quote:Op donderdag 1 april 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:OMG Greys! Shownieuws op SBS6; gaat McArmy uit GA?
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat? Wat? WHUTWHUTWHUT?????
Hij staat hier op een ander net, wat zeggen ze?
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ontzettende hoerigegrmbl......
Ik trapte er in
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
OMG, big time gewoon, met open ogen, hatseflats, kledderum, zo liep ik er in
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahahaha, ik dacht echt die gelooft me nooit!
Sorry...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Als je het echt heel erg vindt dan wis ik m weer hoorquote:
quote:
Haantje!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
* Kraaaaaait![]()
Oh, wat een goeie![]()
Sorry Greys
Ik wilde ook vroeg naar bed, maar toen werd het tegen twaalven en toen wilde ik een grap makenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Tombo en Greysie![]()
Ik duik er ook in![]()
Ik had eiks om 23.30 uiterlijk willen liggen, maar ik ging nog "even" meelezen hier
En die is goed gelukt; Greys zoekt nu alle nieuwssites af of het stiekem toch niet waar isquote:Op donderdag 1 april 2010 00:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wilde ook vroeg naar bed, maar toen werd het tegen twaalven en toen wilde ik een grap maken
quote:
quote:
Oh... geen idee of het officieel is, ik ben vrij dus dan ga ik er niet over nadenkenquote:Op donderdag 1 april 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, geen officiele feestdag ofzo, weet ik 't
quote:
Ik ook niet hoor, mijn Mr was het wel maar die gaat gewoon werken.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, geen officiele feestdag ofzo, weet ik 't
Nou ja, ik ben het ook alleen omdat de moeder van mn oppaskindjes vrij is, dus ben ik overbodigquote:Op donderdag 1 april 2010 08:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, mijn Mr was het wel maar die gaat gewoon werken.
quote:Op donderdag 1 april 2010 08:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben het ook alleen omdat de moeder van mn oppaskindjes vrij is, dus ben ik overbodig
En jouw Mr wil gewoon niet vrij zijn zonder jou
Ik weet nog niet wat ik over 11 uur denk.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Over 11 uur denk ik een date te hebben.
Nee, maar dat komt ook omdat denken niet een van jouw grootste talenten is.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik over 11 uur denk.
fixedquote:Op donderdag 1 april 2010 09:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Over 11 uur denk ik een date te hebben.
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt ook omdat denken niet een van jouw grootste talenten is.
Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Erikh!!! Nu moet ik weer uitleggen waarom ik zo zat te grinnikenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is Tha_Erik en Dirkh...quote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Erikh!!! Nu moet ik weer uitleggen waarom ik zo zat te grinniken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is Tha_Erik en Dirkh...
ze zijn (nog) niet getrouwd he2e keer een verstoorde blik vd overkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik snap nu wel waarom ze je niet op hun kamer willenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
2e keer een verstoorde blik vd overkant
Al dat geglimlach en gelachquote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom ze je niet op hun kamer willen
Ja, al die vrolijkheid...quote:
Nou zeg dat welquote:
Mogge Pisces!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
Zeg, wordt het nog een beetje lente-achtig met de Paasdagen, of eh...
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:06 schreef Dirkh het volgende:
Mensen mensen mensen, niet zo negatief.
Het lentegevoel wordt niet bepaald door het weer maar door jezelf. Lente is een keuze!
Ik vind regen niet erg, kou ook niet, maar de combi storm en regen zoals gister wel, op de fiets, das het enigequote:Op donderdag 1 april 2010 10:06 schreef Dirkh het volgende:
Mensen mensen mensen, niet zo negatief.
Het lentegevoel wordt niet bepaald door het weer maar door jezelf. Lente is een keuze!
Dan moet het juist regenen, anders droogt hun huidje uit.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:08 schreef Greys het volgende:
Het weer bepaalt het niet, maar het hélpt wel!
Ik wil mijn visjes door hoepels leren springen, verdorie!
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan moet het juist regenen, anders droogt hun huidje uit.
Gewoon op je fiets springen, jas los en doen alsof het niet koud is, niet waait en niet regent! En heel hard zingen, dat helpt ook.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind regen niet erg, kou ook niet, maar de combi storm en regen zoals gister wel, op de fiets, das het enige
Er zijn grenzen met dit weer Dirkhquote:Op donderdag 1 april 2010 10:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
That's the spirit!Huppelend door de weide
Heulegaar nie, want ik heb iets in die vijver gekwakt vorige week dat draadalg zou verwijderen, het water helder zou maken en goed voor hun schubjes zou zijn. Dus!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan moet het juist regenen, anders droogt hun huidje uit.
Nou succes Piscesquote:Op donderdag 1 april 2010 10:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon op je fiets springen, jas los en doen alsof het niet koud is, niet waait en niet regent! En heel hard zingen, dat helpt ook.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Heulegaar nie, want ik heb iets in die vijver gekwakt vorige week dat draadalg zou verwijderen, het water helder zou maken en goed voor hun schubjes zou zijn. Dus!
kans op natte sneeuw hoorde ik vanmorgenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon op je fiets springen, jas los en doen alsof het niet koud is, niet waait en niet regent! En heel hard zingen, dat helpt ook.
Gemak dient de mensch.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, zullen we volgende keer samen fietsen, ik heb nog wat instructies nodig denk ik
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Gemak dient de mensch.
Ze hadden bij het tuincentrum een flesje waarop al de hierboven beschreven uitstekende kwaliteiten van het goedje vermeld werden, dus ik dacht ach... laat ik me ook eens laten misleiden
Heb je wel conditie? Tuffen begin ik niet aan hoor.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja! Fietsen met Pisces.
Dat gaat goed komen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Gemak dient de mensch.
Ze hadden bij het tuincentrum een flesje waarop al de hierboven beschreven uitstekende kwaliteiten van het goedje vermeld werden, dus ik dacht ach... laat ik me ook eens laten misleiden
Ik fiets je het licht uit de ogen.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je wel conditie? Tuffen begin ik niet aan hoor.
quote:
cognac?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
stiekem dacht ik ook zou het helpen..maar ik doe zelfs een goedje in de vissenkom waar de visjes blij mee lijken te zijn.
Het water is wel helderderder.quote:
Ja, om vervolgens straks weer keihard terug te komen.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het water is wel helderderder.
Voor mijn gevoel dan
Nee serieus, alle draadalg is weg
Werk ze!quote:
Mijn vijvertje is maar piepklein he.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, om vervolgens straks weer keihard terug te komen.
Maar dat soort flesjes heb ik ook vaak gebruikt, tot ik gewoon een goede pomp kocht.
Ja, ik zag al dat er iets stroomde, gezien een van de filmpjes.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Werk ze!
[..]
Mijn vijvertje is maar piepklein he.
Als ik daar een pomp in hang is de vijver vol. Dat scheelt nogal met jouw vijver.
Ik heb er twee zuurstofsteentjes in aan een klein pompje dat alleen op zonne-energie gaat.
Vorig jaar heb ik om de zoveel maanden een dopje van die zooi er in gegooid, verder gezorgd dat ik genoeg zuurstofplantjes had (want die bestrijden de draadalg) en daar bleef het vijvertje het hele jaar kraakhelder mee
Het is witte poederquote:
Oh, goed dat je het zegt, we waren allemaal op jou aan het wachten!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:26 schreef Dirkh het volgende:
Jullie mochten echt wel posten tussendoor hoor.
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt, we waren allemaal op jou aan het wachten!
Je bent té goed, Dirkh, voor ons!
Gekkigheid, tuurlijk mochten jullie gewoon doorposten, dommie.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt, we waren allemaal op jou aan het wachten!
Je bent té goed, Dirkh, voor ons!
Dan weten we dat voor de volgende keer!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gekkigheid, tuurlijk mochten jullie gewoon doorposten, dommie.
Yep, helemaal blijquote:Op donderdag 1 april 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan weten we dat voor de volgende keer!
En?
Gehakt?
Een lange neus makenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gekkigheid, tuurlijk mochten jullie gewoon doorposten, dommie.
Daar merkte ik vannacht anders niets vanquote:Op donderdag 1 april 2010 11:36 schreef Dirkh het volgende:
Jullie nemen mij in het ootje he?
Ik wil niet in mijn ootje genomen worden.
Kloptquote:Op donderdag 1 april 2010 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar merkte ik vannacht anders niets van!
Ja, 1 april zeker!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:40 schreef Ml-etje het volgende:
Enjoy and relax Dirkh, ik ben weer braaf
Je bent op dreef vandaag he Erik?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar merkte ik vannacht anders niets van!
Dat komt vast door jouw zonnige persoonlijkheid!quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:12 schreef MissBliss het volgende:
Hier begint het zojuist met zachtjes regenen.
Ja joh! Gek beest!quote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe is het met Kitty? Nept ze de boel nog een beetje?
Da's waarschijnlijk een I needs lotsofattensjonnnnnnnnnnnn!!! mauwtjequote:Op donderdag 1 april 2010 12:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja joh! Gek beest!![]()
2,5 dag helemaal mank geweest en nu kan ze gewoon een sprintje trekken voor wat natvoer hoor
Verder moet ik haar nog even leren kennen geloof ik. Ze mauwt zo vaak en dan heb ik geen idee waaromMaar echt zo'n dramatisch mauwtje ook, Ziggy was er niks bij
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's waarschijnlijk een I needs lotsofattensjonnnnnnnnnnnn!!! mauwtje![]()
Ze is nieuw, ze wil d'r bij horen. Boor kan ook nog steeds dramatisch mauwen. Maar da's ook gewoon een aandachtshoer
Die Kittyquote:Op donderdag 1 april 2010 12:19 schreef MissBliss het volgende:
2,5 dag helemaal mank geweest en nu kan ze gewoon een sprintje trekken voor wat natvoer hoor
Maar ze kijkt er ook heel boos bijquote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's waarschijnlijk een I needs lotsofattensjonnnnnnnnnnnn!!! mauwtje![]()
Ze is nieuw, ze wil d'r bij horen. Boor kan ook nog steeds dramatisch mauwen. Maar da's ook gewoon een aandachtshoer
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar ze kijkt er ook heel boos bij![]()
Ja, ik denk idd dat dat het is, er stond ook bij gedrag: "veel aandacht vragen".
Ja, Boor is weer een geval apart![]()
Misschien is ze gewoon nog wat onzeker en gaat dan een grote mond opzettenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar ze kijkt er ook heel boos bij![]()
Ja, ik denk idd dat dat het is, er stond ook bij gedrag: "veel aandacht vragen".
Vrouwen kunnen vaak ook zeer dramatisch mauwen ja.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde geluid als alleen wanhopige vrouwen ook kunnen maken?
Uhm.. *pakt papieren erbij*quote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft ze lang in het asiel gezeten?
Ja, ze heeft al speels gedaan met wat slierten van een dekentjequote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon nog wat onzeker en gaat dan een grote mond opzetten
Ze moet ook nog haar plek zien te veroveren in jullie huis tov Spider enzo natuurlijk.
Lots of TLC, maar daarvoor zit ze bij jullie goed!Misschien wil ze ook wel spelen!
Ja hoor, ze deed gewoon alsof! Of ze heeft er minder last van nuquote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:34 schreef Ml-etje het volgende:
Ging even kijken of we in F&F zaten(no offence hoor
).
Gaattie weer beter met Kittepetitty MB?
Lekker knuffelen danquote:Op donderdag 1 april 2010 12:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja hoor, ze deed gewoon alsof! Of ze heeft er minder last van nu
Ik heb het gevoel dat het echt goed gaat komen met die twee!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ze heeft al speels gedaan met wat slierten van een dekentje![]()
Tegen Spider mauwt ze ook gewoon heel hard als ie in de buurt komt, en hij heeft dan zoiets van: "Oh no, not this shit again." [ afbeelding ]
Maar gisteren ging hij ook al heel speels tegen haar staart slaandus hij wordt al wat minder bang.
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat Dirk even een vissen-anekdote er weer in moet gooien ook.
Gewoon, omdat het kán!
quote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je Spider vanaf kitty () of is hij ook uit het asiel gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik hoop het zoquote:Op donderdag 1 april 2010 @ 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het echt goed gaat komen met die twee! [afbeelding]
Geen karpers, maar goudwindes, goudvissen en een koi.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]!
De stiekemerd, en maar brullen over dieren en dan zoveel liefde voor z'n karpers, ben er gewoon stil van
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij werd opgevangen door Noek (van FOK!) nadat hij als zwervertje bij asiel Beilen gekomen was. Wij hebben hem sinds hij 16 weken is geloof ik. Dus wel via het asiel uiteindelijk.
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:45 schreef Dirkh het volgende:
dat eigenlijk iedere dag weer een nieuwe anekdote brengt.
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:44 schreef Ml-etje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 April?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Neequote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nu? Of mag ik eerst eten om wat energie op te doen?
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Needeze ronde niet maar we hebben er uiteindelijk wel enorm om moeten lachen
Iddquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Blegh.
Stel he, je was gisteren en de dag ervoor ziekig. En je zou vandaag met iemand iets gaan drinken. Maar gisterenavond is er gezegd dat je vandaag wel zou kijken of je je er goed genoeg voor voelt. Weet je dan rond dit tijdstip al of je je wel of niet goed genoeg voelt?
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:44 schreef Ml-etje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gaat trouwens niet om mij, maar om mijn date die me nog niet heeft laten weten of vandaag wel of niet doorgaat.
Bellen geen optie?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gaat trouwens niet om mij, maar om mijn date die me nog niet heeft laten weten of vandaag wel of niet doorgaat.
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En als ie je niet moet, dan laat de telefoon wel op voicemail overgaan.
Ja, dus niet bij een poging laten bedoel je?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of hij tukt bij om vanavond fit te zijn
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dus niet bij een poging laten bedoel je?
Werkt dat zo goed denk je? SMS in plaats van gewoon bellen?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, ik wacht nog wel een paar uur en dan sms ik wel hoe hij zich voelt.
Ik hou niet van bellenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Werkt dat zo goed denk je? SMS in plaats van gewoon bellen?
Ik zou ook gewoon een sms sturen (maar dan nu alquote:
Ik welquote:Op donderdag 1 april 2010 13:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah dat kan idd. niet iedereen is een beller.
Dat ik 4e ben? Nou nee, niet gekeken, ik nam het gewoon voor waarheid aan als jij het zegtquote:Op donderdag 1 april 2010 13:46 schreef JJH het volgende:
Ja, hallo dus!![]()
Greys, had je al naar die maandcijfers gekeken?
Ben ik zo betrouwbaar?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ik 4e ben? Nou nee, niet gekeken, ik nam het gewoon voor waarheid aan als jij het zegt
En het interesseert me eerlijk gezegd echt weinig![]()
Ik post ook veel 'achter de schermen' en dat zal ook wel meetellen neem ik aan.
Tel daarbij deze SC op en mijn overige posts en je zit er al snel aan idd
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon een sms sturen (maar dan nu al) met daarin de vraag of het al beter gaat en dat je het heus wel snapt als hij liever een andere keer afspreekt maar dat je je wel hebt verheugd op vanavond...
Grotendeels eensquote:Op donderdag 1 april 2010 13:46 schreef Greys het volgende:
Ik zou ook smsen. Nu. Of hij er al zicht op heeft of het doorgaat, omdat je als hij ziek is dan wat anders afspreekt.
Of is dat te hard
Dat is nog het ergste, je sleept ond mee in jouw ondergang!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
Oh nou toch even gekeken
Maar ik vind het opvallender hoe de anderen ook omhoog gesprongen zijn in die lijst
Dirkh van de 470e naar de 7e plaatsWhoehoehoeeeeeee
En Pisces, Loveless, Ml-etje... allemaal stukken hoger nu. Hihihi
004 (027) Greys
007 (470) Dirkh
009 (067) Pisces29
011 (105) Loveless85
017 (147) Ml-etje
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon een sms sturen (maar dan nu al) met daarin de vraag of het al beter gaat en dat je het heus wel snapt als hij liever een andere keer afspreekt maar dat je je wel hebt verheugd op vanavond...
Ik twijfelde ook een beetje of ik het wel of niet zou zeggenquote:
Maar ik vind jouw voorstel weer 'te needy' overkomenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Grotendeels eens
Maar om nou te zeggen dat je wat anders af gaat spreken als hij ziek is...Das wel hard ja
Ah ja, ik ben wel érg aanwezig in ESF, maar ik heb besloten me daar niets van aan te trekken zolang iedereen het gewoon nog leuk vindt hier. Now be proud!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook een beetje of ik het wel of niet zou zeggen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben wel érg aanwezig in ESF, maar ik heb besloten me daar niets van aan te trekken zolang iedereen het gewoon nog leuk vindt hier. Now be proud!
Vorig jaar was je net zo aanwezig volgens mij, al had je toen geen kleurtje.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben wel érg aanwezig in ESF, maar ik heb besloten me daar niets van aan te trekken zolang iedereen het gewoon nog leuk vindt hier. Now be proud!
Bullshit, er is niks te needy. Geeft alleen maar aan dat je er zin in hebt en het leuk vindt. Iedereen vind het leuk om leuk gevonden te worden door mensen die ze zelf ook leuk vinden. (klopt die zin?)quote:Op donderdag 1 april 2010 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik vind jouw voorstel weer 'te needy' overkomen
Alsof je te graag wilt, enzo. Als hij dat zou smsen, bedoel ik.
Ja precies. Niemand die er wat van zei toenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vorig jaar was je net zo aanwezig volgens mij, al had je toen geen kleurtje.
Dat ligt er aan of die ander de laatste dagen ook een beetje initiatief heeft getoond om te laten weten dat hij zich verheugde op vanavond. Als je het idee hebt dat je er in je eentje aan loopt te trekken (geen idee of dat zo is, dat moet Erik maar invullen) dan zou ik het wel te needy vinden om nu zo'n lange sms te sturen zoals Tombola voorstelde. Graag of niet, zeg maar. Maar da's mijn bescheiden meningquote:Op donderdag 1 april 2010 14:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bullshit, er is niks te needy. Geeft alleen maar aan dat je er zin in hebt en het leuk vindt. Iedereen vind het leuk om leuk gevonden te worden door mensen die ze zelf ook leuk vinden. (klopt die zin?)
Dan bestaat er geen te needy
Ik moest die zin 2x lezen.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bullshit, er is niks te needy. Geeft alleen maar aan dat je er zin in hebt en het leuk vindt. Iedereen vind het leuk om leuk gevonden te worden door mensen die ze zelf ook leuk vinden. (klopt die zin?)
Ben ik blij dat ik straks aan het werk ga.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies. Niemand die er wat van zei toen
En toen was er niet zo'n woeste SC volgens mij in SC. Of wel?![]()
Zullen we vanavond weer een rondje ESF les doen voor de kinders hier?![]()
Ik heb altijd sterk de neiging om mijn mening op zo'n manier op te schrijven dat het de enige juiste manier is.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of die ander de laatste dagen ook een beetje initiatief heeft getoond om te laten weten dat hij zich verheugde op vanavond. Als je het idee hebt dat je er in je eentje aan loopt te trekken (geen idee of dat zo is, dat moet Erik maar invullen) dan zou ik het wel te needy vinden om nu zo'n lange sms te sturen zoals Tombola voorstelde. Graag of niet, zeg maar. Maar da's mijn bescheiden mening
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, dat ligt er dan inderdaad aan hoe het de afgelopen week gingquote:Op donderdag 1 april 2010 14:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, dat ligt er dan inderdaad aan hoe het de afgelopen week ging
Als die jongen zich beroerd voelt en daarom niet af wil spreken maar het zelf ook errug jammer vind en daarom nog niet smst omdat ie hoopt dat het beter zal gaan zal ie alleen maar blij worden van een bevestiging van het leuk vinden denk ik
Op de bank en laptop op schoot, of gewoon voetjes omhoog en laptop ergens aan de andere kant van de kamer?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:22 schreef Ml-etje het volgende:
sorry lads en gents DRUUUKKK
Vanavond voetjes omhoog!
Ja, kutantwoord, heb je niks aan.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou. Veel wijzer over vanavond word ik niet van zijn bericht.
Ik stuurde: "Hey! Hoe voel je je vandaag? Hopelijk goed genoeg. Let me know! x" Krijg ik terug: "Hela meneer.. het gaat aardig, maar nog niet super.. Potjandorie! x"
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Godallemachtigquote:Op donderdag 1 april 2010 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik stuurde: "Hey! Hoe voel je je vandaag? Hopelijk goed genoeg. Let me know! x" Krijg ik terug: "Hela meneer.. het gaat aardig, maar nog niet super.. Potjandorie! x"
Het klinkt alsof het ook al dagen niet door zou gaan, zit ik er naast?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
Oh nou toch even gekeken
Maar ik vind het opvallender hoe de anderen ook omhoog gesprongen zijn in die lijst
Dirkh van de 470e naar de 7e plaatsWhoehoehoeeeeeee
En Pisces, Loveless, Ml-etje... allemaal stukken hoger nu. Hihihi
004 (027) Greys
007 (470) Dirkh
009 (067) Pisces29
011 (105) Loveless85
017 (147) Ml-etje
Hoezo triest?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:00 schreef JJH het volgende:
044 (119) 02688 086.71 JJH
Aan de ene kant is het wel gaaf, maar aan de andere kant is het best triest.....
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:11 schreef Dirkh het volgende:
Ik zou de woorden niet zo afwegen, lekker knallen met die sms dan.
Dat dusquote:Op donderdag 1 april 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Godallemachtig
Ik zou terug smsen 'Feel better! Vanavond dan maar uitstellen, of denk je dat het nog gaat lukken?'
Dan weet je het meteen.
Ik ookquote:
True, true.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb altijd sterk de neiging om mijn mening op zo'n manier op te schrijven dat het de enige juiste manier is.
(wat natuurlijk ook zo is)
Maar het ligt inderdaad aan wat voor type je bent. Mijn mening is dat als ik iemand mag en deze persoon needy gaat sms-en ik dat als een compliment zou zien en dat leuk zou vinden.
Als ik Erik was en ik zou met die vraag zitten, dan hing ik aan de telefoon als ik de gelegenheid had, een sms als je geen beller bent. Ik zou de woorden niet zo afwegen, lekker knallen met die sms dan.
Hij is dus ook niet zo'n beller, zet hem met z'n ballen voor het blok.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh hij's opeens op msn. To be continued.
Ik vind het nu ook spannend!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh hij's opeens op msn. To be continued.
quote:
Ach, wat kan je nou eigenlijk helemaal verliezen in zo'n geval? Ja, je date maar dan was het toch niet echt meant to be als hij/zij daar op afknapt toch?quote:
Dat ik zoveel tijd hier doorbreng.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo triest?
Less More = altijd more
Ik ook. Een beetje.quote:
Hoeft toch niet perse, omdat het een SC kun je weet-ik-het-hoeveel posts in een uur plaatsen, terwijl je er misschien alleen 1 uur per dag bentquote:
quote:Erik zegt:
Hey!
N. zegt:
Hee Beertje..
Ik sliep!
Ofja was aan het dutten..
Erik zegt:
Ahw.
Maar even to the point he, is het beter dat we vanavond een raincheck doen en een ander iets plannen denk je?
N. zegt:
Zoals ik me nu vol wel ja.. Ik zie eruit als een vaatdoek..
als je het niet erg vind..
Erik zegt:
Ik zei het gisteren toch al , dat je het maar hoeft te zeggen.
N. zegt:
Jeah, ik vind datvervelend!
Wij zijn gewoon effectief.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeft toch niet perse, omdat het een SC kun je weet-ik-het-hoeveel posts in een uur plaatsen, terwijl je er misschien alleen 1 uur per dag bent
Er zijn mensen die 6 uur per dag lurken of 10 posts plaatsen, dit is gewoon effectief kletsen
Jaquote:
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
Beertje? *giechel*
Oh maar ff serieus BeertjeErik...
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:55 schreef Dirkh het volgende:
Vrouwen: Laat hem maar het initiatief nemen -> Getver, hij belt me, to needy -> Hij belt me nooit, tsss hij laat me zitten.
Nee, ik bedoelde het anders.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
JJH vond het Beertje gedeelte mmmmofzo?
Nee maar wat Dirk zegt, het klinkt niet alsof ie je niet moet.
Maar hij moet de komende dagen wel zelf ff initiatief tonen door een nieuwe datum te prikken.
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het anders.
Ik zal me niet meer zo uitdrukken, goed?
Néé, dat was nog in reactie op Greys....quote:Op donderdag 1 april 2010 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik snap nu dat Mmmmm gewoon lief bedoelt is
Oh wacht je bedoelde het anders?
quote:
Ja inderdaad wel beter. En ik heb 'm ook wel duidelijk gemaakt dat ik van hem wel een voorstel verwacht.quote:Oh maar ff serieus BeertjeErik... beter dat het niet doorgaat vanavond hoor
En laat HIJ nou maar de komende dagen met een nieuw voorstel komen!
quote:Erik zegt:
Maareh, zullen we dan afspreken dat jij (binnenkort ) met een nieuw voorstel komt ofzo ?
N. zegt:
Laten we samen eraan denken; ik ben echt een ramp met dit soort dingen ...
Erik zegt:
Ja, ik zal je er wel aan (helpen) herinneren, maar ik ken je agenda niet .
N. zegt:
Komt goed!
Erik zegt:
Niet te lang mee wachten heur , nu ik eenmaal besloten heb dat ik je wil zien wil ik niet nog maanden wachten .
N.| zegt:
Nee, héhé!
Daar komt het vaak wel op neer ja. Het is nooit goed, eigenlijk, bottom linequote:Op donderdag 1 april 2010 14:55 schreef Dirkh het volgende:
Vrouwen: Laat hem maar het initiatief nemen -> Getver, hij belt me, to needy -> Hij belt me nooit, tsss hij laat me zitten.
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
N. zegt:
Daarvan zou ik dus echt denken 'Ja godsamme, als je me zo graag wilt zien dan vergeet je daar heus niet aan te denken hoor'quote:Erik zegt:
Maareh, zullen we dan afspreken dat jij (binnenkort ) met een nieuw voorstel komt ofzo ?
N. zegt:
Nee da's niet fuck, daar bedoelt die N vast mee 'Nee, he he, daar ga ik heus gaan maanden mee wachten, Beertje!quote:
Ja dat dacht ik ook hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
Hmmm.... Eer? Dit stukje:
[..]
Daarvan zou ik dus echt denken 'Ja godsamme, als je me zo graag wilt zien dan vergeet je daar heus niet aan te denken hoor'Dus ik zou hem mooi niet helpen herinneren
![]()
Je kunt best over een paar dagen een smsje sturen om te vragen of hij alweer beter is. Maar laat die nieuwe datum nou maar mooi van hem af komen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarvan zou ik dus echt denken 'Ja godsamme, als je me zo graag wilt zien dan vergeet je daar heus niet aan te denken hoor'![]()
Dat.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarvan zou ik dus echt denken 'Ja godsamme, als je me zo graag wilt zien dan vergeet je daar heus niet aan te denken hoor'Dus ik zou hem mooi niet helpen herinneren
![]()
Je kunt best over een paar dagen een smsje sturen om te vragen of hij alweer beter is. Maar laat die nieuwe datum nou maar mooi van hem af komen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:03 schreef Dirkh het volgende:
Kunnen we een overlegtopic openen waar Erik niet mag komen zodat we met een eenduidig antwoord kunnen komen?
Erik krijgt wisselende signalen van ons.Hij wordt nu helemaal gek.
Kunnen we een overlegtopic openen waar Erik niet mag komen zodat we met een eenduidig antwoord kunnen komen?
Of een woordvoerster aanstellen.
Nee niks sorry. Zoals je kunt merken vinden wij het juist razend interessant allemaal om ons er mee te bemoeien. Dus als jij dát nou niet erg vindt, dan is er niets aan de handquote:Op donderdag 1 april 2010 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook hoor. Ondertussen is er trouwens een grove nieuwe datum gepland (blijkbaar heeft ie het volgende week te druk met school
) en dus wordt het ergens in die week daarna.
(Sorry hoor, dat ik het allemaal hier dump).
Oh nou dat zie ik toch anders.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's niet fuck, daar bedoelt die N vast mee 'Nee, he he, daar ga ik heus gaan maanden mee wachten, Beertje!'. Maar dat gedeelte dat ie er aan herinnerd moet worden vond ik dan weer wat minder
Ja het is meer een kennismaking, drankjesdoen-datequote:Op donderdag 1 april 2010 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook echt niet.
Hebben jullie elkaar al wel eens ontmoet dan? Hoe kan je iemand nou vergeten als je iemand leuk vindt?
Of noem je het een date en is het een kennismaking?
Gewoon lekker van je afschrijven. Als het ons ooit te veel word melden we dat ook wel hoor.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook hoor. Ondertussen is er trouwens een grove nieuwe datum gepland (blijkbaar heeft ie het volgende week te druk met school
) en dus wordt het ergens in die week daarna.
(Sorry hoor, dat ik het allemaal hier dump).
Erik krijgt wisselende signalen van ons.Hij wordt nu helemaal gek.
Of een woordvoerster aanstellen.
Het gesprek eindigde niet daarquote:Op donderdag 1 april 2010 15:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh nou dat zie ik toch anders.
Nee he he, kom bij mij over als: Je zit te zeiken!
Daarbij eindigt het gesprek met een Nee, zo'n gesprek moet eindigen met: Ja ik bel je.
Neeeeee, hij bedoelde niet dat ie zat te zeiken, weet ik zeker!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh nou dat zie ik toch anders.
Nee he he, kom bij mij over als: Je zit te zeiken!
Daarbij eindigt het gesprek met een Nee, zo'n gesprek moet eindigen met: Ja ik bel je.
Precies, wij leven ons liefdesleven overnieuw via Erik.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
Zoals je kunt merken vinden wij het juist razend interessant allemaal om ons er mee te bemoeien. Dus als jij dát nou niet erg vindt, dan is er niets aan de hand
Dus Erik is een soort algeheel verlengstuk?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, wij leven ons liefdesleven overnieuw via Erik.
Wat jij wil JJH, waar jij je lekker bij voelt.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus Erik is een soort algeheel verlengstuk?
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, wij leven ons liefdesleven overnieuw via Erik.
Eh, vroeger ontmoette je gewoon nog mensen tijdens het stappenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe jullie generatie toendertijd aan een relatie is gekomen is mij een compleet raadsel.
Nee, zo ving ik het ook niet op.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeee, hij bedoelde niet dat ie zat te zeiken, weet ik zeker!
En het gesprek was nog niet afgelopen
Zie je ik kom veel te weinig buiten.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, vroeger ontmoette je gewoon nog mensen tijdens het stappenWerk of school, die 3
En dit klinkt wel heel erg JJH![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat jij wil JJH, waar jij je lekker bij voelt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Zie je ik kom veel te weinig buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik zou zoiets als wat Erik heeft ook geen date noemen, date is bij mij als je elkaar kent en elkaar leuk vindt én dan stappen onderneemt, niet een kennismaking.
Generatieverschilletje
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik ben trots op je!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, zo ving ik het ook niet op.
Ben wel demonstratief net offline gegaan toen het gesprek een beetje klaar was. En nu krijgt ie niks van mij totdat ie zelf iets stuurt. Ik ben duidelijk genoeg geweest dat ik wel wil afspreken, nu hij nog
.
In mijn tijd ging je gewoon buiten brommers kiekenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe jullie generatie toendertijd aan een relatie is gekomen is mij een compleet raadsel.
Toen waren huwelijken toch vooral zakelijke overeenkomsten om het imperium zo goed mogelijk uit te kunnen breiden.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:09 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!
[..]
In mijn tijd ging je gewoon buiten brommers kieken
()
Brommers kiek'n.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!
[..]
In mijn tijd ging je gewoon buiten brommers kieken
()
Oh ik heb ook een generatieverschilletjekloof met Erik, maar ik zou het dan weer wel gewoon een date noemen hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik zou zoiets als wat Erik heeft ook geen date noemen, date is bij mij als je elkaar kent en elkaar leuk vindt én dan stappen onderneemt, niet een kennismaking.
Generatieverschilletje
quote:
Ik stap niet zo vaak (en vaak vind ik mensen op stap niet echt bijzonder leukquote:Op donderdag 1 april 2010 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, vroeger ontmoette je gewoon nog mensen tijdens het stappenWerk of school, die 3
Zoals die jongen kletst (ik ken dus alleen wat er hier nu geplaatst wordt) zeg ik "he's just not into you".quote:Op donderdag 1 april 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik heb ook een generatieverschilletjekloof met Erik, maar ik zou het dan weer wel gewoon een date noemen hoorInternetdaten heet toch ook gewoon internetdaten?
Ze noemen elkaar al Beertje. En als je dan afspreekt om wat te gaan drinken is dat gewoon een deeeeet.
Ik kom uit Noord-Holland.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Brommers kiek'n.
Ik dacht dat iets typisch iets voor het oosten/noorden van het land is?
Dat dacht ik al, maar ik reageerde toch maar even op deze manier voor de zekerheid.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het betekent toch niet achterlangs maar "oh jongen"?![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik reageerde toch maar even op deze manier voor de zekerheid.
Ik bleef zojuist bijna in mijn M&Msquote:Op donderdag 1 april 2010 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
Als je dan toch internetdate dan sta je te springen met je koortshoofd wanneer je die lekkere beer kan ontmoeten
Ach zo ging dat toch. Net zoals bij de schoolfeesten enzo.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom uit Noord-Holland.
Maar ik geloof dat het idd geen brommers kieken was. Gewoon. 'Zuwwe ff naar buiten?'
En dan ging je zoenen en je schoolvriendinnetje ging met iemand anders zoenen en de kans was groot dat op de volgende kermis je rustig stond te zoenen met die ene waar zij de vorige keer mee had gezoend.
Zoiets
Zie je wel!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie het als 2x een betekenis, maar omdat jij het bent doen we vandaag die![]()
Ja de dames hadden hier gister geen oplossing wat het nou is, dus we doen het op 2 manierenquote:
Zo gaat het rap ja.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
En oh ja JJH, zo hebben we allemaal 50 posts in een uur![]()
Statistieken hoera
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bleef zojuist bijna in mijn M&Ms
Death by chocolate!
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, voordat het echt uit de hand gaat lopen, easy on the beer-bijnaam.
Wij noemden dat altijd gewoon fietsen. Maar nu ik jou zo hoor, bedoelde jij vanmorgen dus ook echt fietsen.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wij noemden dat altijd gewoon fietsen. Maar nu ik jou zo hoor, bedoelde jij vanmorgen dus ook echt fietsen.
Ja, ik bedoelde het meer dat ik het niet zo zie zitten als dat hier mijn nieuwe naam wordtquote:Op donderdag 1 april 2010 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, dat verbaasd me dan weer niet, want ik vind je zo'n knuffelig lief gezicht hebbenEn dat is echt positief bedoelt, lieve uitstraling ofzo
Of je had iemand ontmoet en die woonde 100 kilometer verderop en dan ging je een brief schrijven. Ik was echt een schrijver. Ik heb nog alle brieven van vroeger. Ik was een actief mannetje.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dit klinkt wel heel erg JJH![]()
Sowieso is het hele begrip penvriend/vriendin compleet verdwenen.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of je had iemand ontmoet en die woonde 100 kilometer verderop en dan ging je een brief schrijven. Ik was echt een schrijver. Ik heb nog alle brieven van vroeger. Ik was een actief mannetje.
Omg, ik vind dat echt superliefquote:Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of je had iemand ontmoet en die woonde 100 kilometer verderop en dan ging je een brief schrijven. Ik was echt een schrijver. Ik heb nog alle brieven van vroeger. Ik was een actief mannetje.
Nee, ik doe ook nog andere dingen tegelijkquote:
Dat je een week zat te kijken bij de brievenbus.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso is het hele begrip penvriend/vriendin compleet verdwenen.
Tegenwoordig mail je wel ff. Of je msn't of skyped even naar de andere kant van de wereld.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat je een week zat te kijken bij de brievenbus.
Doe dat danquote:Op donderdag 1 april 2010 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, ik vind dat echt superlief. Brieven schrijven
.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde het meer dat ik het niet zo zie zitten als dat hier mijn nieuwe naam wordt. Daar heb ik niet zo'n zin in
.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:26 schreef Greys het volgende:
En ik moet nog een ESF les voor vanavond voorbereiden voor hier
Ongeopend?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schrijven, ja ik heb nog dozen vol post
Ik ook, dat heet brievenbus hier.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schrijven, ja ik heb nog dozen vol post
quote:
quote:
Ik was meer van de geneatie van die vriendenboekjes.quote:
Nee, tranen.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beneden de gordel zeker weer?Nee bedankt.
Oh ja, ook zoiets. Als jongen was je te stoer om daar in te schrijven, maar diep beledigd als je er niet in mocht schrijven.quote:
quote:
quote:
Mag ik die van jou schrijven. Tip tap top Picses houdt van dropquote:Op donderdag 1 april 2010 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst weer doorgebladerd
Nou, zo heel hard loopt 't nu niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:55 schreef Dirkh het volgende:
Voor de modjes, hou de voet op de rem.
Maar niet alvast intrappen
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mag ik die van jou schrijven. Tip tap top Picses houdt van drop
Tip tap top, nu is mijn inkt op (en dan zo steeds minder hard op je pen drukken zodat het lichter werdquote:Op donderdag 1 april 2010 15:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mag ik die van jou schrijven. Tip tap top Picses houdt van drop
Ik kende hem nog niet, en nu lijkt het erop alsof ze hem aangepast hebben voor twitter.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He JJH, die Senseo he, dat was drie jaar geleden al een 1 april grap
Nee, dat is een oude duitse porno film.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja iets met edge, en dan zwiebert LL altijd met iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |