
Eet smakelijk, wel goed doorbakken hè, die ene kut bacterie is zo goed als dodelijkquote:Op donderdag 1 april 2010 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
De mijne was Kippie.. Die is dood en gaat nu richting crematorium
Oh dat zijn er 6 Kippi danquote:Op donderdag 1 april 2010 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
De mijne was Kippie.. Die is dood en gaat nu richting crematorium
Das gezeik, daar doe ik niet aan. Plus ik ben van de in de prut spelen/rare kleurtjes dranken generatie. Kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eet smakelijk, wel goed doorbakken hè, die ene kut bacterie is zo goed als dodelijk
Ik zag er gisteren eentje in het ziekenhuis liggen (TV), daar geef ik geen kwartje meer voorquote:Op donderdag 1 april 2010 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Das gezeik, daar doe ik niet aan. Plus ik ben van de in de prut spelen/rare kleurtjes dranken generatie. Kan wel wat hebben
Zolang het onder de noemer "genot" valt ben ik ervoor te vindenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij bent ook redelijk geprogrammeerd, bier & neuken en verder is 't wel goed
Nou jeetje vanwegen een kip of de prutquote:Op donderdag 1 april 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zag er gisteren eentje in het ziekenhuis liggen (TV), daar geef ik geen kwartje meer voor
Opgedaan in een (dacht) ziekenhuis in India. En hier kwamen ze van het RIVM afgelopen week bij elkaar om het over die bacterie te hebben (en antibiotica)quote:Op donderdag 1 april 2010 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou jeetje vanwegen een kip of de prut
Gezien.. Nah leuk maar ik heb ooit een boek van mijn moeder gekregen over A'dam met foto's enz.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oh Soury, je moet even snel schakelen naar RTL4, prachtige foto's van A'dam komen zo voorbij
Oh fuck...quote:
Ze hangen in het stadsarchief, lijkt mij als A'dammer toch wel leuk om even te kijkenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezien.. Nah leuk maar ik heb ooit een boek van mijn moeder gekregen over A'dam met foto's enz.
En daar leerde ik ook van waar mij idiote adres vadaan kwam.
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh fuck...
Feli Leis .. Wees blij dat je geen eigen topic heb. Dan had ik je niet gefeliciteerd![]()
Vele jaren in geluk en gezondheid
[ afbeelding ]
Ik ben daar al es geweest. Om mijn familie achtergrond uit te spitten via micro fiches .. Maar iid best leuk.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze hangen in het stadsarchief, lijkt mij als A'dammer toch wel leuk om even te kijken
Oh enne das best raar. Ik heb jaren geleden voor het eerst en rondvaart gemaakt. Best cool !!! Anne Frank huis ben ik ook nog nooit geweest. Tja .. Maar wel vaak naar foto's gekeken in de Nieuwe Kerk dat dan weer welquote:Op donderdag 1 april 2010 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze hangen in het stadsarchief, lijkt mij als A'dammer toch wel leuk om even te kijken
Ik heb ook jaren geleden een rondvaart gemaakt in A'dam, vond het wel leuk jaquote:Op donderdag 1 april 2010 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh enne das best raar. Ik heb jaren geleden voor het eerst en rondvaart gemaakt. Best cool !!! Anne Frank huis ben ik ook nog nooit geweest. Tja .. Maar wel vaak naar foto's gekeken in de Nieuwe Kerk dat dan weer wel
amsterdam is altijd leuk hequote:Op donderdag 1 april 2010 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren geleden een rondvaart gemaakt in A'dam, vond het wel leuk ja
Ik weet niet of het altijd leuk is, maar de stad is leuk, alleen een ellende om er met de auto te komen, dat dan weer welquote:
Ook A'dammer toch.. Heb jij die toerisische dingen wel es gedaanquote:
klopt idd. met de auto is klote. en dan nog zien te parkeren ook.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet niet of het altijd leuk is, maar de stad is leuk, alleen een ellende om er met de auto te komen, dat dan weer wel
yups, rondvaart. maar lang geleden. anne frankhuis ook, maar ook wel lang geleden. moesten we van onze ouders heen enzo.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook A'dammer toch.. Heb jij die toerisische dingen wel es gedaan
Schaam mequote:Op donderdag 1 april 2010 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, rondvaart. maar lang geleden. anne frankhuis ook, maar ook wel lang geleden. moesten we van onze ouders heen enzo.
van gogh, rijks, stedelijk ook allemaal gedaan.
heb al die dingen wel gedaan denk ik.
Trein treintjequote:Op donderdag 1 april 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet niet of het altijd leuk is, maar de stad is leuk, alleen een ellende om er met de auto te komen, dat dan weer wel
ben zelfs nog naar hermitage geweest vorig jaarquote:Op donderdag 1 april 2010 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Schaam meMet school wel veel dingen bezocht. Maar dat was de vorige eeuw
Dat ken ik nog als bejaarden tehuis..quote:Op donderdag 1 april 2010 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
ben zelfs nog naar hermitage geweest vorig jaar
vind t meestal wel leuk om die dingen te bezoeken.
quote:
yeah idd. was voor de bejaarden voor t eenmuseum werd.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ken ik nog als bejaarden tehuis..
Echt... Ik was sinds duizend jaar weer es met de Trein naar Zwolle. Vond het heerlijkquote:
alsof dat dorp van jou iets heeft dat de moeite van t aanzien waard isquote:Op donderdag 1 april 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
Trouwens Muis, schaam je niet ik doe ook niet aan sightseeing in eigen stad
Ik wilde me inschrijvenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:36 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd. was voor de bejaarden voor t eenmuseum werd.
ben er toen alleen nooit geweest. ze zaten wel op een mooie locatie tbh
lol, nu moet je maar ergens aan de rand van de stad hequote:Op donderdag 1 april 2010 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde me inschrijvenTe laat, of te vroeg
Wij hebben prachtige molensquote:Op donderdag 1 april 2010 20:36 schreef gomi het volgende:
[..]
alsof dat dorp van jou iets heeft dat de moeite van t aanzien waard is
wij ook. ben zowaar nog eens naar de molen van sloten geweest.quote:
Er zit er nog één die cool is. Aan de stadshouderskade. Daar zag ik jaren geleden al die oudjes op het terras zitten en werden er grote hoeden uitgedeeld aan de mensen Was erg zonnig. Maar ik ga met mijn zus een eigen tehuis beginnen. Je mag er drinken ,roken gokken, blowen enz... Gat in de marktquote:Op donderdag 1 april 2010 20:38 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, nu moet je maar ergens aan de rand van de stad he
Dan slijt ik mijn oude dagen wel in A'dam bij jouquote:Op donderdag 1 april 2010 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit er nog één die cool is. Aan de stadshouderskade. Daar zag ik jaren geleden al die oudjes op het terras zitten en werden er grote hoeden uitgedeeld aan de mensen Was erg zonnig. Maar ik ga met mijn zus een eigen tehuis beginnen. Je mag er drinken ,roken gokken, blowen enz... Gat in de markt
Klant nummer 1quote:Op donderdag 1 april 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan slijt ik mijn oude dagen wel in A'dam bij jou
ah die vand e stadhouderskade ken ik niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit er nog één die cool is. Aan de stadshouderskade. Daar zag ik jaren geleden al die oudjes op het terras zitten en werden er grote hoeden uitgedeeld aan de mensen Was erg zonnig. Maar ik ga met mijn zus een eigen tehuis beginnen. Je mag er drinken ,roken gokken, blowen enz... Gat in de markt
hehe jij zag t ook wel zittenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan slijt ik mijn oude dagen wel in A'dam bij jou
Ja lekker op het terras allemaal dingen doen die normaal niet mogen, maar bij Muis wel natuurlijkquote:
Precies !!! Oud worden is cool duhhhhhhhhhhhhhhhhhh SBSG Schrijf u in .. Dit is het begin van het eind. En hier kunt u uw geld kwijtquote:Op donderdag 1 april 2010 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ah die vand e stadhouderskade ken ik niet.
die van jou en je zus klinkt wel goed. schrijf me tzt wel bij jou in
soury's bejaarden sodom en gomorra
adam sandler toch?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
Ik zit Big Daddy te kijkenheb hem al 3 x gezien maar hij blijft grappig
mee t graf in kan t niet, dus vergok t hierquote:Op donderdag 1 april 2010 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies !!! Oud worden is cool duhhhhhhhhhhhhhhhhhh SBSG Schrijf u in .. Dit is het begin van het eind. En hier kunt u uw geld kwijt
Ja Happy Gilmore heb ik echt vreselijk om gelachen, ken je die? Met dat golfenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
adam sandler toch?
heeft wel meer leuke films vind ik
yups, met huisje van zijn oma toch? en hij de ijshockeyspeler die gaat golfen om t geld bijelkaar te spelen zodat ze in dr huis mag blijven ofzo?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Happy Gilmore heb ik echt vreselijk om gelachen, ken je die? Met dat golfen
De jeneverfabriek dacht ik, de echtequote:Op donderdag 1 april 2010 20:36 schreef gomi het volgende:
[..]
alsof dat dorp van jou iets heeft dat de moeite van t aanzien waard is
Je bent aangenomenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
Zit ik daar op het terras, alzheimer, knetter stoned, dronken volop te pokereno en te vloeken natuurlijk
Is hij de zoon van de duivel??? Ja ik vind hem wel top jaquote:Op donderdag 1 april 2010 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, met huisje van zijn oma toch? en hij de ijshockeyspeler die gaat golfen om t geld bijelkaar te spelen zodat ze in dr huis mag blijven ofzo?
little nicky vond ik ook leuk
yups, dat is daar idd. dat is wel de moeite iddquote:Op donderdag 1 april 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De jeneverfabriek dacht ik, de echte
yups die idd. sukkelige zoon van de duivelquote:Op donderdag 1 april 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Is hij de zoon van de duivel??? Ja ik vind hem wel top ja
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De jeneverfabriek dacht ik, de echte
Shhhhhttttttttttttttquote:Op donderdag 1 april 2010 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah alzheimer en pokeren.
de gouden combo voor sbsg
voor ik er zelf kom te zitten, kom ik er wel werken op mijn vrije zaterdag. ga ik die oudjes tillenquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Komt Fann natuurlijk ook iedere dag een bakkie doen, da's dan weer minder, die giebel blijft natuurlijk uren hangen
Je moet ze ook wassen enzulksquote:Op donderdag 1 april 2010 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
voor ik er zelf kom te zitten, kom ik er wel werken op mijn vrije zaterdag. ga ik die oudjes tillen
en de hele tijd sade opzetten enzoquote:Op donderdag 1 april 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Komt Fann natuurlijk ook iedere dag een bakkie doen, da's dan weer minder, die giebel blijft natuurlijk uren hangen
Nou ja wij hebben dan alzheimer, beseffen we dan toch nietquote:Op donderdag 1 april 2010 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of ze ligt opeens in je bed, even een tukkie doen
Wat een toekomstquote:Op donderdag 1 april 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja wij hebben dan alzheimer, beseffen we dan toch niet
zij ook wel tegen die tijd. die beseft dan ws niet eens meer dat ze er alleen langskwam om een bakkie te doenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja wij hebben dan alzheimer, beseffen we dan toch niet
Allemaal alzheimerquote:
Bedankt voor je excuses. Ik heb helemaal geen behoefte om iemand verrot te schelden, dat is mijn stijl niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:55 schreef Soury het volgende:
Even dit
[..]
Ik heb meerdere malen sorry gezegd. Dat Teun hierop aangevallen word vind ik weer niet zo eigenlijk. Ik heb nog niet verder gelezen maar Lies je mag mij verrot schelden !!!. Twas wel een rare ervaring ..
Ik had opgeruimd in mijn pm box en ineens kon ik niet meer reageren.
Dat dat in twijvel genomen word vind ik eigenlijk nog erger.
Maar ja na die druppel/emmer opmerking en ik daarna niet kon reageren was 1 +1 = 2
Nogmaals dan Sorry, Soury gaat met de billen bloot voor Lies ..
Ja hallo, kun je die lap tekst niet anders neerzetten, dat hoeft niet hier in de SC, dat kan ook eldersquote:Op donderdag 1 april 2010 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedankt voor je excuses. Ik heb helemaal geen behoefte om iemand verrot te schelden, dat is mijn stijl niet.
Ik geloof best dat je niet kon reageren, ik heb daar alleen geen verklaring voor. Wat tussen mij en Teun is, is tussen mij en Teun, ik snap dat je dankbaar bent dat hij het voor je op nam, ik hoop dat je ook snapt dat ik not amused was over de manier waarop hij dat deed. Hij had het niet in de sc hoeven zetten er zijn andere, nettere manieren om uit te vinden waarom jij niet kon posten.
En nu ga ik van dikhout luisteren en daarna naar de AH.
Ja is toch heerlijk iedere dag "nieuwe"mensen leren kennenquote:
Je gaat alvast oefenen voor later?quote:
Het was geen verjaardagstopic, het was een 'ik heb een hekel aan verjaardagstopics'-topicquote:Op donderdag 1 april 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wacht, verjaardagstopics deden we niet meer. Fijne avond meis![]()
Ik ga mijn kelder opruimen, daar staan mdf platen in van 60 bij 2.50 meter, die krijg ik nooit weg zo groot dus moeten kleiner gemaakt worden, lekker met de decoupeerzaag aan de slagquote:
Bij Soury ben je sowieso wel van de wereld, die begint daar de morgen met het voeren van spacecake aan die bejaardenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja is toch heerlijk iedere dag "nieuwe"mensen leren kennen
Nee hoor dat gun je niemand, zeker het beginstadium niet als je je er nog redelijk van bewust bent
kusje D.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Het was geen verjaardagstopic, het was een 'ik heb een hekel aan verjaardagstopics'-topic
ah das altijd wel leuk idd.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga mijn kelder opruimen, daar staan mdf platen in van 60 bij 2.50 meter, die krijg ik nooit weg zo groot dus moeten kleiner gemaakt worden, lekker met de decoupeerzaag aan de slag
Nee ik ga de ellende (lees zelfgemaakte kasten die niemand wil zelfs met een miljoen toe niet) die ex vriend me heeft nagelaten eens flink ruimen en opknappen, dan ga ik boven verder ben heel wat van plan. Kinderkamers nog doen, nieuwe vloer nou ja ik ga me niet vervelen voorlopigquote:Op donderdag 1 april 2010 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je gaat alvast oefenen voor later?
Als ze goed zijn Kally, waarom zet je ze dan niet op marktplaats? Dan laat je ze weghalenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga mijn kelder opruimen, daar staan mdf platen in van 60 bij 2.50 meter, die krijg ik nooit weg zo groot dus moeten kleiner gemaakt worden, lekker met de decoupeerzaag aan de slag
Nou niet echt, ik wilde die kasten niet maar nou ja ze zijn er en moeten nu echt weg, ben ze zatquote:Op donderdag 1 april 2010 21:26 schreef gomi het volgende:
[..]
ah das altijd wel leuk idd.
leuker dan dingen op maat maken die nog ergens moeten passen enzo
Ja dat is het dus, ze zijn niet goed, hij heeft ze helemaal zelf gemaakt, ik zei nog veel te groot en ik wil ze kleiner maar ja meneer dreef zijn zin doorquote:Op donderdag 1 april 2010 21:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ze goed zijn Kally, waarom zet je ze dan niet op marktplaats? Dan laat je ze weghalen
maar slopen is altijd wel leuk vind ikquote:Op donderdag 1 april 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou niet echt, ik wilde die kasten niet maar nou ja ze zijn er en moeten nu echt weg, ben ze zat
gefeliciteerd nog laysaquote:Op donderdag 1 april 2010 21:29 schreef Laysa het volgende:
Nogmaal thanx allemaal![]()
![]()
We gingen even een nwe foon voor D_K kopen....en we komen met een hoop meer zooi thuis dan alleen die telefoon
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:29 schreef Laysa het volgende:
Nogmaal thanx allemaal![]()
![]()
We gingen even een nwe foon voor D_K kopen....en we komen met een hoop meer zooi thuis dan alleen die telefoon
Vind ik ook, kan niet wachten tot zaterdagquote:Op donderdag 1 april 2010 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
maar slopen is altijd wel leuk vind ik
zang onder de douche zou je nog eens opnemen toch?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Tis dat ik geen filmpjes kan maken, anders had ik een toepje gemaakt van mijn mooie zang
thanxquote:
Ik was wel wakker ernaquote:Op donderdag 1 april 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Tis dat ik geen filmpjes kan maken, anders had ik een toepje gemaakt van mijn mooie zang
quote:
Ik had je beloofd je wakker te zingenquote:
Ik kan echt totaal niet zingen, en dat weet jijquote:Op donderdag 1 april 2010 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
zang onder de douche zou je nog eens opnemen toch?
in t kader van shower and sing van sv
quote:AMSTERDAM (AFN) - Vuilnismannen in het centrum van Amsterdam leggen vanaf vrijdag 30 april, Koninginnedag, een week het werk neer. Dat liet vakbondsbestuurder Ruud Kuin van Abvakabo FNV donderdag weten. De stakers eisen van hun werkgever, de gemeente Amsterdam, een betere cao.
kon een poging wagen hequote:Op donderdag 1 april 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan echt totaal niet zingen, en dat weet jij
Ja ik ga voor lul staan net als die knakker met zijn hoed gisterenquote:
Ik heb net lieve schattige ontbijtbordjes gekregen en mokken enzulks....quote:Op donderdag 1 april 2010 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat heb jij nu gekregen op je jaardag?
hehehehehe. zo erg kan t niet zijn hequote:Op donderdag 1 april 2010 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ga voor lul staan net als die knakker met zijn hoed gisteren
soms is nat zelfs heel leukquote:Op donderdag 1 april 2010 21:38 schreef Kally het volgende:
Raar soms is nat vies en soms ook niet![]()
Sorry beetje melig
Ik ga de gok maar niet wagenquote:
alles wat je krijgt is leuk imo. vind zelf de tekening die ik elk jaar van mijn neefje krijg t leukst. maakt er echt werk vanquote:Op donderdag 1 april 2010 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb net lieve schattige ontbijtbordjes gekregen en mokken enzulks....![]()
Ik heb nl nooit wensen eigenlijk en ben al blij met zulke dingen
Nog meer afwasquote:Op donderdag 1 april 2010 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb net lieve schattige ontbijtbordjes gekregen en mokken enzulks....![]()
Ik heb nl nooit wensen eigenlijk en ben al blij met zulke dingen
Ja leuk he, die eigengemaakte tekeningen, ik heb er nogal watquote:Op donderdag 1 april 2010 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
alles wat je krijgt is leuk imo. vind zelf de tekening die ik elk jaar van mijn neefje krijg t leukst. maakt er echt werk van
yeah ik heb die ik op mijn verjaardag kreeg ook nog allemaal.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja leuk he, die eigengemaakte tekeningen, ik heb er nogal wat
Thanksquote:Op donderdag 1 april 2010 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gatver man![]()
Asjeblief![]()
[ afbeelding ]
Nope, het is dan ook geen officiële vrije dag.quote:
quote:
nee idd.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope, het is dan ook geen officiële vrije dag.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |