quote:Op zondag 4 april 2010 12:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee sorry jongens, het waren niet die 2 nummers, dan had had ik ze wel herkent :p
Volgens mij besyond de titel uit 2 woorden: fire fire of fire fight ofzo....
Wilde gok (ik moest meteen aan dit nr denken maar heb het opgezocht en klonk toch weer andersquote:Op zondag 4 april 2010 17:16 schreef Sketchhead het volgende:
Ik ben op zoek naar een electro-achtig nummer waarbij er een stuk is met een high-pitched zwaar gevocoderde stem en een tekst die zoiets gaat als 'tonight we're gonna make it right' of iets dergelijks, waarbij vooral de laatste 'right' ietsje langer aangehouden wordt en twee tonen omlaag gaat. De stem is in harmonie met een beetje verstoorde synths.
Iemand die me kan helpen?
Ja dat is emquote:
Tweede isquote:Op maandag 5 april 2010 04:56 schreef pindapower81 het volgende:
Ik was laatst stappen in de Versuz in Hasselt en daar werden de volgende 2 nummers gedraaid (werden wel meer nummers gedraaid maar goed) Iemand een idee wie de uitvoerende artiest/dj is en bijbehorende titel?
Alvast bedankt
quote:Op maandag 5 april 2010 15:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek dit nummer: http://www.pumafootball.c(...)ower_homepage_button (klikken op Watch now)
Bvd
A nice...mijn dank is grootquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 20:38 schreef elkravo het volgende:
Van welk album is...
Tom Jones - If I Only Knew
...uit 1994 afkomstig? kan het niet vinden...
quote:Op maandag 5 april 2010 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand hoe dit viool nummer heet?
http://video.google.com/videoplay?docid=8753830715509737848#
1:06:35
Oh wacht, zie nu dat je er een tijd bij hebt gezet. Ik dacht dat je het beginliedje bedoelde...quote:Op maandag 5 april 2010 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb je het wel helemaal geluisterdKlinkt totaal anders...
quote:Op maandag 5 april 2010 23:45 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek nog steeds een nummer, redelijk recent nummer. Qua sound zou het ook een oud nummer kunnen zijn, en dan meer in de categorie een langzaam disconummer. Maar tegenwoordig is het gewoon pop.
Het is een man die zingt. Ik weet alleen nog het refrein (ongeveer:
Het wordt behoorlijk hoog gezongen (door een man) en gaat iets van, bovenste of onderste, weet niet zeker:
"So hiiiiiiiiiiigh... feel like.. ... (..) "
of
"So flyyyyyyy.. feel like... .... (..) "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |