whehehequote:Op donderdag 1 april 2010 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heet niet voor niets Miepmiep
[..]
Kut
je was me weer eens voor
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgenavond mag je hier weer aan het kruis![]()
kutquote:
waarom nietquote:Op donderdag 1 april 2010 13:28 schreef skitzin het volgende:
[..]
Zolang je hem maar niet op mij test
dat kan je ook vanaf een laptop doenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
kutik kan morgen niet.
zaterdag ook niet.
ik moet standby zijn voor een migratie project weet je nog.
hij is op dieetquote:Op donderdag 1 april 2010 13:33 schreef skitzin het volgende:
[..]
ik kan je vast wel omkopen met een kapsalon
moeilijk keuzequote:Op donderdag 1 april 2010 13:33 schreef skitzin het volgende:
[..]
ik kan je vast wel omkopen met een kapsalon
gatverquote:Op donderdag 1 april 2010 13:34 schreef skitzin het volgende:
[..]
... ook niet als de patat in olijf olie is gebakken?
Dat bestaat nietquote:Op donderdag 1 april 2010 13:34 schreef skitzin het volgende:
[..]
... ook niet als de patat in olijf olie is gebakken?
dus jij neukt ook liever een strontlelijk, onsmakelijk wijf dan dat je fapt?quote:
Eensch met Flesch.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Kapsalon![]()
[ afbeelding ]
Bedenk voor dat apenvoer maar een ander woord
als je zon vergelijking maakt.. nee dankjequote:Op donderdag 1 april 2010 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus jij neukt ook liever een strontlelijk, onsmakelijk wijf dan dat je fapt?
nee, liever een boterham dan vieze frieten
frieten zijn bij mij heilig, te vergelijken met goede sexquote:Op donderdag 1 april 2010 13:42 schreef skitzin het volgende:
[..]
als je zon vergelijking maakt.. nee dankje
quote:
ken het alle 2 nietquote:Op donderdag 1 april 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
frieten zijn bij mij heilig, te vergelijken met goede sex
in maiskiemolie mag welquote:Op donderdag 1 april 2010 13:34 schreef skitzin het volgende:
[..]
... ook niet als de patatfriet in olijf olie is gebakken?
In dat geval!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik mag wel een dag zondigen
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik mag wel een dag zondigen
denk het niet, aangezien ik niets lust dat in olijfolie is gebakken of van olijven gemaakt is (die olijfolieboter is ook vet goorquote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef skitzin het volgende:
ik dacht trouwens altijd dat frituurolie (wat tegenwoordig bij elke snackbar word gebruikt) grotendeels bestond uit olijfolie
jij kent EN frieten niet, EN geen goede sex...quote:
wij gaan dus niet samen wonenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk het niet, aangezien ik niets lust dat in olijfolie is gebakken of van olijven gemaakt is (die olijfolieboter is ook vet goor)
kan ook zonnebloemolie zijn..quote:Op donderdag 1 april 2010 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk het niet, aangezien ik niets lust dat in olijfolie is gebakken of van olijven gemaakt is (die olijfolieboter is ook vet goor)
ik ken wel PATAT en seksquote:Op donderdag 1 april 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij kent EN frieten niet, EN geen goede sex...
arme arme man
ik ben heiligquote:Op donderdag 1 april 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
frieten zijn bij mij heilig, te vergelijken met goede sex
het een sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 1 april 2010 13:47 schreef skitzin het volgende:
[..]
kan ook zonnebloemolie zijn..
of ik lul gewoon uit mijn nek en het is iets anders
Ik zat dus tog in de buurtquote:Op donderdag 1 april 2010 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Plantaardig vet. Remia superblauw. Doos a 4 blokken van 2,5 kg.
en alle 2 slechtequote:
het is wel plantaardig ja.quote:
ossewitquote:Op donderdag 1 april 2010 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Plantaardig vet. Remia superblauw. Doos a 4 blokken van 2,5 kg.
mag helemaal niet meerquote:
hij is gek, ik doe mee dus is het altijd goede sexquote:Op donderdag 1 april 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ll !! gf zegt dat wij slechte seks hebben
in belgie welquote:
dat vertelde ze me zelf over jouwquote:Op donderdag 1 april 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor hem welquote:Op donderdag 1 april 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij is gek, ik doe mee dus is het altijd goede sex
jij kan ook geen geheimen bewarenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie wel![]()
[..]
dat vertelde ze me zelf over jouw
quote:
tis net een wijfquote:
Wat weet hij er nou vanquote:Op donderdag 1 april 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
M-Mquote:
in een heel ander land zelfsquote:Op donderdag 1 april 2010 13:56 schreef skitzin het volgende:
[..]
alleen maar donkere wolken hier...
Jij zit vast aan de andere kant van het land
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat weet hij er nou van
LL en ik hebben ook goeie sex
Lekker he schat, ik heb weer wat spannends ontdekt, het betreft nu domino stenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Kijk daar heb je het alquote:Op donderdag 1 april 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
in een heel ander land zelfs
[..]
Lekker he schat, ik heb weer wat spannends ontdekt, het betreft nu domino stenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |