quote:Novum - Er zijn sekstapes van Barack Obama naar het persbureau "The state" gestuurd. Zo meldde het dagblad "The Sun". De excentrieke neger zou zijn extreem grote lul in een uitgerekte paardenanus hebben gestopt. Volgens ooggetuigen is dit de eerste keer dat een paard zulke oergeluiden heeft gemaakt, dierenrechtenactivisten hebben al melding gemaakt van dit schandaal.
Barack Obama weigerde te reageren maar zijn woordvoerder gaf aan dat hij het paard hoorde smeken om bevrediging. Het paard genaamd "Black thunder" is vannacht aan haar overwondingen overleden, er werd maar eens bevestigd dat de huidig president van de VS een verstandige man is. Er werden sporen van condoom in de anuswand van het paard aangetroffen, Obama riskeert 2 weken celstraf of een boete van 150 Dollar.
Goed voorbeeld doet volgen. Slecht voorbeeld ook maar dit terzijde.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:04 schreef Jordy-B het volgende:
gelukkig geef je het goede voorbeeld. Dat zal ze leren.
We hebben jou als TSquote:Op donderdag 1 april 2010 01:30 schreef boekenplank het volgende:
Het is allemaal schijtlollig idd de 1 april topics. We buitelen over elkaar heen met hilarische topics.
Kunnen we of willen we niet beter?
Je bent de enige die het niet kan waarderen, tranen biggelen al de ganse dag over mijn wangen hier.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:30 schreef boekenplank het volgende:
Het is allemaal schijtlollig idd de 1 april topics. We buitelen over elkaar heen met hilarische topics.
Kunnen we of willen we niet beter?
lueken sgop heel leuk ik moest laggenquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 02:47 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
lueken sgop heel leuk ik moest laggen
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:05 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Godver, moet ik em alweer posten
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |