Bedankt... voor je heldere uitlegquote:Op donderdag 1 april 2010 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is een verschil tussen melkklieren, die zich pas tijdens de zwangerschap zodanig ontwikkelen dat er ook daadwerkelijk melk uitkomt en vethompen
eej... dat komt me heel bekend voor... 1 van mij katten doet dat ook en het is F*cking vervelend...quote:Op donderdag 1 april 2010 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is het dan een instinct om alles wat de kat van een vriendin van mij te pakken krijgt in zijn waterbak te 'dopen'?
Je moet toch wat, als je de rest van de dag geen ruk te doen hebquote:Op donderdag 1 april 2010 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. dat is geen spelen meer. dat is een obsessie![]()
trust me
Dan moet je gewoon nog vaker boenenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:41 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
eej... dat komt me heel bekend voor... 1 van mij katten doet dat ook en het is F*cking vervelend...overal van die watervlekken over mn pas geboende laminaat ...
Ik heb er nog een voor je. Hoe verklaar je olifanten die wraak nemen op stropers omdat zij hun baby hebben vermoord? Of olifanten die nadat hun gebied is verwoest en ingenomen door mensen, terug keren om de huizen te pletten, de gewassen te eten?quote:
Moet je ze vooral melkfabrieken blijven noemenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik er maar een keer aan kan sabbelen
maar je blijft manquote:Op donderdag 1 april 2010 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bedankt... voor je heldere uitleg![]()
Je snapt dat ik zelf vader ben he
hij verneukt het behang, de stoelen, de bank en poept te veel.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je moet toch wat, als je de rest van de dag geen ruk te doen heb
Koop een krappaal... sinds ik die heb blijven ze van mn muren en inboedel af...quote:Op donderdag 1 april 2010 00:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar je blijft man![]()
[..]
hij verneukt het behang, de stoelen, de bank en poept te veel.
die heeft te veel te doen lijkt mij
ik had m laatst een speelgoedmuisje gegeven. met 20 seconden lag ie al in zn waterbak. en daar bleef ie liggen. muis vermoord. Kat 1- Muis 0quote:Op donderdag 1 april 2010 00:41 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
eej... dat komt me heel bekend voor... 1 van mij katten doet dat ook en het is F*cking vervelend...overal van die watervlekken over mn pas geboende laminaat ...
hij heeft een huge ass krabpaalquote:Op donderdag 1 april 2010 00:45 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Koop een krappaal... sinds ik die heb blijven ze van mn muren en inboedel af...alleen dat poepen... mja.. daar moet ik nog iets voor vinden... zou een kurk helpen?
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:45 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Koop een krappaal... sinds ik die heb blijven ze van mn muren en inboedel af...alleen dat poepen... mja.. daar moet ik nog iets voor vinden... zou een kurk helpen?
Instinct, bescherming, etc...quote:Op donderdag 1 april 2010 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er nog een voor je. Hoe verklaar je olifanten die wraak nemen op stropers omdat zij hun baby hebben vermoord? Of olifanten die nadat hun gebied is verwoest en ingenomen door mensen, terug keren om de huizen te pletten, de gewassen te eten?
Genotsknotsen?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je ze vooral melkfabrieken blijven noemen
Heb je ooit een kind uit zichzelf een puzzel zien maken? Dat moet ie eerst lerenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Instinct, bescherming, etc...
Heb je ooit een olifant een puzzel zien oplossen? Ik niet![]()
Alleen de apen en dolfijnen komen qua intelligentie en klein beetje in de buurt van de mens... De rest heeft het vermogen te overleven, niet om iets op te bouwen.
ik zeg vethompen of harriesquote:
Wat jij wilt, als het maar geen melkfabriek wordquote:
Jessquote:Op donderdag 1 april 2010 00:51 schreef Delan het volgende:
[..]
neeee zo heten de mannelijke delen van 37 graden!!
hoi trouwens
Ja, mijn 3,5 jarige kinderen hebben het vermogen om continu te leren, en zijn in staat om (soms tot verbazing) complexe puzzels in elkaar te zetten (zonder hulp)quote:Op donderdag 1 april 2010 00:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je ooit een kind uit zichzelf een puzzel zien maken? Dat moet ie eerst lerenGeen enkel mens weet uit zichzelf wat 1+1 is, dat moet geleerd worden.
Ik zou de bijenkorfen, mierennesten, complete sociale structuren in het dierenrijk niet niets willen noemen
Holaquote:Op donderdag 1 april 2010 00:51 schreef Delan het volgende:
[..]
hoi trouwens
Jess!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:51 schreef Delan het volgende:
[..]
hoi trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |