en tussendoor de kindjes over hun bolletje aaienquote:Op donderdag 2 december 2010 04:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
Het oude gezegde is er niet voor niets: je kunt het beste naaien waar de luiers waaien
dat gedeelte hoorde er eigenlijk niet bij maar hij is wel leukquote:Op donderdag 2 december 2010 07:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en tussendoor de kindjes over hun bolletje aaien
Misschien worden jonge mannen wel aangetrokken door een "moederfiguur" letterlijk en figuurlijk...zo'n vetrolletje..ach wie let daar op, mag als een vrouw, zeg maar, 40 isquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:17 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
eigenlijk...dat verbaasde mij ook ....wat is leuk aan volwassene vrouw met behoorlijk rugzakje, kids, verantwoordelijkheidsgevoel en vetrolletjes? maar ...dat zie je toch niet? als je van iemand houdt, dan zie je het totaal niet.....leeftijdsverschil is wel belangrijk, maar dan...dan vergeet je het gewoon....en het is niet anders dan een man en een vrouw....
Voorbijganger en rechtsedirecte begrijpen nog niet helemaal waar de F in MILF voor staat...quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Misschien worden jonge mannen wel aangetrokken door een "moederfiguur" letterlijk en figuurlijk...zo'n vetrolletje..ach wie let daar op, mag als een vrouw, zeg maar, 40 is
Ja wel hoor Matador, maar ik zie nog vaak vrouwen van rond de 40 waarvan ik dan denk, daar zou ik nog wel eens de nacht mee door willen brengen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voorbijganger en rechtsedirecte begrijpen nog niet helemaal waar de F in MILF voor staat...
En denk jij dan aan "moederfiguren" of aan keiharde ongeremde neuqseks met een melkende kut?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ja wel hoor Matador, maar ik zie nog vaak vrouwen van rond de 40 waarvan ik dan denk, daar zou ik nog wel eens de nacht mee door willen brengen.
hahaha, wat omschrijf je dat charmant Matador..maar mijn vrouw is zelf ook boven de 40 en ik zal je vertellen..onze sex is volgens beter dan wat ik had toen ik 20 was met meisjes van deze zelfde leeftijd..ongeremder en minder prestatiegericht en daardoor een betere beleving m.i.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En denk jij dan aan "moederfiguren" of aan keiharde ongeremde neuqseks met een melkende kut?
Mijn charme is spreekwoordelijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hahaha, wat omschrijf je dat charmant Matador..maar mijn vrouw is zelf ook boven de 40 en ik zal je vertellen..onze sex is volgens beter dan wat ik had toen ik 20 was met meisjes van deze zelfde leeftijd..ongeremder en minder prestatiegericht en daardoor een betere beleving m.i.
Nee, ik ben nog geen vader (althans niet dat ik weetquote:Op zondag 5 december 2010 18:57 schreef mspoez het volgende:
Ze is toch de moeder van de jouwe, Matador? Das ook weer anders.
Ja, sinds oktober, net voordat we een jaar hadden. Maar weinig, want ik ben (te) vaak weg.quote:Op zondag 5 december 2010 19:01 schreef mspoez het volgende:
Ooh, ok. Maar je ziet haar kinderen wel?
Verkering!quote:Op zondag 5 december 2010 19:07 schreef mspoez het volgende:
Jullie hebben ook echt verkering, das ook weer anders natuurlijk dan gewoon seksen.
...en jij verwijt mij dat ik niet snap waar F in MILF voor staat....!!!!!!!quote:Op zondag 5 december 2010 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verkering!
Heb je dat nog als je 31 bent?
"Gewoon seksen" is er niet bij nee.
Met geen gewone seks bedoel ik dus uberhete stampende overweldigende avonturen tussen de lakens (of waar dan ook de situatie zich aandient...quote:Op zondag 5 december 2010 20:21 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
[..]
...en jij verwijt mij dat ik niet snap waar F in MILF voor staat....!!!!!!!
dat is illusie....illusie dat je op langere termijn "gewoon seks" kan hebben....
ja juf, goed jufquote:Op zondag 5 december 2010 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
Het mag wel wat minder met de slowchat.
Ja mama!quote:Op zondag 5 december 2010 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
Het mag wel wat minder met de slowchat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |