Kloptquote:Op donderdag 1 april 2010 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar mensen leven ook via instinct en aangeleerd gedrag
Ik kan met mijn paarden lezen en schrijven. Dat komt niet zomaar. Een kind moet je ook straffen als het wat verkeerd doet, dat is met een dier net zo.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Erg apart...nu heb ik het sowieso niet zo op paarden maar ze bijten...ik zou heul snel wegrennen
kom er later wel eens op terugquote:
Denk ik ookquote:Op donderdag 1 april 2010 00:22 schreef VorteXxX het volgende:
ik denk dat dieren en mensen gewoon hetzelfde doen / voelen / denken ... nou ja ongeveer dan...
ik wacht vol spanningquote:
Dus je bijt ook kinderen?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan met mijn paarden lezen en schrijven. Dat komt niet zomaar. Een kind moet je ook straffen als het wat verkeerd doet, dat is met een dier net zo.
En een tik vind ik vaak veel erger dan even bijten.
als mijn kind mij zou bijten, ja zou ik terug bijtenquote:
Als je kind bijt, dan welquote:
Ik denk dat dieren vooral op instinct levenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:22 schreef VorteXxX het volgende:
ik denk dat dieren en mensen gewoon hetzelfde doen / voelen / denken ... nou ja ongeveer dan...
Ik ben van het principe what comes around goed around. Als iemand (kind, volwassene, dier) mij bijt, slaat, schopt of wat dan ook, krijgt hij of zij dit terug, als ik daartoe nog in staat ben danquote:
En als het over je plast bij het verschonen van de luier....quote:Op donderdag 1 april 2010 00:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je kind bijt, dan wel
En als het schopt, dan schop je terug
Net als mensenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dieren vooral op instinct leven
mensen niet?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dieren vooral op instinct leven
Dat is niet met opzetquote:Op donderdag 1 april 2010 00:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En als het over je plast bij het verschonen van de luier....
*bijt* *rent heel hard weg*quote:Op donderdag 1 april 2010 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben van het principe what comes around goed around. Als iemand (kind, volwassene, dier) mij bijt, slaat, schopt of wat dan ook, krijgt hij of zij dit terug, als ik daartoe nog in staat ben dan
Mental note: braaf zijn in de buurt van samzzquote:Op donderdag 1 april 2010 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben van het principe what comes around goed around. Als iemand (kind, volwassene, dier) mij bijt, slaat, schopt of wat dan ook, krijgt hij of zij dit terug, als ik daartoe nog in staat ben dan
*tackelt*quote:
Nee...dat is instinctquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |