Tja, als je een nummer zoekt om auditie mee te doen, zou ik rekening houden met het volgende:quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:40 schreef LittleFox het volgende:
Ik zoek een nummer om auditie mee te doen.. liefst niet een erg moeilijke en ook niet eentje die iedereen al doet. Het gaat dus om zingen.
Thanks, maar helaas, het is hem niet. Het is echt iets hedendaags, uptempo..quote:Op maandag 5 april 2010 02:01 schreef Prixie het volgende:
[..]
Wilde gok (ik moest meteen aan dit nr denken maar heb het opgezocht en klonk toch weer anders)
Maar tis een gokje waard
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:40 schreef LittleFox het volgende:
Ik zoek een nummer om auditie mee te doen.. liefst niet een erg moeilijke en ook niet eentje die iedereen al doet. Het gaat dus om zingen.
Wim Kan - Zwart-Wit liedje ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:25 schreef Timez het volgende:
Ik zoek een limburgs liedje. Het gaat over dat we dat we de Amerikaanse soldaten dankbaar mogen zijn voor de bevrijding van Nederland. De duizende kruizen in Margraten, etc, etc.
Niemand?quote:Op maandag 5 april 2010 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand hoe dit viool nummer heet?
http://video.google.com/videoplay?docid=8753830715509737848#
1:06:35
Ik heb de 1e ook al gevonden:quote:Op maandag 5 april 2010 04:56 schreef pindapower81 het volgende:
Ik was laatst stappen in de Versuz in Hasselt en daar werden de volgende 2 nummers gedraaid (werden wel meer nummers gedraaid maar goed) Iemand een idee wie de uitvoerende artiest/dj is en bijbehorende titel?
Alvast bedankt
Nope, hoor je zelf toch ook?quote:
het lijkt een beetje op Me, myelf and I van De La Soulquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:55 schreef Paul-89 het volgende:
Hoe heet het origineel ook alweer vanaf 20 sec. ?
Ja die inderdaad, kon er maar niet opkomen. Bedanktquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:13 schreef kvd het volgende:
[..]
het lijkt een beetje op Me, myelf and I van De La Soul
ik kom 2 dingen:quote:Op maandag 5 april 2010 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand hoe dit viool nummer heet?
http://video.google.com/videoplay?docid=8753830715509737848#
1:06:35
graag gedaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja die inderdaad, kon er maar niet opkomen. Bedankt
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:56 schreef drumminggod het volgende:
dit nummer... is van swatch reclame.. is dit een nummer?
http://www.swatch.com/nl_nl/mediacenter/videos.html
bvd
Nope.quote:
Voldoet niet helemaal aan de omschrijving ,gokje dusquote:Op zondag 4 april 2010 13:30 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals een nummer wat ik zoek: een dancenummer van minstens 2 jaar oud met onverstaanbaar oosters/Chinees of Spaans gejengel erin (vocalen). De vocalen zijn schel en blij en klinken als: ajee ajamajamajee ajamajamajee
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:43 schreef blauwbiertje het volgende:
Ik hoorde laatst een liedje en daar werd met een hoog stemmetje vaak 'gezongen': [dada da dadada] zoiets...
Het is house/techno wat je tegenwoordig in de disco zou kunnen horen
weet iemand welke dat is?
Nog maar een gokje danquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nope.
Nu moet ik maar hopen dat ik bij toeval weer een keer dat nummer hoor en dan zal ik de lyrics opschrijven!
Deze dan ?quote:Op woensdag 7 april 2010 07:40 schreef blauwbiertje het volgende:
[..]
nee het is echt dit soort muziek :
??quote:Op maandag 5 april 2010 23:45 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek nog steeds een nummer, redelijk recent nummer. Qua sound zou het ook een oud nummer kunnen zijn, en dan meer in de categorie een langzaam disconummer. Maar tegenwoordig is het gewoon pop.
Het is een man die zingt. Ik weet alleen nog het refrein (ongeveer:
Het wordt behoorlijk hoog gezongen (door een man) en gaat iets van, bovenste of onderste, weet niet zeker:
"So hiiiiiiiiiiigh... feel like.. ... (..) "
of
"So flyyyyyyy.. feel like... .... (..) "
Heb je misschien iets meer informatie? Woorden die er inzitten? Is het rock/pop/dance?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:57 schreef Woelli het volgende:
Ik zoek een liedje wat sinds kort vaak word gedraait door TMF en de radio.
Ik ben steeds de laat om te horen van wie het is.
Het gaat om een meisje met bruin haar en als het goed is is het een cover van vroeger.
Dat weet ik dus zelf ook niet echt nee... Maar ik dacht als ik zeg cover weet iemand het vast wel.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:58 schreef Maartel het volgende:
[..]
Heb je misschien iets meer informatie? Woorden die er inzitten? Is het rock/pop/dance?
?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:57 schreef Woelli het volgende:
Ik zoek een liedje wat sinds kort vaak word gedraait door TMF en de radio.
Ik ben steeds de laat om te horen van wie het is.
Het gaat om een meisje met bruin haar en als het goed is is het een cover van vroeger.
Lijkt me ook, anders wellicht:quote:Op woensdag 7 april 2010 21:38 schreef Laevid het volgende:
Ik gok:
The Doors - Break On Through (To The Other Side)
quote:
Gokje...quote:Op woensdag 7 april 2010 23:52 schreef blingbling11 het volgende:
Ik ben op zoek naar een vrij oud nummer. Het is een spaanstalig nummer. (kan ook geen tekst geven)
Om het maar zo goed mogelijk te omschrijven:
Het is echt een Latino-nummer, denk wel dat je het rap kan noemen.
Het wordt vrij langzaam gerapt (door een vrouw)
Ik gok dat het uit ongeveer 2002 komt.
Ik wordt helemaal gek hiervan, heb alle hitzone's afgezocht en ben hem niet tegengekomen![]()
Maar in mijn achterhoofd weet ik hoe hij gaat.
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:52 schreef blingbling11 het volgende:
Ik ben op zoek naar een vrij oud nummer. Het is een spaanstalig nummer. (kan ook geen tekst geven)
Om het maar zo goed mogelijk te omschrijven:
Het is echt een Latino-nummer, denk wel dat je het rap kan noemen.
Het wordt vrij langzaam gerapt (door een vrouw)
Ik gok dat het uit ongeveer 2002 komt.
Ik wordt helemaal gek hiervan, heb alle hitzone's afgezocht en ben hem niet tegengekomen![]()
Maar in mijn achterhoofd weet ik hoe hij gaat.
Nee dit was hem niet.quote:
Ah. Da's geen coverquote:Op donderdag 8 april 2010 00:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee dit was hem niet.
Maar ik heb hem al gevonden, bleek The Spell van Alphabeat te zijn.
Is die pam pam pam de beat of zingt ze dat ?quote:Op donderdag 8 april 2010 01:37 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Jullie zullen het vast niet weten maar niet geschoten is altijd mis. Een paar dagen geleden hoorde ik een liedje op de radio waar iedere keer een klein stukje tekst werd gezonden en daarna steeds een heel simpel "pam pam pam pam" of iets wat in die buurt komt, eigenlijk draait het hele liedje op die woorden. Het wordt in ieder geval gezongen door een vrouw op een hele rustige toon en het liedje is waarschijnlijk pas nieuw. Meer informatie heb ik helaas niet dus ik hoop dat iemand weet wat voor lied ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |