Nou als niemand dat doet, ¤80,- voor de X-Files boxquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:41 schreef Dizer het volgende:
Moet er toch iemand een keer een bedrag gaan roepen
Genoteerdquote:Op donderdag 1 april 2010 04:17 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Nou als niemand dat doet, ¤80,- voor de X-Files box
85 geboden in dat geval. (Geldschip strand maar GVD NIETquote:
Ja hoor. Verzenden is wel pakketverzending...quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:45 schreef Ezechielk het volgende:
The Godfather Collection (luxe leather boxset) (NL)
20 euro?
Hmz.. dat is erg goedkoop als ik ook nog 3 eur + bubbelsenvelope zelf moet gaan dokkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:48 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Happy Feet (Special Edition)
Ratatouille (Special Edition)
tientje inclusief verzenden?
Totaal voor 25 euro dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hoor. Verzenden is wel pakketverzending...
Dus... 13 euro?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz.. dat is erg goedkoop als ik ook nog 3 eur + bubbelsenvelope zelf moet gaan dokken.
Donequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is goed, PM me maar met je gegevens
Voor 100 euro ex hebben we een deal!quote:Op zondag 4 april 2010 12:09 schreef hydraulix het volgende:
Ik ben echter nog steeds geïnteresseerd in jouw X-Files boxHoe groot is die box überhaupt? Makkelijk om te verzenden?
Ik woon in Heemskerk (Noord-Holland).quote:Op zondag 4 april 2010 12:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor 100 euro ex hebben we een deal!
Waar woon je? Ik ben nogal flexibel..
Maar verzenden is geen probleem hij gaat als pakket.
Wordt verzekerd opsturen en dat kost 9 euro. Want het is echt niet zwaarder dan 10 kilo
Okquote:Op maandag 5 april 2010 13:06 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Ik woon in Heemskerk (Noord-Holland).
Moet ook nog wachten op mijn loon(ja die van mij verschilt ook per maand).
Oeps, sorry, ja geld is binnen. Gaat morgen op de postquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
Zeg Dizer, had je mijn betaling al binnen? Hoor niets meer van je namelijk
Mooi zo, thnxquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeps, sorry, ja geld is binnen. Gaat morgen op de post
Ik woon in Eindhoven. De DVD's zijn volgens mij wel af te spelen op R2.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:34 schreef weerwolfje het volgende:
Hoi Dizer,
Mag ik vragen waar je woont? (ivm ophalen) en is farscape op R2 dvd spelers af te spelen? Zo ja en je woont redelijk dichtbij (ik woon in Alphen aan den Rijn) dan heb ik wellicht interesse in de farscape serie.
Edit; Dan wil ik ook de mini series erbij kopen uiteraard.
Doe ik vanavond.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:42 schreef weerwolfje het volgende:
Mn vriend was toevallig maandag in Eindhoven, dus daar komen we voorlopig niet meer. Ik zal het iig aan hem doorspelen.Wellicht valt er ergens af te spreken. Ik moet echter wel zeker weten of jou boxen af te spelen zijn in mijn R2 dvd speler. Kan je dat voor mij checken? (:
Ik ga straks even voor je kijken... voor de R2 optie..quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:44 schreef weerwolfje het volgende:
Mijn vriend werkt in Rhoon! (tot 4 uur daarna kan hij richting Rdam komen) dus dat zou zeker een optie zijn. Super.
Dat vind ik een goed idee. Ik zit in Eindhoven...quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:55 schreef H-blast het volgende:
Lieve Dizer, wat dacht je er van om die x-files box aan mij te geven in ruil voor het bedrag van 100 euro incl btw ex verzendkosten. Maar misschien dat ophalen een optie is? Zal ik anders even een pm sturen?
Doen we!quote:Op maandag 12 april 2010 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
Dize, doe mij American History X er ook nog maar bij. Toch een film die niet mag missen in mijn collectie.
Hoi, ja sorry door de hoeveelheden PM's over het hoofd gezien. Ze zijn R4, dat wil betekenen dat ze R2 ook kunnen. Ik zal het vanavond gewoon even controleren op mijn nieuwe dvd spelerquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:04 schreef weerwolfje het volgende:
Had een pb gestuurd maar geen antwoord (iets fout gegaan?) dus maar even zo; Weet je al of de dvd's op een R2 dvd speler werken? (:
Ze zijn dus R4. Hier doen ze het gewoon op een R2 dvd speler maar ik kan het niet garanderen dat ze het dus bij jou ook doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:47 schreef weerwolfje het volgende:
Van wat ik heb begrepen kunnen niet alle R4 op een R2, vandaar de vraag. Maar ik wacht je antwoord rustig af. (:
Genoteerd maar ik wacht een beter bod af. Ding is echt zowat ongebruikt en alleen de laatste 2 seizoenen 1x bekeken.quote:
Je hebt PM.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:31 schreef Pr0blame het volgende:
Interesse in FireFly (Complete serie tinbox) (R4 zonder NL ondertiteling) - 18 euro
PM me even voor verdere details mocht deze nog niet verkocht zijn
Schatjepatatje, hou veel van je dat weet je. Maar dat wordt pakketverzending en dan moet ik nog eens 6 euro excl verpakking gaan neerleggenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
August Rush
Day After Tomorrow, The
Departed, The
Happy Feet
Wall-E (Special Edition)
Dan maar voor 20 incl?
Je hebt ook niets voor me over hequote:Op vrijdag 23 april 2010 12:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Schatjepatatje, hou veel van je dat weet je. Maar dat wordt pakketverzending en dan moet ik nog eens 6 euro excl verpakking gaan neerleggen.
Primaquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt ook niets voor me over he![]()
Euhm! 25 dan! Van mij part verstuur je ze in twee keer joh.
Ik heb 3x een bod gezien en je hebt 'm nog steeds. Laat maar weten, hoe of wat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Genoteerd maar ik wacht een beter bod af. Ding is echt zowat ongebruikt en alleen de laatste 2 seizoenen 1x bekeken.
wat ik al eerder heb gepost, vind 100 euro voor deze box niet veel geld en wil hem niet goedkoper kwijt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb 3x een bod gezien en je hebt 'm nog steeds. Laat maar weten, hoe of wat.
Dat is aan jou, mijn bod staat. Take it or leave it.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
wat ik al eerder heb gepost, vind 100 euro voor deze box niet veel geld en wil hem niet goedkoper kwijt.
Dan wacht ik liever op een beter bodquote:Op maandag 26 april 2010 10:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is aan jou, mijn bod staat. Take it or leave it.
20 incl verzenden.quote:Op maandag 26 april 2010 10:48 schreef Trusten het volgende:
Eternal Sunshine of the spotless mind
Little Miss Sunshine
The incredibles
Broken flowers
Leuk prijsje?
Ok, mijn bod blijft staan, ik hoor het nog wel van je (pm me dan, aangezien ik niet dit topic blijf volgen).quote:Op maandag 26 april 2010 11:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan wacht ik liever op een beter bod.
Ik zal het noterenquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ok, mijn bod blijft staan, ik hoor het nog wel van je (pm me dan, aangezien ik niet dit topic blijf volgen).
Nog interesse?quote:Op maandag 26 april 2010 10:48 schreef Trusten het volgende:
Eternal Sunshine of the spotless mind
Little Miss Sunshine
The incredibles
Broken flowers
Leuk prijsje?
Komt ie nu meequote:
Nee sorry, 4=3 is al een leuke prijs.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:02 schreef monic27 het volgende:
Ratatouille
the Incredibles
Finding Nemo
Flushed Away
4=3 betalen ===== 12 euro incl?
Sorry ik was dit topic even kwijt... volgens mij zijn er inmiddels wel dvd's weg van die ik wilde dus helaas voor mijquote:Op donderdag 29 april 2010 02:46 schreef Dizer het volgende:
Nog interesse?
Incl of Excl?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Incredibles, The
LIVE!
Madagascar (2disc)
Vicky Christina Barcelona
Nou 5 halen = 4 betalen? Dus 20 euro's?
Al die DVD's zijn veels te leuk joh
Hoi Frank, Incredibles & Ratatouille... is D_A eerder mee geweest.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:23 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ice Age (special Edition)
Ice Age 2
Incredibles, The
Simpsons The Movie
20 incl. ?
nou dat handelen we wel via de PM af! Moet geen probleem zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 09:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Incl of Excl?
Live zijn we trouwens samen heen gegeaan toen, weet je dat nog? Sneak
Ok toppie, stuur je me een PM wat je n gedachten hadquote:Op zondag 9 mei 2010 09:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
nou dat handelen we wel via de PM af! Moet geen probleem zijn![]()
Live! Ja met Eva mendez toch? Lekkerding dat hèt is
Dan snap ik het niet helemaal. Voor 4 dvd's is het ¤ 4,- verzend en voor 5 is het ¤ 6,80?quote:Op zondag 9 mei 2010 09:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi Frank, Incredibles & Ratatouille... is D_A eerder mee geweest.
En 20 incl vind ik erg weinig als ik ook nog 6,80 verzondkosten zelf moet betalen.
Ja die zijn definitief verkocht.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:45 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Dan snap ik het niet helemaal. Voor 4 dvd's is het ¤ 4,- verzend en voor 5 is het ¤ 6,80?
Incredibles en Ratatouille zijn dus definitief verkocht?
Nope nog niet. Je bedoet dus de nieuwe?quote:
Oeps over het hoofd gezien. je hebt PMquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja de nieuwe, je moet nog even terug pm'en
Oh ja... yes. Komt goed, een deze dagen regel ik wat met post en zoquote:
Schönquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ja... yes. Komt goed, een deze dagen regel ik wat met post en zo
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:08 schreef Dizer het volgende:
Alle overgebleven DVD's inclusief series e.d. wil ik voor 500 euro in 1 koop doen!
Iemand interesse?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef Dosadi het volgende:
Farscape! jij vieze vuile smerige achterbakse... waar heb je die vandaan!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |