quote:Op donderdag 1 april 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:OMG Greys! Shownieuws op SBS6; gaat McArmy uit GA?
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat? Wat? WHUTWHUTWHUT?????
Hij staat hier op een ander net, wat zeggen ze?
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ontzettende hoerigegrmbl......
Ik trapte er in
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
OMG, big time gewoon, met open ogen, hatseflats, kledderum, zo liep ik er in
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahahaha, ik dacht echt die gelooft me nooit!
Sorry...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Als je het echt heel erg vindt dan wis ik m weer hoorquote:
quote:
Haantje!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
* Kraaaaaait![]()
Oh, wat een goeie![]()
Sorry Greys
Ik wilde ook vroeg naar bed, maar toen werd het tegen twaalven en toen wilde ik een grap makenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Tombo en Greysie![]()
Ik duik er ook in![]()
Ik had eiks om 23.30 uiterlijk willen liggen, maar ik ging nog "even" meelezen hier
En die is goed gelukt; Greys zoekt nu alle nieuwssites af of het stiekem toch niet waar isquote:Op donderdag 1 april 2010 00:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wilde ook vroeg naar bed, maar toen werd het tegen twaalven en toen wilde ik een grap maken
quote:
quote:
Oh... geen idee of het officieel is, ik ben vrij dus dan ga ik er niet over nadenkenquote:Op donderdag 1 april 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, geen officiele feestdag ofzo, weet ik 't
quote:
Ik ook niet hoor, mijn Mr was het wel maar die gaat gewoon werken.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, geen officiele feestdag ofzo, weet ik 't
Nou ja, ik ben het ook alleen omdat de moeder van mn oppaskindjes vrij is, dus ben ik overbodigquote:Op donderdag 1 april 2010 08:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, mijn Mr was het wel maar die gaat gewoon werken.
quote:Op donderdag 1 april 2010 08:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben het ook alleen omdat de moeder van mn oppaskindjes vrij is, dus ben ik overbodig
En jouw Mr wil gewoon niet vrij zijn zonder jou
Ik weet nog niet wat ik over 11 uur denk.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Over 11 uur denk ik een date te hebben.
Nee, maar dat komt ook omdat denken niet een van jouw grootste talenten is.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik over 11 uur denk.
fixedquote:Op donderdag 1 april 2010 09:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Over 11 uur denk ik een date te hebben.
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt ook omdat denken niet een van jouw grootste talenten is.
Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Erikh!!! Nu moet ik weer uitleggen waarom ik zo zat te grinnikenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is Tha_Erik en Dirkh...quote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Erikh!!! Nu moet ik weer uitleggen waarom ik zo zat te grinniken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is Tha_Erik en Dirkh...
ze zijn (nog) niet getrouwd he2e keer een verstoorde blik vd overkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik snap nu wel waarom ze je niet op hun kamer willenquote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
2e keer een verstoorde blik vd overkant
Al dat geglimlach en gelachquote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom ze je niet op hun kamer willen
Ja, al die vrolijkheid...quote:
Nou zeg dat welquote:
Mogge Pisces!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
Zeg, wordt het nog een beetje lente-achtig met de Paasdagen, of eh...
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
Zeg, wordt het nog een beetje lente-achtig met de Paasdagen, of eh...
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:06 schreef Dirkh het volgende:
Mensen mensen mensen, niet zo negatief.
Het lentegevoel wordt niet bepaald door het weer maar door jezelf. Lente is een keuze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |