Sorry ik was dit topic even kwijt... volgens mij zijn er inmiddels wel dvd's weg van die ik wilde dus helaas voor mijquote:Op donderdag 29 april 2010 02:46 schreef Dizer het volgende:
Nog interesse?
Incl of Excl?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Incredibles, The
LIVE!
Madagascar (2disc)
Ratatouille (Special Edition)
Vicky Christina Barcelona
Nou 5 halen = 4 betalen? Dus 20 euro's?
Al die DVD's zijn veels te leuk joh
Hoi Frank, Incredibles & Ratatouille... is D_A eerder mee geweest.quote:Op zondag 9 mei 2010 01:23 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ice Age (special Edition)
Ice Age 2
Incredibles, The
Ratatouille (Special Edition)
Simpsons The Movie
20 incl. ?
nou dat handelen we wel via de PM af! Moet geen probleem zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 09:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Incl of Excl?
Live zijn we trouwens samen heen gegeaan toen, weet je dat nog? Sneak
Ok toppie, stuur je me een PM wat je n gedachten hadquote:Op zondag 9 mei 2010 09:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
nou dat handelen we wel via de PM af! Moet geen probleem zijn![]()
Live! Ja met Eva mendez toch? Lekkerding dat hèt is
Dan snap ik het niet helemaal. Voor 4 dvd's is het ¤ 4,- verzend en voor 5 is het ¤ 6,80?quote:Op zondag 9 mei 2010 09:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi Frank, Incredibles & Ratatouille... is D_A eerder mee geweest.
En 20 incl vind ik erg weinig als ik ook nog 6,80 verzondkosten zelf moet betalen.
Ja die zijn definitief verkocht.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:45 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Dan snap ik het niet helemaal. Voor 4 dvd's is het ¤ 4,- verzend en voor 5 is het ¤ 6,80?
Incredibles en Ratatouille zijn dus definitief verkocht?
Nope nog niet. Je bedoet dus de nieuwe?quote:
Oeps over het hoofd gezien. je hebt PMquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja de nieuwe, je moet nog even terug pm'en
Oh ja... yes. Komt goed, een deze dagen regel ik wat met post en zoquote:
Schönquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ja... yes. Komt goed, een deze dagen regel ik wat met post en zo
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:08 schreef Dizer het volgende:
Alle overgebleven DVD's inclusief series e.d. wil ik voor 500 euro in 1 koop doen!
Iemand interesse?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef Dosadi het volgende:
Farscape! jij vieze vuile smerige achterbakse... waar heb je die vandaan!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |