speaking over sporten hoe gaat jou dat eigenlijk af ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Helpt overigens wel echt bij dit soort klachten.
hou op schei uit, pff niks voor mij, maar hoofdpijn is nu (afkloppen) even weg, lang leve even slapen en een boel paracetamolletjesquote:
Nja, het is nu eenmaal zo.. beter ermee leven als er tegen strijdenquote:
wat voor soort.... pics pleaz.....quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb er 4
Mag je er van mij ook 1 lenen
Je moest niet lachen?quote:
heb je tennisballen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:57 schreef Kluts het volgende:
Ik heb de afgelopen week ook in steeds ergere mate mijn rug en nek vastzitten. En laat nu net McDreamy sportmasseur zijn.
Maar dan loop ik nog liever met nekpijn.
FFquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb er 4
Mag je er van mij ook 1 lenen
Bull-terrierquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil "als-ik-later-groot-ben" een beagle als hondje
ik een deense dog en een chihuahua.. tegelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil "als-ik-later-groot-ben" een beagle als hondje
Nee... Beaglequote:
Ik ben een ramp in sporten. Ik heb geen balgevoel ( kom maar op met de garpjes) en ik ben totaal niet lenig. Alleen als ik dat echt wil, maar dat is niet met sporten. Heb vroeger wel op showballet gezeten, dansen ben ik wel goed in.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
speaking over sporten hoe gaat jou dat eigenlijk af ?
2 golden retrievers, en 2 kleinere (rasloze) hondjesquote:
Deense Dog, okéquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik een deense dog en een chihuahua.. tegelijk
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:58 schreef rijsttafel het volgende:
Je moest niet lachen?![]()
Welke soort Magnum wil je?![]()
Het is geen pop, dit is het orgineel:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |