quote:
Graag gedaanquote:
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:07 schreef yadeyade het volgende:
Cee, helemaal goed !!
Ik heb me gister avond helemaal te blubber gezocht maar ik dacht echt dat het een bolero versie was !
bedankt !!
groetjes
yade
Van http://www.songmeanings.net/songs/view/73959/:quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:25 schreef yadeyade het volgende:
Cee, (of iemand anders uiteraard) weet je toevallig ook wat de gezongen tekst betekend ?
Ik zie op internet wel de tekst maar de taal ken ik niet....
Groetjes
yade
Maar dan heb je het laatste stukje nog niet.quote:This language is ancient Romanian. Litteral translation would be this:
In noreni per ipe - in the night afoot
In noreni cora - in the night found
Tira mine per ito - many mines thereabouts
Ne nomina - for them they dominate
I still don't know what this song is about, it's a beginning though. Maybe it is about people who were taken as a slaves and than had to work in the mines for the rich people. Or something.
Weet niet hoe oud je bent, maar dit zat vroegah in de jaren '80 ook vaak als achtergrondmuziek bij tv-programma's zoals De Eerste de Beste en Wondere Wereld met Chriet Titulaerquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:57 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat het altijd een mysterie zal blijven
Die programma's ken ik wel, maar ik ben er vrij zeker van dat het bij de endcredits van een of andere game zat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud je bent, maar dit zat vroegah in de jaren '80 ook vaak als achtergrondmuziek bij tv-programma's zoals De Eerste de Beste en Wondere Wereld met Chriet Titulaer
quote:Op zondag 11 april 2010 20:47 schreef n0ir het volgende:
Dat was em niet (wel hele chille plaat trouwens) maar dankzij jouw tip zelf het 3fm topic eens nagelezen en daar las ik dat het Fader van The Temper Trap was!
WOEE-OE-HOEEHOEE
Ze zeggen "Talk don't change a thing" in plaats van love![]()
Ah zo blij dat ik weet welke het is, hij zat maar achter in m'n hoofd maar kon em net niet goed herinneren. Echt een opgelucht gevoel.![]()
Deze eindigt niet in een bus, maar is wel achterstevoren:quote:Op woensdag 14 april 2010 22:51 schreef miieejj het volgende:
en nog een videoclip van een zanger, waar het verhaal achterstevoren afspeelt.. het eindigt in de bus
geen bus wel achterstevoren eindigt in autoquote:Op woensdag 14 april 2010 22:51 schreef miieejj het volgende:
en nog een videoclip van een zanger, waar het verhaal achterstevoren afspeelt.. het eindigt in de bus
bedoel je niet ? Coldplay - Talk zit alleen geen paard inquote:Op woensdag 14 april 2010 22:48 schreef miieejj het volgende:
op mtv brand new gezien, de video clip
2 mannen die lopen in het donker met een zaklamp., en daar komen ze verschillende mensen tegen + ook een paard..
wat is de naam toch alweer van hun
Kan niemand me helpen?quote:Op zondag 11 april 2010 02:40 schreef Rafael012 het volgende:
Hey,
Ik ben opzoek naar een nummer(achtergrondmuziek)wat ik al een aantal keren gehoord heb bij het programma "Bonje met de buren", het lijkt me een soundtrack van een film ofzo.. Maar kan het ook niet zijn..
Hier is de link van de aflevering : http://www.rtl.nl/compone(...)t_De_Buren_s1_a6.xml
Het begint op 28min & 50sec tot 32min20sec..
Ik hoop dat iemand me kan helpen![]()
Groet
van welke aflevering?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:06 schreef PjotrXII het volgende:
Hoi.
aan het einde van de aflevering heb je tijdens de hoogtepunten van de wedstrijd een nummer die wel leuk is. Hihi. Hoe heet deze?
Anders kick naar VBL als hij hier verkeerd staat.
Groetjes.
Eigenlijk van elke champions league wedstrijd van dit jaar. Als de aflevering afgelopen is, laten ze nog de hoogtepunten van de wedstrijden snel zien met een nummer eronder. En dit nummer bedoel ik.quote:
Volgens pagina 4 is het Caro Emerald, Back it up. Of is dat weer bij ander voetbal?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:16 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Eigenlijk van elke champions league wedstrijd van dit jaar. Als de aflevering afgelopen is, laten ze nog de hoogtepunten van de wedstrijden snel zien met een nummer eronder. En dit nummer bedoel ik.
Ik heb even op nos.nl (voetbal gedeelte) bekeken of ze daar nog wat hadden staan, maar daar staan alleen de dingen van de afleveringen en niet het begin en eind ervan. Youtube kon mij ook niet verder helpen.
Perfect! Dit nummer was het ja! Nu kan ik weer rustig slapenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens pagina 4 is het Caro Emerald, Back it up. Of is dat weer bij ander voetbal?
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:11 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Perfect! Dit nummer was het ja! Nu kan ik weer rustig slapen![]()
![]()
voor kvd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |