SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:59 schreef Turquaz52 het volgende:
TS maak eens een video'tje met het geluid van je freeflow uitlaat..
Dit was de mijne, wel met een rijk afgestelde powerbox![]()
De finale van het project is een rit van Amsterdam naar Stockholm zonder te tankenquote:Op donderdag 8 april 2010 00:57 schreef infinity_737 het volgende:
TS, even een vraag... misschien is hij al een keer gesteld... jammer dan!
Wat ga je doen als je het verbruik van 1 op 30 hebt gehaald? Ik neem aan dat het de bedoeling is dat je dat verbruik structureel gaat halen, maar hoe lang moet je 1 op 30 halen om je doelstelling te behalen?
En ga je na de 1 op 30 nog verder? Komt er een andere auto? Nieuw soort project?
9 is gekloktquote:Op donderdag 8 april 2010 19:44 schreef Barcaconia het volgende:
Turq zoekt weer een excuus om zijn 0-100 in 3,5 seconde van een 1.9TDI golf 3 te laten zien
Lichtere vliegwiel geen optie? (Of zwaardere? om langer uit te rollen in versnelling?)quote:Op donderdag 8 april 2010 21:03 schreef Yoan het volgende:
@Turquaz: ik ben wel van plan om nog een keer een filmpje te maken.
[..]
De finale van het project is een rit van Amsterdam naar Stockholm zonder te tanken![]()
Dan moet ik de 1 op 30 halen, beter nog.
Dat zal deze zomer zijn.
Wat ik daarna met de auto ga doen wordt niet een project zoals deze, maar ik blijf in ieder geval niet zo zuinig rijden. Dan moet er 200+ pk uit komen
waarom?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
9 is geklokt
En Yes, proud of the Black Smoke
Ik kan nou niet zeggen dat het goed of mooi klinkt ofzoquote:Op donderdag 8 april 2010 15:05 schreef Turquaz52 het volgende:
oh ja, tussen 00:10 en 00:16 en 00:32 zweven mijn kleppen, dit is normaal bij een 1z, de oliedruk wordt zo hoog dat ie mijn Hydroulische klepstoters vol pompt met olie en zo dus een klein beetje open staan, kan geen kwaad en is ook best cool als er mensen zijn die je irriteren op je bumper
uhh ja, meer filmpjes heb ik op mijn andere laptop, maar daar is de lader kwijt, dus moetje het hiermee doenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ik kan nou niet zeggen dat het goed of mooi klinkt ofzo
Er is een reële kans dat bijv VW jouw auto tegen die tijd heel interessant vind, misschien willen zij em wel van je kopen voor het museum.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:03 schreef Yoan het volgende:
@Turquaz: ik ben wel van plan om nog een keer een filmpje te maken.
[..]
De finale van het project is een rit van Amsterdam naar Stockholm zonder te tanken![]()
Dan moet ik de 1 op 30 halen, beter nog.
Dat zal deze zomer zijn.
Wat ik daarna met de auto ga doen wordt niet een project zoals deze, maar ik blijf in ieder geval niet zo zuinig rijden. Dan moet er 200+ pk uit komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |