Die slim komt er ook nog wel.quote:Op zondag 11 april 2010 21:30 schreef Gezicht het volgende:
@ Mensen die hun PS3 met YLOD particulier hebben laten fixen of willen laten fixen: NIET DOEN!
Mijn broertje heeft hem tot 3 keer toe laten repareren in Roermond en de PS3 heeft het alle keren nog geen 2 dagen uitgehouden. Steek je geld gewoon in een nieuwe PS3 slim ofzo.
Mja, heb er nu een gevonden voor een euro of 40, met 3 maanden garantie op de reparatie. Mocht het dan niet goed zijn, dan komt er wel een nieuwe ps3quote:Op zondag 11 april 2010 21:30 schreef Gezicht het volgende:
@ Mensen die hun PS3 met YLOD particulier hebben laten fixen of willen laten fixen: NIET DOEN!
Mijn broertje heeft hem tot 3 keer toe laten repareren in Roermond en de PS3 heeft het alle keren nog geen 2 dagen uitgehouden. Steek je geld gewoon in een nieuwe PS3 slim ofzo.
Die multiplayer video op Youtubequote:Op maandag 12 april 2010 13:36 schreef Griebus het volgende:
Ik ga hem vast nog wel een keer halen die GoW maar heb eigenlijk meer zin in Red Dead Redemption
De Sony timer loopt afquote:Op zondag 11 april 2010 17:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Er gaan er nu wel plots heull veull van de eerste batch kapot zeg
Ik word daar ook wel een beetje warm van ja.. Maar heb GoW dan ook al uitgespeeld..quote:Op maandag 12 april 2010 13:36 schreef Griebus het volgende:
Ik ga hem vast nog wel een keer halen die GoW maar heb eigenlijk meer zin in Red Dead Redemption
Ik heb hoop.quote:Op maandag 12 april 2010 23:59 schreef Refurb het volgende:
Zal vast wel aan bod zijn gekomen in vorige topics..
Maar komt er uberhaupt nog een update om de voor de playstation 3 die het spelen van playstation 2 spellen beschikbaar maakt?
Liggen hier namelijk nog een aantal.
60GB gaat dit, maar ik heb de 80GB!
Dat is echt al 6 FW updates geleden gezegd inderdaad. Die FFVII PS3 remake komt er nog eerder!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:58 schreef ikookhier het volgende:
Backward compatibility gaat er definitief niet komen.
DNF gaat er nog eerder komenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is echt al 6 FW updates geleden gezegd inderdaad. Die FFVII PS3 remake komt er nog eerder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |