Jij met je principes altijdquote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
Terugvindprincipes!
Ja! Hier om de hoek hangt er één. Hoezo, wil je een extra klap van de molen?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja goedemorgen, iemand in het bezit een defibrillator hier?
Verkapte doodsverwensingquote:Op donderdag 1 april 2010 10:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja! Hier om de hoek hangt er één. Hoezo, wil je een extra klap van de molen?
Bakker, voor alles wat in de pan gehakt moet wordenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Inspiratieloze dag, het zal wel aan het weer liggen. Heb een prachtig inkoppertje tot mijn beschikking: ontwerp een spaaractie voor pannen (3 koekenpannen, een wok en een hapjespan), voor een winkel die Bakker heet.
Ik krijg het gewoon niét voor elkaar om een leuke slogan te verzinnen.Bakken met Bakker? Zie je wel.
Het is geen slagerquote:Op donderdag 1 april 2010 10:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Bakker, voor alles wat in de pan gehakt moet worden
BakkerPannen altijd goed!!!! wat je er ook in bakt, Zuur of Zoet.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Inspiratieloze dag, het zal wel aan het weer liggen. Heb een prachtig inkoppertje tot mijn beschikking: ontwerp een spaaractie voor pannen (3 koekenpannen, een wok en een hapjespan), voor een winkel die Bakker heet.
Ik krijg het gewoon niét voor elkaar om een leuke slogan te verzinnen.Bakken met Bakker? Zie je wel.
Hahahaquote:Op donderdag 1 april 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
Wokken, wokken, wokken, Een Kip in de BakkerWok hoor je nooit meer tokken.
Gero panen bakken voor geen meterquote:Op donderdag 1 april 2010 11:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gero pannen bakken beter
en u betaalt echt voor geen meter
Die is geniaal!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je bakt er wat van met een Gero pan!
Ik lees nergens dat ze dat niet zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 11:41 schreef Jian het volgende:
[..]
dat klinkt alsof die dingen gevaarlijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |