Intelligentie tussen mensen en dieren is niet vergelijkbaar. Wij hebben het vermogen om keuzes te maken, dieren niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net als mensenDus, what's the difference?
From dusk till dawn flashbackquote:
Dieren hebben zeker het vermogen keuzes te makenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Intelligentie tussen mensen en dieren is niet vergelijkbaar. Wij hebben het vermogen om keuzes te maken, dieren niet.
Je bent duidelijk geen kinderen gewendquote:Op donderdag 1 april 2010 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben van het principe what comes around goed around. Als iemand (kind, volwassene, dier) mij bijt, slaat, schopt of wat dan ook, krijgt hij of zij dit terug, als ik daartoe nog in staat ben dan
ik weet niet waar je het over hebt, mijn voet schoot gewoon uit!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:32 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ey... dat mag niet.. dat is vals spelen
Het werkt welquote:Op donderdag 1 april 2010 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk geen kinderen gewend
Nee, en daar wil ik ook niet aan wennenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent duidelijk geen kinderen gewend
Ik ben er al bovenop gesprongenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt, mijn voet schoot gewoon uit!![]()
Samzz.. bijt dan?
?quote:
Gelukkig maarquote:
Neequote:Op donderdag 1 april 2010 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dieren hebben zeker het vermogen keuzes te maken
Dieren maken wel keuzes... denk ik dan... als ik voor mn katten een bak droogvoer neerzet en daarnaast van dat pathe stink spul dan gaan ze zeker weten voor dat stink spulquote:Op donderdag 1 april 2010 00:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Intelligentie tussen mensen en dieren is niet vergelijkbaar. Wij hebben het vermogen om keuzes te maken, dieren niet.
Jij kan makkelijk een weeshuis van melk voorzienquote:Op donderdag 1 april 2010 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, en daar wil ik ook niet aan wennen
Instinct... Niet een weloverwogen beslissingquote:Op donderdag 1 april 2010 00:35 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Dieren maken wel keuzes... denk ik dan... als ik voor mn katten een bak droogvoer neerzet en daarnaast van dat pathe stink spul dan gaan ze zeker weten voor dat stink spul
Nee hoor. Ook op wat ze lekker vinden. Mijn paard bijvoorbeeld, vertikt het binnen te gaan staan als het buiten regent. Gewoon omdat ze het lekker vind buiten te staan. Maar zodra het sneeuwt is ze niet naar buiten te krijgen.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee
Hun keuzes zijn puur op instinct gebaseerd. Die van de mens niet
Maar dieren hebben wel degelijk gevoel hoor, dat zal ik nooit ontkennen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij kan makkelijk een weeshuis van melk voorzien
Haal je maar niks in je hoofd, ik bijt je terug en huppel verderquote:
is het dan een instinct om alles wat de kat van een vriendin van mij te pakken krijgt in zijn waterbak te 'dopen'?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Instinct... Niet een weloverwogen beslissing
Dat is spelenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is het dan een instinct om alles wat de kat van een vriendin van mij te pakken krijgt in zijn waterbak te 'dopen'?
er is een verschil tussen melkklieren, die zich pas tijdens de zwangerschap zodanig ontwikkelen dat er ook daadwerkelijk melk uitkomt en vethompenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij kan makkelijk een weeshuis van melk voorzien
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haal je maar niks in je hoofd, ik bijt je terug en huppel verder
Als ik er maar een keer aan kan sabbelenquote:
nee. dat is geen spelen meer. dat is een obsessiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |