we hebben er 1quote:Volgens een CWW melding kampen wij momenteel met een TXRX1138 error.
Afgelopen nacht zijn er na de server epibratie errors omtrent de IPT flux ontstaan.
Mogelijk veroorzaakt dit foutieve entries in de Haagse IPT cluster.
Graag nakijken.
ik heb het 10 keer gelezen...quote:Op donderdag 1 april 2010 10:46 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
ik moest even 2 keer lezen
[..]
we hebben er 1
Ik kan hier nooit vrij nemen op vrijdag, dan heeft mn collega al haar vrije dagquote:Op donderdag 1 april 2010 10:50 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ik heb lekker een dagje vrij genomen
Een goeie vrijdag moet dan ook een goeie vrijdag zijn
epibratie errorsquote:Op donderdag 1 april 2010 10:46 schreef wel.o.k het volgende:![]()
ik moest even 2 keer lezen
[..]
we hebben er 1
balenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan hier nooit vrij nemen op vrijdag, dan heeft mn collega al haar vrije dag
Oneerlijkquote:
quote:
ik heb het gevonden.quote:
ah, hier behoor ik zeiknat van te wordenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb het gevonden.
ze gebruiken het cifs protocol en dat incombinatie met antivirusscanning geeft timeouts.
daardoor loopt de dhcp renew niet goed en krijg je apipa adressen die de database vervuilen
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ah, hier behoor ik zeiknat van te worden![]()
Tis echt weer 1 van die dagen he...quote:Op donderdag 1 april 2010 11:02 schreef Ladylike het volgende:
ik ga koffie drinken, het wil maar niet vandaag
ik ben te bitcherig merk ikquote:Op donderdag 1 april 2010 11:07 schreef skitzin het volgende:
[..]
Tis echt weer 1 van die dagen he...
Ohhh tis weer die periode van de maand?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben te bitcherig merk ik
word echt een KLB-er
nee, dat was vorige weekquote:Op donderdag 1 april 2010 11:10 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ohhh tis weer die periode van de maand?
Doe het konijn de groetenquote:
je hebt er anders al 2 meer dan ik hebquote:
jij hebt mij, dus hij heeft er minimaal 3?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt er anders al 2 meer dan ik heb
hoeveel heeft scorpie er? immers, dat is ook mijn bezitquote:Op donderdag 1 april 2010 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt mij, dus hij heeft er minimaal 3?
hmm.. ik heb dr nu 9 (paas eitjes)quote:Op donderdag 1 april 2010 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoeveel heeft scorpie er? immers, dat is ook mijn bezit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |