whehehequote:Op donderdag 1 april 2010 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heet niet voor niets Miepmiep
[..]
Kut
je was me weer eens voor
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgenavond mag je hier weer aan het kruis![]()
kutquote:
waarom nietquote:Op donderdag 1 april 2010 13:28 schreef skitzin het volgende:
[..]
Zolang je hem maar niet op mij test
dat kan je ook vanaf een laptop doenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
kutik kan morgen niet.
zaterdag ook niet.
ik moet standby zijn voor een migratie project weet je nog.
hij is op dieetquote:Op donderdag 1 april 2010 13:33 schreef skitzin het volgende:
[..]
ik kan je vast wel omkopen met een kapsalon
moeilijk keuzequote:Op donderdag 1 april 2010 13:33 schreef skitzin het volgende:
[..]
ik kan je vast wel omkopen met een kapsalon
gatverquote:Op donderdag 1 april 2010 13:34 schreef skitzin het volgende:
[..]
... ook niet als de patat in olijf olie is gebakken?
Dat bestaat nietquote:Op donderdag 1 april 2010 13:34 schreef skitzin het volgende:
[..]
... ook niet als de patat in olijf olie is gebakken?
dus jij neukt ook liever een strontlelijk, onsmakelijk wijf dan dat je fapt?quote:
Eensch met Flesch.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Kapsalon![]()
[ afbeelding ]
Bedenk voor dat apenvoer maar een ander woord
als je zon vergelijking maakt.. nee dankjequote:Op donderdag 1 april 2010 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus jij neukt ook liever een strontlelijk, onsmakelijk wijf dan dat je fapt?
nee, liever een boterham dan vieze frieten
frieten zijn bij mij heilig, te vergelijken met goede sexquote:Op donderdag 1 april 2010 13:42 schreef skitzin het volgende:
[..]
als je zon vergelijking maakt.. nee dankje
quote:
ken het alle 2 nietquote:Op donderdag 1 april 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
frieten zijn bij mij heilig, te vergelijken met goede sex
in maiskiemolie mag welquote:Op donderdag 1 april 2010 13:34 schreef skitzin het volgende:
[..]
... ook niet als de patatfriet in olijf olie is gebakken?
In dat geval!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik mag wel een dag zondigen
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik mag wel een dag zondigen
denk het niet, aangezien ik niets lust dat in olijfolie is gebakken of van olijven gemaakt is (die olijfolieboter is ook vet goorquote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef skitzin het volgende:
ik dacht trouwens altijd dat frituurolie (wat tegenwoordig bij elke snackbar word gebruikt) grotendeels bestond uit olijfolie
jij kent EN frieten niet, EN geen goede sex...quote:
wij gaan dus niet samen wonenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk het niet, aangezien ik niets lust dat in olijfolie is gebakken of van olijven gemaakt is (die olijfolieboter is ook vet goor)
kan ook zonnebloemolie zijn..quote:Op donderdag 1 april 2010 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk het niet, aangezien ik niets lust dat in olijfolie is gebakken of van olijven gemaakt is (die olijfolieboter is ook vet goor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |