quote:Op donderdag 1 april 2010 01:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij 0:40 pakt ie dat wijf ook mooi bij de tiet, dat laat ze ook mooi toe
Dus wel, er is hier al maanden sprake van. Ik had het vorige maand al.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:17 schreef DrDentz het volgende:
Vast een 1 april grap van ze, dit kan geen waarheid zijn.
Firefox ook niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:47 schreef zquing het volgende:
Ik vind 'm eigenlijk extreem vet, jammer dat hij niet werkt in opera
Dat wel, iedereen drukte toch altijd al op 1 ster of 5 sterrenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Het nieuwe beoordelingsysteem is wel een grote verbetering.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:56 schreef RaakKinderCola het volgende:
Haha youtube's 1 april grap weer
Dat logo is mbt TEXTPquote:Op donderdag 1 april 2010 01:17 schreef TC03 het volgende:
Wtf hebben ze gedaan?
Ze hebben gewoon alles wegghaald en wit gemaakt. En wat is er met dat gekke logo? Nabij de lever treedt een zeer onteder gevoel op.²
Relevante links:
http://www.youtube.com
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lever
verschrikkelijk inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat stoer zeg.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:00 schreef -Datdus- het volgende:
Het is een lelijke versie van de echte![]()
ik heb de ekte gebeta test
nee ze gaan geen hele layout voor de lol maken dat kost YT rond de $80.000 ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 17:20 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik hoop ook gewoon dat het een 1 april grap is
Van mij mogen ze die feature erin houden.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:17 schreef Tacobell het volgende:
Mensen die er nu pas achter komen dat YouTube een nieuwe layout heeft.
Dat TEXTp is natuurlijk gewoon een 1 april grap, wel een matige...
het ziet er anders uit alsof het door een stagiair in elkaar is gegooid.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
nee ze gaan geen hele layout voor de lol maken dat kost YT rond de $80.000 ofzo
wat ze nu hebben zie ik toch echt pas sinds vandaag.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:17 schreef Tacobell het volgende:
Mensen die er nu pas achter komen dat YouTube een nieuwe layout heeft.
Dat is al wat maandjes zo al lijkt het de hele tijd te wisselen tussen layouts.
Vind het ook niet echt een succes maar goed.
Dat TEXTp is natuurlijk gewoon een 1 april grap, wel een matige...
na 10 seconden het filmpje uitgezetquote:
Geen last van, ook Firefox.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Dit stoort me het meest:
[ afbeelding ]
(Firefox)
Dan zal het wel door een add-on of Greasemonkey-script komen.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:05 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Geen last van, ook Firefox.
voor sommige..quote:Op donderdag 1 april 2010 18:07 schreef onderjas het volgende:
Maar de nieuwe layout waar jullie het over hebben is er toch al meer dan een maand?
Wel koelquote:Op donderdag 1 april 2010 01:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Klik maar eens TEXTp aan bij een filmpje, dat is dus de 1 april grap. Matigjes
Dat, ik dacht eerst aan een 1-aprilgrap, maar toen ik het wat beter bekeek zag je dat er te veel werk in zat om het een 1-april grap te laten zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 17:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
nee ze gaan geen hele layout voor de lol maken dat kost YT rond de $80.000 ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |