nee ze gaan geen hele layout voor de lol maken dat kost YT rond de $80.000 ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 17:20 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik hoop ook gewoon dat het een 1 april grap is
Van mij mogen ze die feature erin houden.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:17 schreef Tacobell het volgende:
Mensen die er nu pas achter komen dat YouTube een nieuwe layout heeft.
Dat TEXTp is natuurlijk gewoon een 1 april grap, wel een matige...
het ziet er anders uit alsof het door een stagiair in elkaar is gegooid.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
nee ze gaan geen hele layout voor de lol maken dat kost YT rond de $80.000 ofzo
wat ze nu hebben zie ik toch echt pas sinds vandaag.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:17 schreef Tacobell het volgende:
Mensen die er nu pas achter komen dat YouTube een nieuwe layout heeft.
Dat is al wat maandjes zo al lijkt het de hele tijd te wisselen tussen layouts.
Vind het ook niet echt een succes maar goed.
Dat TEXTp is natuurlijk gewoon een 1 april grap, wel een matige...
na 10 seconden het filmpje uitgezetquote:
Geen last van, ook Firefox.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Dit stoort me het meest:
[ afbeelding ]
(Firefox)
Dan zal het wel door een add-on of Greasemonkey-script komen.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:05 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Geen last van, ook Firefox.
voor sommige..quote:Op donderdag 1 april 2010 18:07 schreef onderjas het volgende:
Maar de nieuwe layout waar jullie het over hebben is er toch al meer dan een maand?
Wel koelquote:Op donderdag 1 april 2010 01:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Klik maar eens TEXTp aan bij een filmpje, dat is dus de 1 april grap. Matigjes
Dat, ik dacht eerst aan een 1-aprilgrap, maar toen ik het wat beter bekeek zag je dat er te veel werk in zat om het een 1-april grap te laten zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 17:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
nee ze gaan geen hele layout voor de lol maken dat kost YT rond de $80.000 ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |