Ja hallo... alsof ze bij bosjes achter de computer zitten te wachten op je... niet iedereen is 24h per dag online.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:58 schreef GlenSpey het volgende:
Net es even paiq geprobeerd.
Wat een slechte site zegkrijg ik mn 1e match maar diegene is offline. 4 minuten later krijg ik de volgende match en diegene is ook offline.
En de eerstvolgende match is binnen 8 dagen en 10 uur
Ik vind het hilarisch om dat soort profielen te lezen. Van die vrouwen die op zoek zijn naar een man van tussen de 26 en 28, uit een specifieke stad, met donker haar, minimal 1.82 lang etc. etc., die man die naast ze zit op de bank terwijl ze Net5 kijken is 'het laatste puzzelstukje', een soort accessoire wat je gewoon hoort te hebben, met de juiste specificaties. Kan het triester?quote:Op maandag 24 mei 2010 02:01 schreef elkravo het volgende:
Dates heb ik wel gehad via Parship of Relatieplanet... maar klikte niet van de ene kant of andere kant... niets vreemds aan...
Lexa is trieste shit... niet aan beginnen!
Eisen stellen aan je potentiele partner is het slechtste wat je kunt doen. Je moet proberen zo open mogenlijk te zijn...
De ware is niet degene die aan je eisen voldoet... de ware is voor wie je eisen laat vallen...
Wat ik wel vind is dat je niet te lang moet mailen... maar je moet gewoon ontmoeten. Als je 2 maanden gaat mailen voordat je daten gaat, ga je van de ander een beeld creëren en dat kan alleen maar tegenvallen omdat dat niet zo is...
Verwijs ze even naar FOK! dan.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:54 schreef Monco10 het volgende:
vriendinnen die ineens totaal wanhopig worden
Nog belachelijker zijn de tekstjes van vrouwen die bijna op vacatures lijken:quote:
Nog een reden om je vrouw uit het buitenland te verschepen ipv ze hier te zoeken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:50 schreef elkravo het volgende:
[..]
Nog belachelijker zijn de tekstjes van vrouwen die bijna op vacatures lijken:
"Jij:
-spontaan
-sportief
-houd van een wijntje
-bla
-bla
-bla"
Alsof je op monsterboard zit ipv een datingsite...
edit: ben zelf trouwens zo allergisch voor het woord "spontaan"... het zou verboden moeten worden...
Een vriend van me zat op relatieplanet en die had toch binnen 2 weken 7 afspraakjes geregeld, en die knakker is geen brad pitt. Zijn truuk was om 200 vrouwen te emailen binnen 1 dag met een goed uitgekiend template mailtje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:20 schreef Arolsen het volgende:
Vooral negatieve ervaringen.
Zelfs de niet knappe vrouwen krijgen al 100 mails per dag. Echt onmogelijk om daar als normale jongen fatsoenlijk aan de vrouw te komen.
Leugenaar dat kan helemaal niet, je kan een concept maken maar die kan je alleen maar naar mensen in je contactenlijst sturen. Die personen moet je dus eerst allemaal aanklikken en later nog onzettend onhandig selecteren als je een bericht wil sturen. Kortom copy paste werkt sneller en dan vervolgens iemand aanklikken..quote:Een vriend van me zat op relatieplanet en die had toch binnen 2 weken 7 afspraakjes geregeld, en die knakker is geen brad pitt. Zijn truuk was om 200 vrouwen te emailen binnen 1 dag met een goed uitgekiend template mailtje.
Wet van de zeer grote getallen die wel zijn vruchten moet afwerpen ;-)
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:59 schreef SummerBreeze het volgende:
Dat was zo gezellig dat ik de zondag daarna hem een sms stuurde met de vraag wat hij aan het doen was en of ik hem daarbij kon vergezellen. Drie dagen later ben ik bij hem ingetrokken en inmiddels zijn we verloofd.
Netjes, maar het bewijst wel dat je echt een hoop vrouwen moet mailen om er iets uit te halen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef Homey het volgende:
[..]
Een vriend van me zat op relatieplanet en die had toch binnen 2 weken 7 afspraakjes geregeld, en die knakker is geen brad pitt. Zijn truuk was om 200 vrouwen te emailen binnen 1 dag met een goed uitgekiend template mailtje.
Wet van de zeer grote getallen die wel zijn vruchten moet afwerpen ;-)
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:42 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nog een reden om je vrouw uit het buitenland te verschepen ipv ze hier te zoeken.
Ze eisen veel te veel van de gemiddelde man tegenwoordig.
boo hooquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:16 schreef macondo het volgende:
[..]
![]()
Je komt hier stelselmatig over als een klagende loser. Daarom ben je gedoemd ook met internetdaten te mislukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |