Ik vind het in ieder geval echt lekker klinkenquote:Hi Everybody,
Right now we are in Lyon. We had a great booking last night in Club Titan. But the weekend just only started as we have 3 more bookings to go
I'm really proud to announce I will play twice at Defqon 1 this year!!! Ofcrouse as Noisecontrollers but also with my brand new project Pavelow! .
Really important for everybody to know is that this is NO hardstyle or Dubstyle project or what so ever. Yes there was lately some experimenting in hardstyle tracks with broken beats and as a Gimmick I like it but nothing more. Thats why I use another name and will not play it in hardstylesets.
Broken beats though ARE cool and so are rough sounds. This project to me is all about total freedom in the studio!! To be honest I don't know wich music genre it fits. You decide.
I'm working hard in the studio for alot of material. Besides I want to experiment alot and I also want to make my own music. This way you can truly expect something new. At least it is for me!
C U at Defqon 1!!!!!!
Ik vind het een dikke plaatquote:Op zondag 4 april 2010 00:18 schreef Equites het volgende:
Tsja wat moet ik hier van denken. De een houdt ervan, de ander is zoals mij en vind het kut. Beter gaan ze deze style niet met hardstyle mixen, maar als ik de nieuwe DR track hoor is dat blijkbaar wel het geval
Dat heb ik ook. Thuis lekker luieren met dit soort muziek aan is heerlijk, alleen op een feest kan ik er niet zoveel mee. Waarderen kan ik het zeker wel.quote:Op zondag 4 april 2010 11:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind het een dikke plaat![]()
Al betwijfel ik of ik het op een feest ook leuk vind.
ja dat geld voor mij ook welquote:Op zondag 4 april 2010 12:20 schreef InGebruik het volgende:
Dat heb ik ook. Thuis lekker luieren met dit soort muziek aan is heerlijk, alleen op een feest kan ik er niet zoveel mee. Waarderen kan ik het zeker wel.
Nee je moet zo'n dubstep platen niet mixen met hardstyle. Ben ook blij dat hij zelf zegt dat hij dat niet gaat doen. Sommige muziekstijlen moet je gewoon niet mixen en lekker individueel draaien en beluisteren.quote:Op zondag 4 april 2010 14:17 schreef Grrommit het volgende:
Vind Pavelow wel lekker! Lekker ook als het gemixt wordt met hardstyle. Laatste tijd wel een beetje ´t gevoel dat er een overkill aan komt.
idd, die stond er ook nog tussenquote:Op zondag 4 april 2010 15:02 schreef 16meter het volgende:
Deze was er ook nog, schijnt de nieuwe Pavo te zijn (From Scratch)
imo2quote:Heel wat boeiender dan bovenstaande nummers van Pitcher en Jones imo.
hmm net te laat. Had net nog 1 kaartje nodig voor een vriendin die plots mee ging, maar die hebben we net online gekocht....quote:Op zondag 4 april 2010 18:44 schreef mstx het volgende:
Iemand nog een kaartje kopen voor XXlerator vanavond?
Ik vind m lekker.. Maar zoals al meer aangegeven, als intro van n set, of losse dingetjes... Het heeft wel wat, een hardstyll-bass alleen dan 'trager en lager'quote:Op zondag 4 april 2010 00:18 schreef Equites het volgende:
Tsja wat moet ik hier van denken. De een houdt ervan, de ander is zoals mij en vind het kut. Beter gaan ze deze style niet met hardstyle mixen, maar als ik de nieuwe DR track hoor is dat blijkbaar wel het geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |