Jij met je principes altijdquote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
Terugvindprincipes!
Ja! Hier om de hoek hangt er één. Hoezo, wil je een extra klap van de molen?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja goedemorgen, iemand in het bezit een defibrillator hier?
Verkapte doodsverwensingquote:Op donderdag 1 april 2010 10:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja! Hier om de hoek hangt er één. Hoezo, wil je een extra klap van de molen?
Bakker, voor alles wat in de pan gehakt moet wordenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Inspiratieloze dag, het zal wel aan het weer liggen. Heb een prachtig inkoppertje tot mijn beschikking: ontwerp een spaaractie voor pannen (3 koekenpannen, een wok en een hapjespan), voor een winkel die Bakker heet.
Ik krijg het gewoon niét voor elkaar om een leuke slogan te verzinnen.Bakken met Bakker? Zie je wel.
Het is geen slagerquote:Op donderdag 1 april 2010 10:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Bakker, voor alles wat in de pan gehakt moet worden
BakkerPannen altijd goed!!!! wat je er ook in bakt, Zuur of Zoet.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Inspiratieloze dag, het zal wel aan het weer liggen. Heb een prachtig inkoppertje tot mijn beschikking: ontwerp een spaaractie voor pannen (3 koekenpannen, een wok en een hapjespan), voor een winkel die Bakker heet.
Ik krijg het gewoon niét voor elkaar om een leuke slogan te verzinnen.Bakken met Bakker? Zie je wel.
Hahahaquote:Op donderdag 1 april 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
Wokken, wokken, wokken, Een Kip in de BakkerWok hoor je nooit meer tokken.
Gero panen bakken voor geen meterquote:Op donderdag 1 april 2010 11:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gero pannen bakken beter
en u betaalt echt voor geen meter
Die is geniaal!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je bakt er wat van met een Gero pan!
Ik lees nergens dat ze dat niet zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 11:41 schreef Jian het volgende:
[..]
dat klinkt alsof die dingen gevaarlijk zijn
Ja, nee, Gero is het merk van de pannen en Spar Bakker de naam van de winkel. Ik dacht misschien is daar een leuke woordspeling mee te maken maar dat valt nog niet meequote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Straks google je op de slogan en kom je op FOK!.
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:50 schreef Jian het volgende:
Gero, de echte prijspakker , exclusief bij Bakker !
excuses, ons reclamebureau verzint ze nu eenmaal niet zwakker !
Alsof er nooit wat geschreven wordt over een merk.quote:
Heule goeie pannen, die koop je bij Bakker.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:50 schreef Jian het volgende:
Gero, de echte prijspakker , exclusief bij Bakker !
excuses, ons reclamebureau verzint ze nu eenmaal niet zwakker !
Topickillerquote:Op donderdag 1 april 2010 12:11 schreef Jian het volgende:
LIedje dan maar;
Ik stond op nog niet wakker, ik ging meteen op weg naar Spar Bakker, vóóór een pan !
Ja daar kocht ik een Geróóó, wat ben ik achteraf toch een bozóóó, dat ding is een flop !
Pannen van Geróóóó ! Pannen van Geróóó !
Hijs mooi he.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:39 schreef Noek het volgende:
Lies!
Draai hem de hele morgen al, Mera. Ben er zo blij mee.
Maar de directie is nog altijd met z'n drieën, neem ik aan?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
Middag. Vier collega's minder, dat kwam er opeens ook nog bij. 50% minder werken, maar dat wordt opgevuld met interne cursussen en salaris wordt aangevuld tot 100&.
Tot zover het rapport vanuit het crisiscentrum.
Damn, dus die vier collega's zagen dat ook niet aankomen?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
Middag. Vier collega's minder, dat kwam er opeens ook nog bij. 50% minder werken, maar dat wordt opgevuld met interne cursussen en salaris wordt aangevuld tot 100&.
Tot zover het rapport vanuit het crisiscentrum.
Uiteraard! Want die doen meer praktisch werk dan de gehele studio, waar alle DTPers het veld mogen ruimen en waar onze art-directors met 50% minder werktijd ook het DTP-klusje mogen klaren. Maar dat schijnt de schuld te zijn van het UWV, dat uit een solidariteitsbeginsel stelt dat er op een afdeling geen onderscheid mag worden gemaakt tussen medewerkers met dezelfde functie en dus de hele afdeling weg moet.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar de directie is nog altijd met z'n drieën, neem ik aan?
Niet?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik schrijf het fout, een 8.05 dus.
Zou niet best zijn als ik seks kreeg op school Mera
TBO <> T80quote:Op donderdag 1 april 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Tong80 topic verzameling
Ikke denken dat TBO weer terug was.
Dat bedoel ik. In de index is het net de TBO afkorting.quote:
Dan ben ik nieuwsgierig hoe je op zo'n site terecht komt.quote:
Is het/heeft het een forum? Hij wil ons vast daarheen trekken, meesleuren in zijn ICT-ellendequote:Op donderdag 1 april 2010 15:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan ben ik nieuwsgierig hoe je op zo'n site terecht komt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb webwereld ook gewoon in Google Reader staan.
Ik ken het van de reclame. Maar ja, geen idee wie het dan was. Nu wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hijs mooi he.Draai hem thuis ook regelmatig, als ik weer eens een bui vol zelfmedelijden heb, Boehoe.
![]()
Van welke reclame is hij dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ken het van de reclame. Maar ja, geen idee wie het dan was. Nu wel.Ik krijg er een senang gevoel bij. Alsof ik wil zweven aan een ballon naar maakt niet uit waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |