Eenschquote:Op donderdag 1 april 2010 19:36 schreef Koepert het volgende:
Lekker chill nummer die Dock45 remix.. maar waaaat de fuck doet t op IQ.. dat is mijn gevoel erbij..
Als nummer vink t niet eens slecht.. dat dan weer wel..
Dualdrivenquote:Banging Eastern
Deepack
Dualdriven
Scope DJ
Tuneboy
MC: Da Syndrome
Er staan altijd wel van dat soort dj's in purple/white, soms ook bij blue al is dat meestal meer de overdekte versie van red waar alleen de grote namen staan.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:57 schreef Grrommit het volgende:
Hoop wel echt op wat leukere namen op Defqon! Zit te denken aan een:
Titan
Slim Shore
AVIO
Gewoon wat anders dan het standaard spul. Q-dance kan op al die plaatsen vast heus wel een plekje voor wat nieuws vinden.
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Even 2 knoopjes doorgehakt; Zany's Show toch maar niet![]()
quote:InQontrol kaartje aangeschaft![]()
Dualdriven ownt hardquote:Op donderdag 1 april 2010 23:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Dualdrivenff een YT gezocht blijken het die gasten te zijn die hier ook laatst voorbij kwamen met Bob en waarvan ik dacht dat 1 ervan Sethje was
![]()
Haha ja dat is mijn tweelingbroer uit het oosten!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Dualdrivenff een YT gezocht blijken het die gasten te zijn die hier ook laatst voorbij kwamen met Bob en waarvan ik dacht dat 1 ervan Sethje was
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
volgens mij was dat 2 jaar geleden het geval
Ik ben er hier nog steeds niet uit. Zat meer naar afzien te neigen maar nu met die 15 euro actie ofzo wordt het me weer niet makkelijker gemaakt. Heb eigenlijk gewoon geen zin om daar in mn eentje naar toe te reizenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Even 2 knoopjes doorgehakt; Zany's Show toch maar niet![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:40 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik ben er hier nog steeds niet uit. Zat meer naar afzien te neigen maar nu met die 15 euro actie ofzo wordt het me weer niet makkelijker gemaakt. Heb eigenlijk gewoon geen zin om daar in mn eentje naar toe te reizen
Voorderest vannacht weer eens tot de constatering gekomen dat met uitgaan voor mij alle muziek onder de 140 bpm pas echt leuk begint te worden met een belachelijke hoeveelheid alcoholNee doe mij maar een hardstylefeestje
Ah, zo'n fiets. Ik dacht al waar haal ik dat vandaan dan. Maar dan blijf ik het een beetje gek vinden aangezien ik dat jaar helemaal geen kaarten voor Defqon heb gehaald.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
volgens mij was dat 2 jaar geleden het geval
Laughing Out Loudquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Thera, Josh & Wesz, Acti en Ran-D samen met B-Front is heel erg vet hoor! Ben bang dat dit hem voor mij niet gaat worden aangezien de rest van de geplande feesten/festivals deze zomer maar ik hou hem nog even in de gaten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:12 schreef T_Killer het volgende:
*spam mode aan*
http://partyflock.nl/party/172631
HS line up:
Headhunterz
Crypsis b2b Luna
Bioweapon ( AUS )
Josh & Wesz
Black-out b2b The Impact
Thera
Activator ( IT )
Ran-D b2b B-Front
*spam mode uit*