Je veter zit los!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:
oh god, welke geintjes kan ik vandaag verwachten?
die is ook leukquote:Op donderdag 1 april 2010 10:02 schreef skitzin het volgende:
Ohja, dit was de foto die we mee hadden gestuurd
(Dat ik die nog heb)
[ afbeelding ]
Ik heb helegaar geen vetersquote:
hmm.. je hebt gelijk!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat hoop ik wel, tenzij geen broek aan heeft
boxer? dat is een hipster bij vrouwenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:18 schreef skitzin het volgende:
[..]
hmm.. je hebt gelijk!
Dr zit een scheur in je broek/rokje/string/onderbroek/boxer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]met een klein muggenbultje er bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog wel wat mugweg voor je![]()
hihi hoe weet jij dat nou? hihiquote:Op donderdag 1 april 2010 10:25 schreef skitzin het volgende:
[..]
met een klein muggenbultje er boven
Nee, er zit geen hoofddoek om het bultje heenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hihi hoe weet jij dat nou? hihi
Misschien ben ik wel een onderdrukte, besneden moslima
en ik ga om met varkens, dat kan natuurlijk nooitquote:Op donderdag 1 april 2010 10:27 schreef skitzin het volgende:
[..]
Nee, er zit geen hoofddoek om het bultje heen
Kijk daar hebben we het al...quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik ga om met varkens, dat kan natuurlijk nooit
Kapsalonquote:Op donderdag 1 april 2010 10:29 schreef skitzin het volgende:
[..]
Kijk daar hebben we het al...
Om de een of andere reden krijg ik spontaan trek in shoarma
Daar heb ik te weinig tijd voorquote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ooohhh.. dat is een goed idee!
Denk dat ik er vanmiddag met de lunch meteen een ga halen
heb alleen contant geldquote:Op donderdag 1 april 2010 10:33 schreef skitzin het volgende:
[..]
Je kan ze ook bestellenjusteat.com
koekje?quote:
Ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 1 april 2010 10:35 schreef skitzin het volgende:
Zou best willen, maar denk dat het onder tussen koud is
Is natuurlijk ook erg lekkerquote:Op donderdag 1 april 2010 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
koekje?
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt
dan maar een broodje met sambalgehakt
bek houwe, ik moet morgen nogquote:Op donderdag 1 april 2010 10:41 schreef skitzin het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook erg lekker
Ahh heerlijk zon laatste dag voor het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |