Miss kun je je alvast voor volgend jaar abonneren op de nieuwsbrief..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk ook hier eens, en hou je aanbevolen
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vandaag is het echt hard gegaan, inmiddels zijn er nog 10 kaarten beschikbaar
quote:
top kerelquote:
eens, ik vind de sound van D&S sinds dat ze bij Scantraxx zitten nou niet echt geweldigquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik vind het vies tegenvallen.. op shiverzz na dan..
Doe mij maar de pre-scantraxx D&S
heel, heel, heel slim gedaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Qua promotie zo goed gedaan eigenlijk. Eerst aankondigen op een feest zodat iedereen het filmt en iedereen meteen weet wat voor een nummer het is.
Dan ook nog eens bijna full online gooien, bijna 2,5 maand van te voren zodat iedereen het zal herkennen op het feest zelf...
* ReMcOrE heeft hem gisteren nog opgezetquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef NickB het volgende:
1 ding:
Donkey Rollers - Immeasurably : War of the Worlds - H.G. Wells
Wat een nummer is dat, blijf dat nummer echt altijd top vinden!
G. Ekdomquote:Op donderdag 1 april 2010 06:02 schreef 16meter het volgende:
Goedemiiiddaaaaaaaaag! /Gerard Ekdom mode
[..]
Fuck yeah!![]()
Thnx!quote:
nicequote:Op donderdag 1 april 2010 10:37 schreef NLS04 het volgende:
[..]
http://img707.yfrog.com/i/g82.mp4/
Villain heeft er ook zin in
quote:
April 2010
1 Wildstylez - No Time to Waste (Official defqon 1 anthem 2010)
TBA - Toch gewoon scantraxx? .....
2 Noisecontrollers - Faster N' Futher
Fusion
3 D-Block & S-te-fan - Fack Fack Fack the Noisecontrollers! (War begun!)
TBA
4Pavo - From Scratch
TBA
5 Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created
Scantraxx
6 Max Enforcer - Black Anthem 2010 (Now this is HARD-style :-)
Fusion
7 Toneshifterz - Elektro Shock / Unleash the Dragon
Fusion
8 Headhunterz - Forever az One (noisecontrollers rmx)
TBA
9 Dutch Master - TBA
TBA
10 SMD - All for the Thrill (NC-refix) Yes will be released!
TBA
volgens mij komen anthems van Q-Dance feesten altijd op het label Q-Dance uitquote:
Ik ga dus echt zo hard die code opsturenquote:noisecontrollers.nl
Be our special Guest at the 8th of May, Outland.
22-03-2010
As a special thank to all the fans who supported us and will support us as the 8th of May in Outland Rotterdam where we will host the Noisecontrollers special we want to give you something in return. We want to invite 2 people to come with us to the party. We will meet before the event and visit the Noisecontrollers Studio. We can make some hardstyle tunes :-) Always fun to do!!!!
After that we''ll take some diner and you"ll join us at the party as our guest. The rest of the night is predictable: We will wreck the place! For us this is a great opportunity to let our fans not only hear the music but also give a glimpse of the process to it behind the scene.
All you have to do is mail the 4 last numbers of the ticket you bought in presale to info@noisecontrollers.nl
We will pick to random numbers in the last week before the event and contact the winners.
You're thinking: Don't give me all this crap!!! I want free beer all night long!!!!
Still mail us the 4 numbers and we will arange that ;-)
C U at the 8th of may in Outland Rotterdam!
quote:You're thinking: Don't give me all this crap!!! I want free beer all night long!!!!
Still mail us the 4 numbers and we will arange that ;-)
Vet!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:13 schreef ElDani het volgende:
NC top 10:
1
Wildstylez - No Time to Waste (Official defqon 1 anthem 2010)
TBA
2
Noisecontrollers - Faster N' Futher
Fusion
3
D-Block & S-te-fan - Fack Fack Fack the Noisecontrollers! (War begun!)
TBA
4
Pavo - From Scratch
TBA
5
Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created
Scantraxx
6
Max Enforcer - Black Anthem 2010 (Now this is HARD-style :-)
Fusion
7
Toneshifterz - Elektro Shock / Unleash the Dragon
Fusion
8
Headhunterz - Forever az One (noisecontrollers rmx)
TBA
9
Dutch Master - TBA
TBA
10
SMD - All for the Thrill (NC-refix) Yes will be released!
TBA
Bartman, de Frits Wester onder de hardstyle nieuwtjesquote:Op donderdag 1 april 2010 13:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
Jongens hadden jullie de NC top 10 al gezien?
NC top 10:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Gooooeeeeeedeavond Frits, wat is je nieuws:quote:Op donderdag 1 april 2010 13:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bartman, de Frits Wester onder de hardstyle nieuwtjes
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:19 schreef luckass het volgende:
1 april grap van lsdb.
http://lsdb.nl/set/44252/(...)-04-2010.html#cmtp=1
AVIO - Train To Nowhere (Qoncentration Qamp 2009)
Wij zijn geen echte Q-sletjesquote:Op donderdag 1 april 2010 09:42 schreef de_huig het volgende:
best lelijkik kijk elke dag een paar keer op die q-site..ben alleen geen lid
![]()
maarjaaaa
ik hoor op dit moment dat bartman wel preorder heeft![]()
Die tracklistquote:Op donderdag 1 april 2010 14:19 schreef luckass het volgende:
1 april grap van lsdb.
http://lsdb.nl/set/44252/(...)-04-2010.html#cmtp=1
AVIO - Train To Nowhere (Qoncentration Qamp 2009)
Headhunterz - Kamasutra
Weer zo'n mooi voorbeeld. Heel vet begin. Ramt lekker, dan een gappige break met goeie vocal en sounds en dan dat gekrijs als melodie. Ik weet niet, ik heb het echt niet op die sound. Tis zo overheersend. Nee, kan bij het rijtje van After MFquote:Op donderdag 1 april 2010 14:54 schreef Sc0tTy het volgende:
Zany Show anthem online
Bekijk deze YouTube-video
weet iemand of er word gebroadcast, met die lineup wil ik die sets echt wel hebben
Zal waarschijnlijk niet al te best gaan met de verkoop ofzo?quote:Vinyl 12" + Free Ticket !!!
fusionspecial0015
Limited Vinyl Edition : Picture Disc !!!
+ Free Tickets Who Buy This New Fusion Vinyl Before 09-04-2010 !!!
Only 300 Copies Available,
So Take Your Chance Now.
Special Pre-Order Price 12,95 euro,
Normal Price 15,95 Euro.
het is toch echt zo. Staat ook bij de vinyl zelf. Verkoop zal wel tegenvallen gezien wat ze moeten verzinnen om mensen over te halen.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:27 schreef InGebruik het volgende:
Lijkt me ook sterk. Maarja, als het niet verkoopt moet je wat doen om nog kaarten kwijt te raken natuurlijk.
Ik zeg: doen!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:42 schreef LeonH het volgende:
Is wel interessant om te doen natuurlijk. Aangezien ik nu toch een kuttijd heb om te draaien van 10 tot 11 die avond ben ik wel aan het overwegen om gewoon 2 vinyl platen te kopen en daarna nog af te reizen naar Eindhoven
2 platen (tickets) proberen te kopen maar iDeal geeft steeds een lege foutmelding.. straks maar opnieuw proberen.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zeg: doen!
Tegen iedereen overigens
Ik ben sowieso een feestje aan het maken daar
die heb ik ook aangevraagd, je weet nooit of we gaanquote:Op donderdag 1 april 2010 18:25 schreef Xblister het volgende:
Kreeg net een code voor mysteryland binnen, ook voor pre-sale tickets!
Vind hem nogal saaiquote:Op donderdag 1 april 2010 18:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vers van de pers!
Save.Exit.Planet (Dock 45 remix)
Het is een house alias van Deepack dan gaan ze miet ineens terror uitbrengenquote:Op donderdag 1 april 2010 18:56 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Vind hem nogal saaihad toch op iets harders gehoopt.
Nouja, wat eerder werd genoemd, dat het een hardtrance remix zou kunnen zijn leek me nog wel een leuk idee, daar luister ik ook wel graag naar. Techno of elektro vind ik ook nog goed te doen. Maar als ik house hoor zie meteen van die gladde mooiboys voor me waarvan ik over me nek gaquote:Op donderdag 1 april 2010 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het is een house alias van Deepack dan gaan ze miet ineens terror uitbrengen![]()
Maar ik snap je wel, ik vind het neit echt bij IQ passen.. Ik vond dan die kasparov mix van vorig jaar beter
Dat heb ik dus ook. Het is een heerlijke track, alleen de vocals vind ik iets misplaatst. Als track an sich is er helemaal niets mis mee. Het past alleen totaal niet in het concept.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:36 schreef Koepert het volgende:
Lekker chill nummer die Dock45 remix.. maar waaaat de fuck doet t op IQ.. dat is mijn gevoel erbij..
Maar ja, house is populair tegenwoordig.. dus he.. veel luisteraartjes vergaren.. Als nummer vink t niet eens slecht.. dat dan weer wel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sc0tTy rent wegAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |