Ik denk dat ik iets misquote:Op woensdag 21 april 2010 21:40 schreef aardappel het volgende:
Woei, vanaf eind april tot begin juli tentamens! wel 17 in totaal!
Waardeloos dat je zo lang moet wachten...quote:Op woensdag 21 april 2010 15:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik mag me niet inschrijven totdat ik dus de eerste master binnen heb...
Dus die uitloop met m'n scriptie is ook voor een klein deel gewoon om maar af te wachten hoe het gaat lopen met de prijs van de 2e master. Gaat die aan de RuG erg omhoog, dan stel ik m'n scriptie uit totdat ik master nr2 in z'n volledigheid heb gehaald. Dan kan ik me eventueel 1 maand inschrijven voor master nr2, diploma aanvragen en dus maar voor 1 maand collegegeld betalen.
Ze doen gewoon moeilijk, en voor zover ik weet is er nog steeds geen duidelijkheid wat betreft de prijzen van de RuG
Nou ja, ik neem aan van wel. Zolang ik m'n eerste scriptie niet inlever, ben ik nog niet klaar en kan ik alle fiscale vakken doen onder het motto "keuzeruimte".quote:Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waardeloos dat je zo lang moet wachten...En ik hoop dat het zo gaat werken als jij denkt,...anders zijn ze gewoon erg dom bezig dat ze weer een toptalent wegjagen....
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef Orbis het volgende:
Awesome, een 8 voor Goederen! Stukken beter dan ik verwacht had, eerlijk gezegd.
Tel je alvast de herkansingen mee ofzo?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:40 schreef aardappel het volgende:
Woei, vanaf eind april tot begin juli tentamens! wel 17 in totaal!
Ik heb verder niet naar de cijfers gekeken, is het zo slecht gemaakt?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb voor de grap ff de cijfers gecheckt, en je kunt egt merken dat de conditionele herkansing is afgeschaft
ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Tel je alvast de herkansingen mee ofzo?
Is zoiets rechtsgeldig vraag ik mij af.quote:"eigenaars hebben besloten als tweede optie, naast het pand zelf te willen gaan bewonen, eventueel tot verkoop over te gaan. het is huurder/ster bekend - en is daarmee akkoord- dat indien tot verkoop wordt overgegaaan met de lopende huurovereenkomst van 3 maanden + een extra 3 maanden huurperiode rekenign wordt gehouden, alvorens het pand leeg aan koper kan worden overgedragen"
De eerste optie is dat zij het huis zelf willen gaan verbouwen en daarna willen gaan bewonen en dat wij hieruitvolgende Geen beroep op huurbescherming na *datumeindecontract* zullen doen en afzien van de vorderingen op grond van huurbescherming
Volgens mij mag dat alleen op grond van de Leegstandswet, dus dan zou je die eens moeten bekijken.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik had ook nog een vraagje
Er is hier iemand heel erg geïnteresseerd in het studentenhuis waar ik met nog 10 andere woon.. Is al een paar keer langs geweest en heeft vandaag ook het nr van de huisbaas gevraagd. Stel dat het tot verkoop komt.. Hebben wij dit in ons contract staan:
[..]
Is zoiets rechtsgeldig vraag ik mij af.
De huurwet kent geen "huur voor bepaalde tijd", dit in tegenstelling tot wat veel mensen denken (vakantiehuisjes en dergelijke uitgezonderd, maar de uitzonderingen lijken hier niet van toepassing). Zodra jij dat contract ondertekent, kun je in principe blijven zitten. De enige mogelijkheid voor de verhuurder is verhuren op basis van de Leegstandwet. Als dit het geval is, dient dit UITDRUKKELIJK te blijken uit de huurovereenkomst en dient de verhuurder te beschikken over de bijbehorende vergunning.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik had ook nog een vraagje
Er is hier iemand heel erg geïnteresseerd in het studentenhuis waar ik met nog 10 andere woon.. Is al een paar keer langs geweest en heeft vandaag ook het nr van de huisbaas gevraagd. Stel dat het tot verkoop komt.. Hebben wij dit in ons contract staan:
[..]
Is zoiets rechtsgeldig vraag ik mij af.
Even ter info, wij krijgen iedere drie maanden een nieuw contract, omdat de eigenaren het huis oorspronkelijk hebben gekocht om het te gaan verbouwen.. Maar door de verandering van de waalsprong (in Nijmegen) liggen al die plannen stil en mogen ze niks.. Even nog voor de lol.. Het huis is wel echt een flinke smak geld waard, de gemeente had 1,4 miljoen geboden en dat is afgewezen.. Dus als je kans zou maken op een leuke verhuispremie en dat als percentage neemt van de verkoopwaarde ga ik graag verhuizen hoor
Maar goed daar gaat het in principe in eerste instantie niet om, ik ben gewoon benieuwd hoe het zit. Of het rechtsgeldig is als wij ondertekenen dat we geen aanspraak willen maken op de huurbescherming.. En of dit hetzelfde is bij bewoning door de eigenaar, of verkoop aan een andere persoon.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:16 schreef Smart_ass het volgende:
Dat soort geneuzel hadden wij bij staats- en bestuursrecht ook. Daarom had ik voor heel veel antwoorden maar 2/3 van de 5 punten, en dus een 5 6.
Nou ja, tog redelijk veel 2, 3, 4-en: men gokt dus weer ouderwets op een meevaller. Is er nog een bepaalde aanpak voor goederenrecht of is het gewoon recht toe recht aan regeltje leren en toepassen?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:16 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik heb verder niet naar de cijfers gekeken, is het zo slecht gemaakt?
Dan doe je er meerdere!quote:Op zondag 25 april 2010 17:50 schreef GDPP het volgende:
Ik twijfel zo over welke master ik volgend jaar moet gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |