Je geeft iemand het telefoonnummer van Diergaarde Blijdorp met de mededeling dat hij/zij Meneer De Leeuw even moet terugbellen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:31 schreef leonieke het volgende:
Wat houdt die mop met Blijdorp precies in?
Ja, afgelopen weekend. Zal wel heel snel richting Polen of Nederland zijn afgevoerd (in DLD moet elke aanhanger een kenteken en papieren hebben)quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:42 schreef Fannie het volgende:
Dank voor alle lieve reacties omtrent m'n schoonmama![]()
Rewimo, begrijp ik nu goed dat jullie aanhanger is gestolen?(M'n duits is niet zo goed
)
whehe dat telefoonnummer ook echt erbijquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:46 schreef Books het volgende:
Heb hier in Krimpen 1 brug die de hele Krimpenerwaard gebruikt om in ieder geval in en rond de randstad te kunnen komen. Hebben al een paar verschillende vormen gehad om minder file te laten vormen om in en uit de krimpenerwaard te komen.
Kopt hier de krant vanmiddag dat ze nu tolpoortjes aan het neerzetten zijn en dat het per retour 15 euro gaat kosten. Dit om zo snel mogelijk een tunnel onder de IJssel door te realiseren en daarom heffen ze het hoogste tarief. De mensen uit Krimpen zelf zouden een pas krijgen. Nu komt het: het informatienummer over bovenstaand is: 0787-01042010. Heb het echt drie keer moeten lezen maar vond het wel sterk. Het is namelijk nogal een hekel punt hier in de omgeving die .....brug.
Goeie grap jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef Books het volgende:
Ik durf te wedden dat het nummer heel vaak gebeld gaat worden want mijn vader rijd er ook dagelijks over en soms vaker op 1 dag en die krijgt geen pas want mijn ouders wonen niet in Krimpen en die belde meteen naar hier en ik heb hem drie keer moeten zeggen dat hij goed naar het nummer moest kijken eer het kwartje viel. En ook nog echt op de voorpagina als grootste artikel. Ik vind het nog steeds een goede 1 april grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |