Dat scherm van de iPad is zo goed dat je er wel mee in de zon kan lezen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
soberzo kun je in de zon niets lezen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat scherm van de iPad is zo goed dat je er wel mee in de zon kan lezen.
IPS shit weetje.
Zoals?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:21 schreef Xeanor het volgende:
Het inzicht van sommige mensen van wat je nou met een iPad kan doen, is nogal bedroevend. Je kan er heel veel mee. Geen idee of ik ooit eentje zal kopen, maybe.
Bekijk eens een van de mooie promofilmpjes van Apple.quote:
Dat is dan wel weer een leuk iets.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:36 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ga het ding gebruiken om 3d beelden te showen aan m'n klanten.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:36 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ga het ding gebruiken om 3d beelden te showen aan m'n klanten.
Daar kan je wel geen sim-kaartje instoppen voor overal (waar bereik is) internet te hebben. Weer zo'n leuke feature.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:42 schreef Aestivate het volgende:
Ik wacht wel tot er betaalbare laptops met touchscreens zijn die volledig kunnen roteren.
[ afbeelding ]
Weet niet hoe het heet maar het is wel vet; volledige laptop functionaliteit en wanneer nodig klap je het scherm op de laptop en bedien je hem zo.![]()
Volgens mij is er iets mis met de mensen die het wel helemaal geweldig vinden maar niet kunnen vertellen waarom het zo geweldig is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:37 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Bekijk eens een van de mooie promofilmpjes van Apple.
Als je het dan nog niet doorhebt is er misschien iets mis met je geheugen.
Ik vind het niet helemaal geweldig. Ik weet wel wat het nut ervan is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets mis met de mensen die het wel helemaal geweldig vinden maar niet kunnen vertellen waarom het zo geweldig is.
Wat dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:55 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik vind het niet helemaal geweldig. Ik weet wel wat het nut ervan is.
Dat is er heus wel hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:52 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Daar kan je wel geen sim-kaartje instoppen voor overal (waar bereik is) internet te hebben. Weer zo'n leuke feature.
Zoals ik zei, kijk gewoon eens het fucking filmpje van Apple. Het ding is makkelijk vast te houden in tegenstelling tot een laptop. Je kan er zelfs nog staand en lopend dingen mee doen. Het is dun, licht, de accu gaat lang mee en je kan er aardig goed (weliswaar geen Flash, maargoed) mee browsen. eBooks lezen en films kijken is niet iets wat ik ermee zou doen, maar het kan wel. Je hebt in feite een mobiele browser die ook nog handige apps heeft om allerlei shit op te zoeken. Dingen als Trein en Bus kan ik al waarderen op mijn iPhone, dus nieuwsapplicaties zullen op een iPad ook wel aardig zijn om te gebruiken. Verder zijn natuurlijk wat games en allerlei andere dingen wel grappig als je aan het reizen bent. Als je nooit de trein, bus of vliegtuig neemt en altijd zelf auto rijdt dan heb je er inderdaad al veel minder aan om eentje te kopen. De mogelijkheid van overal internet via 3G is ook heel aardig, dat zit pas in enkele netbooks, en netbooks zijn echt baggerdingen imo.quote:
Zit in geen enkele mainstream laptop hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:00 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Dat is er heus wel hoorDat is echt al 5 jaar ofzo
In de bus/trein etc is een mini laptop alsnog veel handiger.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:05 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Zoals ik zei, kijk gewoon eens het fucking filmpje van Apple. Het ding is makkelijk vast te houden in tegenstelling tot een laptop. Je kan er zelfs nog staand en lopend dingen mee doen. Het is dun, licht, de accu gaat lang mee en je kan er aardig goed (weliswaar geen Flash, maargoed) mee browsen. eBooks lezen en films kijken is niet iets wat ik ermee zou doen, maar het kan wel. Je hebt in feite een mobiele browser die ook nog handige apps heeft om allerlei shit op te zoeken. Dingen als Trein en Bus kan ik al waarderen op mijn iPhone, dus nieuwsapplicaties zullen op een iPad ook wel aardig zijn om te gebruiken. Verder zijn natuurlijk wat games en allerlei andere dingen wel grappig als je aan het reizen bent. Als je nooit de trein, bus of vliegtuig neemt en altijd zelf auto rijdt dan heb je er inderdaad al veel minder aan om eentje te kopen. De mogelijkheid van overal internet via 3G is ook heel aardig, dat zit pas in enkele netbooks, en netbooks zijn echt baggerdingen imo.
Dat is geen feit. Dat is iets wat jij vindt. Irrelevant dus.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:10 schreef twoarmedman het volgende:
[..]
In de bus/trein etc is een mini laptop alsnog veel handiger.
in tablets welquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:06 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Zit in geen enkele mainstream laptop hoor.
Men vergelijkt het nergens met tablets. Ze lopen enkel te blaten dat laptops veel fijner zijn.quote:
Je ziet jezelf niet met een mini laptop op schoot, maar wel met een iPad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:11 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dat is geen feit. Dat is iets wat jij vindt. Irrelevant dus.
Tevens zie ik mezelf echt niet met een laptop op schoot in de bus zitten of staan.
Jij reageert toch op een post met een tabletquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:17 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Men vergelijkt het nergens met tablets. Ze lopen enkel te blaten dat laptops veel fijner zijn.
Kosten die wel niet veel en veel meer dan $500 ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:21 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Jij reageert toch op een post met een tablettenminste die draaibare scherm laptops met touchscreen dat zijn tablets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |