Nog maar een keer danquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:18 schreef Nimrod2253 het volgende:
Helaas geen van allen. Nogmaals, jaren 70. Symfonisch of psychedelisch met als definieerend kenmerk een vals beetje creepy orgeltje dat ineens een heel andere melodie speelt. Een soort draaimolenmelodietje. Dat gebeurt een paar keer in dat nummer.

Nee helaas, Prixie. Maar het meedenken wordt gewaardeerd.quote:
 Ikzelf vermoed dat het meer in de richting zit van Alice Cooper Beetje Halo of Flies achtig. Zou ook zomaar iets van Zappa kunnen zijn.
  Ikzelf vermoed dat het meer in de richting zit van Alice Cooper Beetje Halo of Flies achtig. Zou ook zomaar iets van Zappa kunnen zijn.

quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zoek een aardig bekend nummer, maar ik kom er maar niet op. Ik weet slechts nog een klein stukje tekst:
But I (ik weet niet precies wat hij hier ook al weer zegt, maar hij herhaalt het drie keer), down on my knees.

quote:
Maar vooruit:quote:•Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen.

1.quote:

Jaaquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
1. [YouTube]
2. [YouTube]
5. [YouTube]

Lekker laat antwoord,quote:

Dank Uquote:

quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:18 schreef Nimrod2253 het volgende:
Helaas geen van allen. Nogmaals, jaren 70. Symfonisch of psychedelisch met als definieerend kenmerk een vals beetje creepy orgeltje dat ineens een heel andere melodie speelt. Een soort draaimolenmelodietje. Dat gebeurt een paar keer in dat nummer.

Dit is hem inderdaad. Thanx.quote:

quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:18 schreef Nimrod2253 het volgende:

Prixie! Held! Dat is hem inderdaad! Komisch ook dat er een draaimolen in de clip zit. Knap dat je hem hebt gevonden. Bedankt!quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:57 schreef Prixie het volgende:
[..]
Dit moet hem haast wel zijn (hoop ik )

Geen dankquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:49 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
Dank U
Ach trance, house, electro Es ist mir egal, i love them all

bedoel je deze?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:24 schreef Loeck het volgende:
Ik zoek een liedje met zo'n akkordeon tune erin.
Het is een vrij nieuw liedje.
Hoop dat het lukt

quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:04 schreef Nimrod2253 het volgende:
[..]
Prixie! Held! Dat is hem inderdaad! Komisch ook dat er een draaimolen in de clip zit. Knap dat je hem hebt gevonden. Bedankt!
 Geen dank
 Geen dank

Jaa dat is 'm dankje!quote:

+1quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |