quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef ChatRoulette_Hi_Lady het volgende:
Zo te zien is dit een verzamelplaats voor chatroulette trollen, ik heb ook al aardig zitten spelen, misschien zijn we elkaar tegengekomen, want ik kom flink wat andere trollen tegen, en ben misschien ook wel eens te pakken genomen door een troll.
Als ik zie dat de andere kant vrouwelijk is dan geef ik onderstaande cam beeld.
[ afbeelding ]
En als de duimen omhoog gaan dan volgt onderstaande video:
http://xhamster.com/movies/106524/jerking_off_3.html
En dat levert toch vaak wel hilarische effecten op :-) Hieronder een aantal reakties.
[ afbeelding ]
Deze zijn dus zichbaar wel aardig, er zijn er ook waar de pikantheid in het kommentaar zit van de ladies, met name na het klaarkomen. Waar kan ik dit uploaden? Best wel NSFW natuurlijk, verwijderd imageshack zoiets?
oops, dat deed ik dan flink verkeerd :-) Ik heb er geen screenshots van gemaakt, maar het afwijzen van het aanbod is ook wel grappig, veel variatie daarin:quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:24 schreef RSXX het volgende:
[..]
Je doet net alsof elk wijf op chatroulette dit wil zien
Dat is gelukkig nog nooit gevraagdquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe doe je dat filmpje dan in manycam?
Tuurlijk je 'streamt' gewoon een gedeelte van je desktopquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja met youtube filmpjes kan het wel. Werkt dit hetzelfde?
Lekker wijf zegquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:48 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat je die gil van haar niet kan horen.
Ik heb de 2 "Rode wijn" chats daar naar toe gemaild, eens kijken wat hij ervan maakt, misschien dat ik daar de boel laat neerzetten, hoef ik er geen plekje voor te zoeken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef Walter81 het volgende:
http://www.chatboobs.tk/
Daar is ook leuk spul te vinden :-)
Je kan een deel van je beeldscherm als webcam gebruiken, dus het kan wel, maar ja je scherm moet dan wel in beeld blijven en niet per ongeluk met je muis er door heen gaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:09 schreef AJ187 het volgende:
Hoe kan je een webcam van een camsite gebruiken alsof het je eigen cam is?
Met ManyCam kan het niet?
k, wat is je bewijs dat het niet fake isquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:15 schreef tcr het volgende:
Geduld was een schone zaak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit Brazilie.
(prut al twee zijn er door tinypic gedelete).
Ze deed mijn filmpje na... Blijft altijd lastig, maar zag redelijk real uit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
k, wat is je bewijs dat het niet fake is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |