volgens mij moet ik dan toch eerst zelf kind-af zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 19:53 schreef Desmonkey het volgende:
Stroek wanneer krijg je kinderen?
Het lijkt er niet op:quote:
maar weet je ook al merk en type smartphone je wil ?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:59 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op:
Als ik een 1 jarig Sim only abonnement neem met hetzelfde aantal belminuten en hetzelfde hetzelfde mobiel internetabonnement wat ik nu heb, dan is dat 22,50 per maand. Kies ik voor sneller mobiel internet dan is dat 27,50 per maand.
Een vergelijkbaar abonnement maar dan voor 2 jaar mét telefoon is 21 euro per maand. En met sneller mobiel internet 26 euro per maand.
zaterdag is geen 2e paasdagquote:Op donderdag 1 april 2010 20:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Neem je dan wel je overlevingspakket mee?
1e/2e geen verschil volgens mijquote:
Lampen, een kastje, een tafeltje, kapstok en nog wat frutsels voor aan de muurquote:Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
En wat ga je nog allemaal voor je paleisje aanschaffen???
Vitamine B12 injectionsquote:Op donderdag 1 april 2010 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Bluuurgh. Zo optreden in de Zenith.
Let's get this over with.
Ik ben strontverkouden
paardag?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:44 schreef Stroekie het volgende:
zo 1e en 2e paardag onder de pannen. Heerlijk de millennium triologie films kijken. Beter dan auto- en meubelboulevard
en dan ben je eindelijk klaar?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lampen, een kastje, een tafeltje, kapstok en nog wat frutsels voor aan de muur
hoezo kom je terug dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en dan ben je eindelijk klaar?![]()
Ben nu ook bezig met het zoeken van een huis in A'dam.. voor als ik hier later in het jaar voor onbepaalde tijd verblijf.
quote:
Ojee.......quote:Op donderdag 1 april 2010 20:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben nu ook bezig met het zoeken van een huis in A'dam.. voor als ik hier later in het jaar voor onbepaalde tijd verblijf.
Tegenwoordig doe ik de ochtend, middag en soms de avondploegquote:Op donderdag 1 april 2010 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent ook weer terug hier. Maar je hoorde toch bij de middagploeg voorheen?
Gaat slecht met mijn moeder. Dus ik wil in de buurt blijven. Ik ga nog wel straks terug. En dan kom ik tegen de zomer weer hier. Tenminste, dat is het plan. Maar dat verandert ook per dag.quote:
Wat heeft je moeder dan? ernstig?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gaat slecht met mijn moeder. Dus ik wil in de buurt blijven. Ik ga nog wel straks terug. En dan kom ik tegen de zomer weer hier. Tenminste, dat is het plan. Maar dat verandert ook per dag.
That you remember?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ojee.......
Moet je dan weer de kast in? zal wel neem ik aan
o das veel!quote:Op donderdag 1 april 2010 20:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik de ochtend, middag en soms de avondploeg
ok, sterke met allesquote:Op donderdag 1 april 2010 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gaat slecht met mijn moeder. Dus ik wil in de buurt blijven. Ik ga nog wel straks terug. En dan kom ik tegen de zomer weer hier. Tenminste, dat is het plan. Maar dat verandert ook per dag.
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
That you remember?![]()
Nee, ik hoef er niet meer in, aagezien ik er nooit uit was.Er verandert toch niet zoveel. Er zijn maar een paar mensen die het weten. En ik heb gayromeo ontdekt.
![]()
Nee, nog steeds een sabatical en met BF gaat het goed hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 20:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das veel!
dat kan twee dingen betekenen..
je hebt een nieuwe baan of het is uit met je vriend?![]()
of c......
quit pro quo clarice..quote:
Je komt dus gewoon terug naar NL?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, dat is een lekkere combi ja......quote:Op donderdag 1 april 2010 21:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quit pro quo clarice..
Ze heeft reumatoïode artritis. vergevorderd. En MS en dat gaat nu erg snel.
Kerken? voor een koorknaapje to go?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ok, sterke met alles![]()
maar kan je morgen nu wel met wonderer door amsterdam lopen of gaan jullie alleen naar kerken?
sabbatical? Netjes!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:01 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, nog steeds een sabatical en met BF gaat het goed hoor
Jepperdepep en jepperdepep.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sabbatical? Netjes!heb ik ook nu. Heerlijk!
![]()
je woont samen, toch?
ja voor onbepaalde tijd, maar als het me te lang duurt, dan trek ik die stekker er eigenhandig uit.quote:
moet nu ineens aan filmpje denkenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja voor onbepaalde tijd, maar als het me te lang duurt, dan trek ik die stekker er eigenhandig uit.
hoezo? verveel je je? hoe lang is die sabbatical van je al bezig?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jepperdepep en jepperdepep.
Maar de sabbatical mag ook wel weer over zijn
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet nu ineens aan filmpje denken
[HOMO] #2370 Gozer, doe ff relaxed. Laaaateerrrrrrrrquote:Op donderdag 1 april 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe heb je dat de vorige jaren gedaan?
Dat las ik!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja voor onbepaalde tijd, maar als het me te lang duurt, dan trek ik die stekker er eigenhandig uit.
Slechte keusquote:
Ow ja en dan zeker met van die semi-anonieme foto'squote:Op donderdag 1 april 2010 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
That you remember?![]()
Nee, ik hoef er niet meer in, aagezien ik er nooit uit was.Er verandert toch niet zoveel. Er zijn maar een paar mensen die het weten. En ik heb gayromeo ontdekt.
![]()
Oh my god! dan weet je wel hoe of wat....mijn vriend heeft MSquote:Op donderdag 1 april 2010 21:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quit pro quo clarice..
Ze heeft reumatoïode artritis. vergevorderd. En MS en dat gaat nu erg snel.
heyquote:Op donderdag 1 april 2010 22:12 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Oh my god! dan weet je wel hoe of wat....mijn vriend heeft MS![]()
Maar goeienavond allemaal voor degenen die nog niet slapen
Ja, alweerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op donderdag 1 april 2010 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er ook nog even.
Haha tja... das ook een puntquote:Op donderdag 1 april 2010 22:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, anders duurt het nog langer voor ik spullen heb
niemand en iedereenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:44 schreef Yoppie het volgende:
Wie is trouwens toch die Anonieme Fokker?
moet je gewoon aanzetten dat alleen mensen die ingelogt zijn op je fobo kunnen komenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:06 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Das waar, maar ik wil graag weten wie er in mn fotoboek gluurt
Volgens mij heb ik dat aan, maar je kan ook aanzetten, dacht ik, dat je anoniem kijkt....quote:Op donderdag 1 april 2010 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je gewoon aanzetten dat alleen mensen die ingelogt zijn op je fobo kunnen komen
Dan is de keuze vrij snel gemaakt denk ik... wow.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:59 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op:
Als ik een 1 jarig Sim only abonnement neem met hetzelfde aantal belminuten en hetzelfde hetzelfde mobiel internetabonnement wat ik nu heb, dan is dat 22,50 per maand. Kies ik voor sneller mobiel internet dan is dat 27,50 per maand.
Een vergelijkbaar abonnement maar dan voor 2 jaar mét telefoon is 21 euro per maand. En met sneller mobiel internet 26 euro per maand.
En de 1 jarige variant (met mobiel) is respectievelijk 28,50 en 33,50 euro.
quote:
Ik ben vast een hele slechte homo maar wat is het verschil tussen prosecco en wijn?quote:
Op een podium?quote:
Ik heb al op. In da club met m'n matties, je weetz.quote:
Mousserende wijn. That's all eigenlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:36 schreef Steve het volgende:
Prosecco is ook gewoon een wijn, van de proseccodruif.
Ik heb net twee drams whisky op in anderhalf uur. Ietwat... onstabiel nuquote:
haai shatzquote:
ok kanquote:Op donderdag 1 april 2010 23:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
haai shatz
ik wou gewoon eens anders binnen komen dan vrolijk zingend met de volume op 87
Heuj. Ik ga net slapen. Tot morgen (ik ben er al om 12:30 want een andere vriend wou ook een boekquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
BTW Marco Dapper (van Eating out 2)
what a hot bitch.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar we spreken nog steeds af 13.30 uur?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heuj. Ik ga net slapen. Tot morgen (ik ben er al om 12:30 want een andere vriend wou ook een boek).
Yepyep, heb met hem ook afgesproken bij de BK, dus dat komt goed. Toedelsquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar we spreken nog steeds af 13.30 uur?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yepyep, heb met hem ook afgesproken bij de BK, dus dat komt goed. Toedels
red je dat wel dan, zit je straks met een enorme kater en moeie benen van al je lopenquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar we spreken nog steeds af 13.30 uur?
en in de film gaat ie ook nog full frontal nude. Zag er zeker netjes uit!quote:
enorme kater? nee, dat heb ik nooit!.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
red je dat wel dan, zit je straks met een enorme kater en moeie benen van al je lopen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
enorme kater? nee, dat heb ik nooit!.![]()
En dan straks weer afzeggen zekerquote:lopen? ik heb vandaag niet gewandeld. Deze week niet.
en dan ben je niet brak?quote:Nee, ik ga vanuit dat feestje meteen naar WOnderer toe. Ik ga niet een paar uurtjes slapen, want dan ben ik gebroken.
omdat je niet drinkt? of wel? what is het? Bier? of sterkere dingen?quote:
afzeggen? je bedoelt Nijmegen? Nee, dat kan ik niet maken. Ze vermoorden me!quote:En dan straks weer afzeggen zeker![]()
Nee hoor. een nachtje doorhalen gaat prima. Ben niet antiekquote:en dan ben je niet brak?
meestal gewoon bier ja, misschien drink ik te weining ofzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omdat je niet drinkt? of wel? what is het? Bier? of sterkere dingen?
iedereen kan 5km lopenquote:[..]
afzeggen? je bedoelt Nijmegen? Nee, dat kan ik niet maken. Ze vermoorden me!Ik heb al startbewijs en nummer and shit. Tuurlijk moet ik kilometers maken en dat doe ik ook. Geldermalsen staat op het programma. Word wel een dranktocht met de groep, maar het is maar 5 km dus moet wel lukken.
niet?quote:[..]
Nee hoor. een nachtje doorhalen gaat prima. Ben niet antiek
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]
meestal gewoon bier ja, misschien drink ik te weining ofzo![]()
nee, dat moest 25 km zijn, was een foutje..quote:iedereen kan 5km lopen![]()
hoop van nietquote:niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |