abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80032703
quote:
Op woensdag 7 april 2010 08:26 schreef xxiessiexx het volgende:
Nou ik ben vandaag vrij, TC zei dat er ongelooflijk weinig post was. Er stond zelfs iemand het fietsenhok te bezemen bij gebrek aan werk
Hahaha, ach als je betaald krijgt!
Hier is t trouwens prima weer voor een vrije dag
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_80032834
Tot zover m'n vrije dag Of ik even alle aangetekenden rond wil brengen
pi_80033346
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:35 schreef xxiessiexx het volgende:
Tot zover m'n vrije dag Of ik even alle aangetekenden rond wil brengen
met de auto toch wel dan?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_80033365
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:54 schreef sbientje het volgende:

[..]

met de auto toch wel dan?
Nee brommer. Ik woon in een dorp
Nog wel ff zin maken om te gaan
pi_80041142
Ik had het nu al heel warm, dat wordt nog wat van de zomer

Btw, in Breda hebben ze zeker geen brommers die je zo kunt pakken om een wijk rond te brengen?
pi_80042199
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:35 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik had het nu al heel warm, dat wordt nog wat van de zomer

Btw, in Breda hebben ze zeker geen brommers die je zo kunt pakken om een wijk rond te brengen?
Ik heb bij ons nog nooit een brommer gezien.. Miss op slingerweg maar dat denk ik eigenlijk ook niet
  Redactie Frontpage woensdag 7 april 2010 @ 14:26:33 #157
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_80043014
Ik heb vandaag mijn ontslagbrief de deur uit gedaan

Al ben ik toch wel een beetje verdrietig dat er een eind gaat komen aan mijn gleuvenvullerscarriere
pi_80043568
quote:
Op woensdag 7 april 2010 14:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ik heb vandaag mijn ontslagbrief de deur uit gedaan

Al ben ik toch wel een beetje verdrietig dat er een eind gaat komen aan mijn gleuvenvullerscarriere
Liep die carrière nog dan?
pi_80043580
quote:
Op woensdag 7 april 2010 14:03 schreef sbientje het volgende:

[..]

Ik heb bij ons nog nooit een brommer gezien.. Miss op slingerweg maar dat denk ik eigenlijk ook niet
Slechte zaak. Dan moet ik gaan fietsen...brr
  Redactie Frontpage woensdag 7 april 2010 @ 14:45:59 #160
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_80043614
quote:
Op woensdag 7 april 2010 14:44 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Liep die carrière nog dan?
Jazeker, nog steeds. Betaald krijgen zonder te werken
  woensdag 7 april 2010 @ 16:13:40 #161
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_80046943
quote:
Op woensdag 7 april 2010 08:26 schreef xxiessiexx het volgende:
Nou ik ben vandaag vrij, TC zei dat er ongelooflijk weinig post was. Er stond zelfs iemand het fietsenhok te bezemen bij gebrek aan werk
Opvallend hoe dat per vestiging kan verschillen. Ik werd juist gebeld of ik wat eerder wilde komen. Bijna alle TV-gidsen (behalve TROS en Mikro), Eigen Huis Magazine, dikke boekwerken van Viking, en een soort van geadresseerde reclame van H&M. Niet idioot druk, maar om nou te zeggen rustig..........
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_80050205
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Opvallend hoe dat per vestiging kan verschillen. Ik werd juist gebeld of ik wat eerder wilde komen. Bijna alle TV-gidsen (behalve TROS en Mikro), Eigen Huis Magazine, dikke boekwerken van Viking, en een soort van geadresseerde reclame van H&M. Niet idioot druk, maar om nou te zeggen rustig..........
Ik moest uiteindelijk naast de aangetekenden rondbrengen (15 ) ook twee wijken voorbereiden. Zaten idd een hoop dingen tussen van wat jij zegt. Vond het zelf ook wel een beetje tegenvallen qua rustigheid en de HAH van dinsdag zat er ook nog bij. De postbodes waren wel allemaal vroeg op pad.

Ik zag voor morgen alweer kutHAH liggen. Er is sinds kort een Domino's Pizza gevestigd in een dorp hier dichtbij. Die heeft een blaadje dat gewoon niet vast te pakken is, dun, glad & het scheurt snel. Loop altijd enorm te klooien eer ik een blaadje te pakken heb
Morgen wel 6:15 uur beginnen dus er zal dan wel zat te doen zijn!
  woensdag 7 april 2010 @ 22:31:58 #163
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_80064741
Ik kreeg vandaag een mailtje van een webshop dat m'n order onderweg is. Dus ik kijk even op Track 'n Trace, maar er staat al de hele dag:
quote:
Zending is voorgemeld
En kennelijk is m'n pakketje dus nog niet gesorteerd? Status staat er al sinds gisteren, volgens de website. Iemand enig idee waarom? Heeft dit wellicht met het down zijn van t&t te maken vandaag?
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
pi_80064936
Wat een dag, 2 grote kanten met 3 keer HAH en alle straten helemaal rondgebundeld, maar rondlopen met 70 stuks HAH gaat niet, dus een redelijk onbekende kant tijdens het lopen maar moeten opsplitsen en de mij wel bekende kant hebben ze machinaal een op leuke volgorde gezet, Je loopt een km heen om vervolgens zonder post te geraken en moet vervolgens nog een keer zo'n loos stuk lopen, dus op straat kunnen herbundelen. Resultaat: 50 minuten onbetaald buiten tijd.
pi_80065067
Tegenwoordig schijnen ze ook niet meer aan opleiden te doen, lagen 2 pakketjes op het depot met daarop door een postbezorg(st)er gekaklt :"Past niet door de brievenbus".
  donderdag 8 april 2010 @ 08:55:03 #166
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_80072365
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje van een webshop dat m'n order onderweg is. Dus ik kijk even op Track 'n Trace, maar er staat al de hele dag:
[..]

En kennelijk is m'n pakketje dus nog niet gesorteerd? Status staat er al sinds gisteren, volgens de website. Iemand enig idee waarom? Heeft dit wellicht met het down zijn van t&t te maken vandaag?
Komt allemaal goed, hij is in distributie . Als enkel die andere webshop nog meewerkt..
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
  donderdag 8 april 2010 @ 12:55:50 #167
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_80079624
Hier gisteren ook weer 3 HAH, had nu al last van 't weer.
Verder heb ik ook deze week weer geen reet te doen, gisteren begonnen met 1 wijk, vandaag en morgen hetzelfde verhaal.
pi_80080663
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]

Bedrijven kunnen eigen track & trace codes aanmaken. Daarom heeft bijvoorbeeld een Bol.com altijd: 3SBOLD Dan zal het altijd voor gemeld staan.
pi_80081165
Wat vinden jullie hiervan? ALWEER een verandering?

http://www.nu.nl/economie(...)ing-postdivisie.html

In het kort: Nog dit jaar verkoop van de postdivisie?
*quote*
"Om de verandering van de postdivisie mogelijk te maken wil TNT het onderdeel in de komende maanden lossnijden van de rest van het bedrijf."
pi_80083115
Weer zeven uur gewerkt vandaag Was wel kutHAH, maar ik had het er bij een wijk stiekem tussen gezet Dat scheelde wel.
Zal morgen wel weer vroeg moeten beginnen want ze gaan nieuwe diensten maken, dan zal ik wel in moeten vallen voor een postbode.
  donderdag 8 april 2010 @ 16:57:27 #171
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_80089231
Vandaag sinds lange tijd weer eens op een doordeweekse dag gewerkt. Geen HAH en dat werkt meteen zo veel relaxter . Het was ook echt perfect weer om te lopen hier.
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
  vrijdag 9 april 2010 @ 08:26:30 #172
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_80112169
quote:
SCHIPHOL - TNT zet de Nederlandse postbodes te koop. Het bedrijf gaat in gesprek met potentiële overnamekandidaten, maakte bestuursvoorzitter Peter Bakker donderdag bekend. Als verkoop niet lukt, zal TNT het postbedrijf naar de beurs brengen.

TNT wil divisie ‘express’ behouden
Bakker doet dat met pijn in zijn hart. ‘Laat er geen misverstand over bestaan: dit is het beste postbedrijf ter wereld.’

Het afstoten van de voormalige PTT Post is een indirect gevolg van de mislukte liberalisering van de Europese postmarkt. Terwijl Nederland zijn postmarkt openstelde voor concurrerende aanbieders als SelektMail en Sandd, hielden andere Europese landen de deur op slot door hoge eisen te stellen aan nieuwkomers. Hierdoor kan TNT Post niet verder groeien. Door de concurrentie op de thuismarkt wordt het bedrijf juist gedwongen extra hard te krimpen.

Geen verweer
TNT heeft bovendien geen verweer tegen aandeelhouders die willen dat het concern zichzelf deels of geheel te koop zet. Waar andere Europese postbedrijven nog worden beschermd door de overheid, heeft de Nederlandse staat zich volledig teruggetrokken. Van de TNT-aandelen is 88 procent inmiddels in buitenlandse handen.

De vraag is nu wie het bedrijf kopen. Bakker bezwoer dat hij de post niet zomaar aan de hoogste bieder zal overdoen. ‘We zullen de belangen van alle partijen meewegen, vooral die van het personeel.’ De vraag is echter of hij de druk van zijn aandeelhouders kan weerstaan.

André Mulder, analist bij Kepler Securities, ziet eigenlijk maar een geschikte kandidaat: de Nederlandse staat. ‘De resultaten van de postdivisie lopen alleen maar terug, wie is er nu geïnteresseerd om daarin te investeren?’

Opkoopfondsen
De enige die in het verleden interesse hebben getoond in krimpende bedrijven zijn opkoopfondsen, zoals CVC, Apax of KKR. Door het bedrijf financieel leeg te trekken, slagen zij er vaak nog wel in om een mooi rendement te maken. De overlevingskansen van het bedrijf nemen daardoor meestal wel af. Mulder denkt dat de overheid een dergelijke overname nooit zal toestaan. ‘Toezichthouder Opta zal willen dat de postbezorging in handen komt van een betrouwbare partij.’

De overheid kan zo'n overname volgens hem relatief eenvoudig tegen houden door TNT zijn vergunning om postbussen langs de weg te zetten, te ontnemen.

Verplichting
TNT Post heeft zich nu nog verplicht om de post overal op te halen en te bezorgen. Daar legt het bedrijf geld op toe. ‘Op de lange duur zullen we dat niet kunnen volhouden’ zei Harry Koorstra, directeur van de post.

Een aandeelhouder schetste de ontwikkeling die de postbezorging heeft doorgemaakt. ‘De postbode is afgezakt van ambtenaar tot krantenbezorger.’ Andere aandeelhouders vroegen zich af wanneer er einde komt aan de situatie dat er drie postbezorgers langs de deuren gaan. TNT Post (60 duizend werknemers) is de grootste particuliere werkgever van Nederland.
Bron: De Volkskrant
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:43:04 #173
277849 Bloemhof
Hasselter
pi_80115372
Ow jippie, we staan te koop.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_80118933
Ik dacht wel even een kar achter me aan te kunnen trekken, geen rekening houdend met het feit dat dit zou kunnen gebeuren:

Gewoon dwars door mijn schoen heen.
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:20:03 #175
277849 Bloemhof
Hasselter
pi_80118995
Auw, daar kan je flink last van krijgen met het lopen. (Spreekt uit ervaring)
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')