Ja ik wordt nu veel minder geblocked door van die irritantie amerikanen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:49 schreef tcr het volgende:
Het reporten is volgens mij nu wel een twee klik aktie geworden, paar wanker reporten en ik dacht dat de F2 kapot was. Maar de 1x wordt de knop 'grijs' en dan moet je alsnog 'nexten' om verder te gaan.
Hopelijk werkt dat voor die kansloze blockers...
Ik was net ook een uurtje aan het chatten met een russische schone en geen enkele fapper gezienquote:Op maandag 5 april 2010 23:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja ik wordt nu veel minder geblocked door van die irritantie amerikanen.
1 keer in de 20 minuten ofzo. Hij loopt ook niet enorm vaak meer vast, wel schokt de webcam van anderen vaak of blijft tie even stil staan.
Net echt 2 uur met een 16 jarig meisje uit oostenrijk gechat
dat valt ook wel mee hoor..quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:07 schreef Walter81 het volgende:
Meisje ziet er ook inderdaad liet uit.
Maar ja, jij hebt als voordeel dat je zelf ook een meisje bent, en daardoor niet zo snel weggeklikt wordt.
dan zag ik jou vast ook!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey ik zag je gisteren nog op Fok!roulette![]()
jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:18 schreef chevy-454 het volgende:
wat is dat Omegle roulette ? , of is dat gewoon het zelfde als chatroulette ?
mvg chevy
Nee, door hun nieuwe systeem. volkomen kut.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:40 schreef StevenHyde het volgende:
Werkt matig nu ja. Zal wel door de servers komen.
http://omegle.com/quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:18 schreef chevy-454 het volgende:
wat is dat Omegle roulette ? , of is dat gewoon het zelfde als chatroulette ?
mvg chevy
Zou ik geweest kunnen zijnquote:Op woensdag 7 april 2010 12:40 schreef ebke het volgende:
Ik had laatst nog de slang en de vogelMaar een vriend van me klikte het gelijk weg
![]()
Zou iemand van Fok geweest kunnen zijn.
Maar serieus, er is echt een overkill aan kansloze mannen van 40 op chatroulette
Beetje fappen voor je cam![]()
![]()
Of zijn dat filmpjes??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |