abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79802193
hoi,

Ik neem Fok maar even een keertje serieus als KLB-er door hier een topic te openen.

Nu is mijn probleem als volgt; Ik ben al ruim 6 jaar bevriend met een gozer, ok niks mis mee. Maar sinds kort heeft hij een vriendin die mij al heel lang kent. Ik haar ook trouwens.

Het begon als volgt; diezelfde week gingen ze nog samen uit. Geen probleem natuurlijk, ze wilden me graag meeten dus ik ben de beroerdste niet ook al kende ik ze beiden al eeuwen. Nou leuk gehad, alleen had ik het idee dat ze iets teveel aan me zat in bijzijn van mijn kameraad/haar vriend. Dit kon natuurlijk allemaal mijn "Wishfull thinking " zijn maar daar bleef het niet bij.

Afgelopen zondag wilden ze maar eens naar de bioscoop gaan. Belt mijn kameraad mij op of ik mee wou gaan. Dit vond ik enigszins raar aangezien ik "Vacant" ben en je gaat niet als single met een stel naar de Bios? Maar ik verveelde me dus ging ik maar mee. Éénmaal daar wilde zij in de middelste stoel zitten naast "Twee lekkere kerels". Ik schrok van deze opmerking omdat ik er ook nog een dikke knipoog bij kreeg. Nou ik zat gigantisch genieten van de film gaat zij extreem extravagant met hem zitten bekken en terwijl ik de film keek vroeg ze aan mij: "Kan je het zien?" terwijl ik gewoon die film zat te kijken?

Als klap op de vuurpijl gingen we allemaal naar huis, mijn kameraad woont aan de andere kant van de stad en mandy (dat meisje) woont praktisch een blok van me vandaan, nou gingen we een beetje in de olie naar huis omdat we nog even hebben zitten nababbelen in een kroegje. Vroeg ze aan mij of ze bij mij achterop de fiets mocht liften omdat "Ze niet meer kon fietsen". Nou mijn kameraad vond het ok, dus het moet maar dan. Vertelt ze me onderweg naar huis hoe tof Marcel (Mijn kameraad) wel niet is en hoe lekker hij kan zoenen etcetera. WTF is dit mensen? zie ik spoken of is het wat ik denk?

Ik vind het knap lullig voor mijn beste maatie maar ik durf er niks over te zeggen, oordeel zelf mensen en post A.U.B een plan van aanpak. BVD!
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
pi_79802396
Confronteer je maat er eens mee zou ik zeggen.
I am happy
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:20:40 #3
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_79802442
Neuk haar in al haar gaten samen met die vriend van je. Ik ben serieus. En hoezo niet samen met een stel naar de bios? Wtf is daar mis van als het 2 vrienden van je zijn?
  PR/Manusje van alles woensdag 31 maart 2010 @ 20:21:40 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_79802491
Gast.... Weet je echt niet wat er staat te gebeuren?

Wat leuk man!

een trio!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_79802498
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef Trekfiets het volgende:
Neuk haar in al haar gaten samen met die vriend van je. Ik ben serieus. En hoezo niet samen met een stel naar de bios? Wtf is daar mis van als het 2 vrienden van je zijn?
Omdat ik hier de grens tussen "Vrienden" en "Intieme zone" wel heel transpirant vind worden. Daarbij ken ik die meid al heel lang, er staat nergens dat ik goed bevriend met haar ben.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:22:20 #6
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_79802523
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

Wat leuk man!

een trio!
Zie je, dat is die Fiets sense he die wij hebben. Ga voor die trio goos en dump haar daarna! Kunnen jullie samen weer op vrouwen jacht.
pi_79802564
Wat een gezeik man. Ik zou helemaal geen zin meer hebben om met hem mee te gaan als zij erbij is. Gewoon niets van aantrekken en doen alsof je neus bloedt. Kinderachtig gedoe.
pi_79802578
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef Trekfiets het volgende:

[..]

Zie je, dat is die Fiets sense he die wij hebben. Ga voor die trio goos en dump haar daarna! Kunnen jullie samen weer op vrouwen jacht.
Joh dat is echt easy gezegd van buitenaf.

1. Ik doe niet aan 2 dudes 1 chick.

2. bros before hoes
pi_79802588
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
hoi,

Ik neem Fok maar even een keertje serieus als KLB-er door hier een topic te openen.

Nu is mijn probleem als volgt; Ik ben al ruim 6 jaar bevriend met een gozer, ok niks mis mee. Maar sinds kort heeft hij een vriendin die mij al heel lang kent. Ik haar ook trouwens.

Het begon als volgt; diezelfde week gingen ze nog samen uit. Geen probleem natuurlijk, ze wilden me graag meeten dus ik ben de beroerdste niet ook al kende ik ze beiden al eeuwen. Nou leuk gehad, alleen had ik het idee dat ze iets teveel aan me zat in bijzijn van mijn kameraad/haar vriend. Dit kon natuurlijk allemaal mijn "Wishfull thinking " zijn maar daar bleef het niet bij.

Afgelopen zondag wilden ze maar eens naar de bioscoop gaan. Belt mijn kameraad mij op of ik mee wou gaan. Dit vond ik enigszins raar aangezien ik "Vacant" ben en je gaat niet als single met een stel naar de Bios? Maar ik verveelde me dus ging ik maar mee. Éénmaal daar wilde zij in de middelste stoel zitten naast "Twee lekkere kerels". Ik schrok van deze opmerking omdat ik er ook nog een dikke knipoog bij kreeg. Nou ik zat gigantisch genieten van de film gaat zij extreem extravagant met hem zitten bekken en terwijl ik de film keek vroeg ze aan mij: "Kan je het zien?" terwijl ik gewoon die film zat te kijken?

Als klap op de vuurpijl gingen we allemaal naar huis, mijn kameraad woont aan de andere kant van de stad en mandy (dat meisje) woont praktisch een blok van me vandaan, nou gingen we een beetje in de olie naar huis omdat we nog even hebben zitten nababbelen in een kroegje. Vroeg ze aan mij of ze bij mij achterop de fiets mocht liften omdat "Ze niet meer kon fietsen". Nou mijn kameraad vond het ok, dus het moet maar dan. Vertelt ze me onderweg naar huis hoe tof Marcel (Mijn kameraad) wel niet is en hoe lekker hij kan zoenen etcetera. WTF is dit mensen? zie ik spoken of is het wat ik denk?

Ik vind het knap lullig voor mijn beste maatie maar ik durf er niks over te zeggen, oordeel zelf mensen en post A.U.B een plan van aanpak. BVD!
Hij is stiekem bi en wil al jarenlang seks met je, zij probeert dat te regelen door je tot een trio/affaire te verleiden!
Je suis Charlie Sheen
pi_79802611
pi_79802627
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:23 schreef Integrity het volgende:
Wat een gezeik man. Ik zou helemaal geen zin meer hebben om met hem mee te gaan als zij erbij is. Gewoon niets van aantrekken en doen alsof je neus bloedt. Kinderachtig gedoe.
Ja maar ik snap haar intenties niet. Ik had gehoopt dat iemand die zou kunnen ontmaskeren
  PR/Manusje van alles woensdag 31 maart 2010 @ 20:25:13 #12
Toezicht is gezond!
pi_79802641
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:24 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Ja maar ik snap haar intenties niet. Ik had gehoopt dat iemand die zou kunnen ontmaskeren
Ze wil dus gewoon een trio... echt. Alles wijst op een trio!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:25:17 #13
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_79802646
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:23 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Joh dat is echt easy gezegd van buitenaf.

1. Ik doe niet aan 2 dudes 1 chick.

2. bros before hoes
Het kan ook zijn dat het gewoon een kut bitch is en ze jou niet mag maar jou wel heel jaloers wilt maken door allerlei geile shit met die vriend van je te doen. Ik zou gewoon niet meer met hun samen ergens heen gaan als dat zo is. Anders zou ik voor die trio gaan.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:25:53 #14
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_79802661
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Maar wil die vriend van hem dat wel?
  PR/Manusje van alles woensdag 31 maart 2010 @ 20:26:20 #15
Toezicht is gezond!
pi_79802683
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:25 schreef Trekfiets het volgende:

[..]

Maar wil die vriend van hem dat wel?
Tuurlijk wil hij dat.... Want de volgende keer is het een VVM
pi_79802684
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:24 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hij is stiekem bi en wil al jarenlang seks met je, zij probeert dat te regelen door je tot een trio/affaire te verleiden!
pi_79802700
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:24 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Waarom zou je haar intenties toch willen weten en waarom wil je haar toch ontmaskeren. Je begeeft je nu al op haar speelveld. Je moet er boven staan, man.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:27:28 #18
236046 NotYou
tigerblood
pi_79802734
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zeg je, tot je naakt op haar ligt en ineens iets achter je voelt..
Je suis Charlie Sheen
pi_79802754
Ze zit je gewoon te fucken imo en wil op zijn minst een trio.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:28:27 #20
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_79802782
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Tuurlijk wil hij dat.... Want de volgende keer is het een VVM
Dat heb ik weleens vaker gezien ja, het vrouwtje wou eerst MMV daarna mocht die vriend dan VVM. Wat maak het uit als het maar gezellig is toch?
pi_79802803
Zij wil je jaloers maken of ze wil een trio.
  PR/Manusje van alles woensdag 31 maart 2010 @ 20:28:56 #22
Toezicht is gezond!
pi_79802804
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
je hoeft hem toch niet aan te raken?
pi_79802825
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Zo ziet het er wel naar uit ja Hahaha, succes
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:29:45 #24
236046 NotYou
tigerblood
pi_79802847
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

je hoeft hem toch niet aan te raken?
Maar wie zegt dat hij niet zal proberen de ts te raken!
Je suis Charlie Sheen
pi_79802913
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef Integrity het volgende:

[..]

Waarom zou je haar intenties toch willen weten en waarom wil je haar toch ontmaskeren. Je begeeft je nu al op haar speelveld. Je moet er boven staan, man.
Ja daar heb je wel een punt. Ohja, er staat voor Vrijdag ook een verzoek op bij mijn maatje's huis te komen indrinken met nog een andere vriend van me erbij. Zij is daar ook wel maar het wordt dan toch in ieder geval geneutraliseerd door een derde persoon?

Het is meer dat ik wel veel met hun te maken heb en er is kans dat als ze die "Avances??" blijft maken dat ik nog de schuld krijg ook. Mijn kameraad is namelijk wel blind verliefd op haar.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:31:09 #26
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_79802920
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef NotYou het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat hij niet zal proberen de ts te raken!
Ik vind dat altijd zo'n bullshit, net alsof je hetero sexuele vriend jou opeens in je kont gaat neuken. Gewoon met ze 2en op die chick. Lache man.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:31:39 #27
274383 Pianoplayer
Don't shoot me!
pi_79802944
Heet zijn vriendin toevallig Iris?
The GAME: You just lost it!
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:31:43 #28
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_79802949
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel een punt. Ohja, er staat voor Vrijdag ook een verzoek op bij mijn maatje's huis te komen indrinken met nog een andere vriend van me erbij. Zij is daar ook wel maar het wordt dan toch in ieder geval geneutraliseerd door een derde persoon?

Het is meer dat ik wel veel met hun te maken heb en er is kans dat als ze die "Avances??" blijft maken dat ik nog de schuld krijg ook. Mijn kameraad is namelijk wel blind verliefd op haar.
Ze gaat voor de jackpot: MMMV.
pi_79802953
Wat haar intenties ook zijn, het plan van aanpak is als volgt:

Spreek niet meer met haar af.

Problem solved
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:31:47 #30
236046 NotYou
tigerblood
pi_79802956
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef Trekfiets het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zo'n bullshit, net alsof je hetero sexuele vriend jou opeens in je kont gaat neuken. Gewoon met ze 2en op die chick. Lache man.
Aanname, al dan niet voorbarig.
Je suis Charlie Sheen
pi_79802963
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

En jij ergert je kapot. Doe je zelf, jongen.
pi_79803002
quote:

[..]

Op de trekfiets
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:32:39 #33
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_79803010
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef NotYou het volgende:

[..]

Aanname, al dan niet voorbarig.
Nooit problemen mee gehad. Jij wel?
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:33:56 #34
236046 NotYou
tigerblood
pi_79803068
quote:

[..]

Misschien treedt zij wel slechts op als fluffer en gaat op een gegeven moment, als alle partijen naakt zijn, lekker spannend het licht uit.
Je suis Charlie Sheen
pi_79803099
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef Integrity het volgende:

[..]

En jij ergert je kapot. Doe je zelf, jongen.
Dus jij zegt echt compleet negeren? Want ik wil Tegenover mijn kameraad ook geen botte lul tegen haar zijn. Want nogmaals ik denk dat hij door de hormonen hij haar de komende 2 weken hoger heeft staan dan ik. Compleet natuurlijk maar jammer dat hij niet rationeel kan zijn.
pi_79803115
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef Pianoplayer het volgende:
Heet zijn vriendin toevallig Iris?
quote:
en mandy (dat meisje)
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:36:09 #37
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_79803182
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:34 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Dus jij zegt echt compleet negeren? Want ik wil Tegenover mijn kameraad ook geen botte lul tegen haar zijn. Want nogmaals ik denk dat hij door de hormonen hij haar de komende 2 weken hoger heeft staan dan ik. Compleet natuurlijk maar jammer dat hij niet rationeel kan zijn.
Pas op met dit soort dingen jongen. Jij kan het in dit geval nooit goed doen. Of je word te intiem met haar en hij vind je een kk lul. Of jij waarschuwd hem dat zij avances naar je maakt en jou wil. Dat gelooft hij uiteraard niet en ben jij dus een kk lul. Ik zou het spel gewoon meespelen en flink dronken worden. Kijk waar het schip strand. Misschien wel een lekkere trio.
pi_79803500
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:34 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Gewoon negeren, niet jouw probleem. Ook niet er van maken.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:42:36 #39
236046 NotYou
tigerblood
pi_79803504
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Trekfiets het volgende:

[..]

Nooit problemen mee gehad. Jij wel?
..ben jij nou zo simpel of ligt het aan mij?

Er zijn talloze gehuwde mannen die met het kinderzitje nog in de auto, wellustig 'homo parkeerplaatsen' bezoeken op zoek naar seksueel contact met andere mannen. Die weten hun ware geaardheid niet alleen voor hun familie en vrienden maar zelfs voor hun eigen echtgenotes verborgen te houden, vaak zelfs vele tientallen jaren lang..
Je suis Charlie Sheen
pi_79803636
Euj.. het is sowieso zwaar irritant als jij het derde wiel bent en het stelletje gaat lekker zitten vozen... Gewoon neit meer meegaan?
pi_79803662
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:36 schreef Trekfiets het volgende:

[..]

Pas op met dit soort dingen jongen. Jij kan het in dit geval nooit goed doen. Of je word te intiem met haar en hij vind je een kk lul. Of jij waarschuwd hem dat zij avances naar je maakt en jou wil. Dat gelooft hij uiteraard niet en ben jij dus een kk lul. Ik zou het spel gewoon meespelen en flink dronken worden. Kijk waar het schip strand. Misschien wel een lekkere trio.
Kijk jij slaat de spijker oerend haar op zijn muil.

Dat is het hele dilemma, ik hoop dus stiekem dat ze vrijdagavond op de bek word gepakt door 1 of andere goedkope gozert, dan is er weer een probleem de wereld uit.
pi_79803782
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:45 schreef Fes1-2 het volgende:
Euj.. het is sowieso zwaar irritant als jij het derde wiel bent en het stelletje gaat lekker zitten vozen... Gewoon neit meer meegaan?
True, maar dat is meestal irritant omdat jij het gevoel krijgt dat ze je daar niet willen. Maar ik weet dat het ze geen reet uitmaakt, omdat zij mij vroegen. Maar ik vond het gewoon raar dat ze mij steeds in de gebeurtenissen trok die ze met haar vriend/mijn kameraad beging.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:50:57 #43
236046 NotYou
tigerblood
pi_79803888
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Kijk jij slaat de spijker oerend haar op zijn muil.

Dat is het hele dilemma, ik hoop dus stiekem dat ze vrijdagavond op de bek word gepakt door 1 of andere goedkope gozert, dan is er weer een probleem de wereld uit.
Tenzij je vriend dit topic en bovenstaande post leest natuurlijk!

"Dus jij vermoedde al iets maar zei er niets over? Liet in plaats daarvan een forum leuk speculeren over de verlangens van mijn grote liefde? En dan geef je er ook nog eens bij aan te hopen dat ze zou gaan zoenen met een of andere goedkope gozer?! Nou, mooie vriend ben jij! Ze grapte trouwens maar wat met je, dat zei ze me nog nadat ik haar boos confronteerde met dit topic en ze me kort daarop dumpte. "
Je suis Charlie Sheen
pi_79803997
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef NotYou het volgende:

[..]

Tenzij je vriend dit topic en bovenstaande post leest natuurlijk!

"Dus jij vermoedde al iets maar zei er niets over? Liet in plaats daarvan een forum leuk speculeren over de verlangens van mijn grote liefde? En dan geef je er ook nog eens bij aan te hopen dat ze zou gaan zoenen met een of andere goedkope gozer?! Nou, mooie vriend ben jij! Ze grapte trouwens maar wat met je, dat zei ze me nog nadat ik haar boos confronteerde met dit topic en ze me kort daarop dumpte. "
Dat neem ik dan maar voor lief. Ik zit er gewoon mee omdat ik dergelijke situaties niet gewoon ben. Ik zou haast zeggen dat ik me onheus bejegend voel door haar
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:53:13 #45
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_79804006
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

Wat leuk man!

een trio!
dat dus was mijn eerste gedachte!
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:53:23 #46
274383 Pianoplayer
Don't shoot me!
pi_79804020
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:34 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

[..]

Dat krijg je ervan als je topics maar half leest!
The GAME: You just lost it!
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:21:04 #47
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_79811935
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Dat neem ik dan maar voor lief. Ik zit er gewoon mee omdat ik dergelijke situaties niet gewoon ben. Ik zou haast zeggen dat ik me onheus bejegend voel door haar
Toen ik je OP las dacht ik eerder aan dat Misselijke Mandy je buddy misbruikt om jou te om te mogen duwen. Ik begrijp nog steeds niet dat er serieus wijven zijn die denken door een vriend van je 'prooi' te doen een stap dichterbij het doen van 'de prooi' is
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_79812724
quote:
Nou ik zat gigantisch genieten van de film gaat zij extreem extravagant met hem zitten bekken en terwijl ik de film keek vroeg ze aan mij: "Kan je het zien?" terwijl ik gewoon die film zat te kijken?
Ik heb een prangende vraag. Als het waar is dat jij ''gewoon die film zat te kijken'', hoe weet jij dan dat zij ''extreem extravagant'' met hem zat te bekken?
pi_79812966
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb een prangende vraag. Als het waar is dat jij ''gewoon die film zat te kijken'', hoe weet jij dan dat zij ''extreem extravagant'' met hem zat te bekken?
Hij keek zeker vanuit zijn hooghoeken .
pi_79812993
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Omdat ik er naast zat, en er van die authentieke slebber geluidjes waar te nemen waren. Bovendien hoorde ik licht gegiechel. Dat vind ik voor die omgeving vrij opmerkelijk en begrijpelijk ongepast voor andere bioscoopbezoekers. Maar het kan aan mij liggen hoor
pi_79813114
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Toen ik je OP las dacht ik eerder aan dat Misselijke Mandy je buddy misbruikt om jou te om te mogen duwen. Ik begrijp nog steeds niet dat er serieus wijven zijn die denken door een vriend van je 'prooi' te doen een stap dichterbij het doen van 'de prooi' is
Wat jij daar typt doen alleen boys. Als meiden zoiets doen is het niet om het ander doelwit te mogen doen, maar dan zal er wel een andere reden zijn. Althans daar ga ik dan vanuit, bovendien zou het niet zo obvious zijn als ze die bedoeling had. Nogmaals dat denk ik.
pi_79813471
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Een begin van inzicht!

Twee mogelijkheden:
1) Je gaat af op een trio. Daar is niks mis mee als iedereen het er mee eens is.
2) Je gaat af als een gieter.

Het lijkt op het tweede: zij speelt met jou. Misschien ook met je vriend, maar zeker met jou.

Je zegt niks over jouw gevoel voor haar: vind je haar wel leuk of niet?
Zo niet, dan is het simpel: blijf uit haar buurt.
Zo ja, overweeg dan heel serieus of zij een serieuze partner kan zijn. Zij is de vriendin van je vriend maar plukt aan jou. Hoe betrouwbaar is ze dan?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_79813562
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:21 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Omdat ik hier de grens tussen "Vrienden" en "Intieme zone" wel heel transpirant vind worden. Daarbij ken ik die meid al heel lang, er staat nergens dat ik goed bevriend met haar ben.
Nieuwe klacht: Taalfouten.
Feel the fuzz!
  donderdag 1 april 2010 @ 00:02:10 #54
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_79813839
Ik zal wel extreem slecht zijn in hints, want als ik de OP lees vind ik het eigenlijk wel meevallen.

- Dat tussen twee lekkere mannen zitten zou ik als een leuke grap zien :p. Zo'n grap zou ik ook kunnen maken.
- Overdreven bekken doen kansloze stelletjes wel vaker.
- Dat "kan je het zien?" zou ik ook opvatten als grap naar verwijzing dat ze zo ranzig lagen te zoenen.
- Achterop bij jou op je fiets klinkt logisch omdat ze dezelfde kant op moet, maar als ze zelf gewoon een fiets had is het vrij raar idd.
pi_79813910
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:52 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Een begin van inzicht!

Twee mogelijkheden:
1) Je gaat af op een trio. Daar is niks mis mee als iedereen het er mee eens is.
2) Je gaat af als een gieter.

Het lijkt op het tweede: zij speelt met jou. Misschien ook met je vriend, maar zeker met jou.

Je zegt niks over jouw gevoel voor haar: vind je haar wel leuk of niet?
Zo niet, dan is het simpel: blijf uit haar buurt.
Zo ja, overweeg dan heel serieus of zij een serieuze partner kan zijn. Zij is de vriendin van je vriend maar plukt aan jou. Hoe betrouwbaar is ze dan?
hmmwah, het is een mooie meid maar ik voel me (Nog) niet tot haar aangetrokken in vorm van verliefd zijn op. Maar die "Uitingen" van haar laten me niet volledig koud. Maar dat is allemaal niet relevant want ik heb in het verleden wel geleerd dat je beter een goede vriend kan hebben dan weer vallen voor een meid. Die keuze is dus snel gemaakt.
pi_79814034
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:02 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik zal wel extreem slecht zijn in hints, want als ik de OP lees vind ik het eigenlijk wel meevallen.

- Dat tussen twee lekkere mannen zitten zou ik als een leuke grap zien :p. Zo'n grap zou ik ook kunnen maken.
- Overdreven bekken doen kansloze stelletjes wel vaker.
- Dat "kan je het zien?" zou ik ook opvatten als grap naar verwijzing dat ze zo ranzig lagen te zoenen.
- Achterop bij jou op je fiets klinkt logisch omdat ze dezelfde kant op moet, maar als ze zelf gewoon een fiets had is het vrij raar idd.
Ja, als je het allemaal op zich neemt is het niet zo vreemd nee. Maar tel het op en ik vind het niet echt prettig ofzo. Maar ik ben bang dat als ik er iets van zeg dat ik mezelf compleet voor lul zet tegenover mijn maat . Maar ik zal nog wel even afwachten misschien stopt ze wel en doet ze dat soort dingen maar lekker naar haar vriend.
pi_79815363
Ik schat een trio.
pi_79815748
ik denk dat je het allemaal te veel analyseert, en dat doe je omdat jij alleen bent en 2 vrienden van je niet.
▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
pi_79815864
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:54 schreef klaagbaas het volgende:
ik denk dat je het allemaal te veel analyseert, en dat doe je omdat jij alleen bent en 2 vrienden van je niet.
Misschien onbewust wel ja, hoe kom je aan die wijsheid?
pi_79816260
quote:
Op donderdag 1 april 2010 00:59 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Misschien onbewust wel ja, hoe kom je aan die wijsheid?
2 vrienden worden een stelletje, jij blijft alleen over.... 1+1 = 2
▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
  donderdag 1 april 2010 @ 12:51:08 #61
48120 nicoco
Drie keer links is ook rechts.
pi_79826576
hoe loopt het nou allemaal af? tvp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: