abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81818181
Dates heb ik wel gehad via Parship of Relatieplanet... maar klikte niet van de ene kant of andere kant... niets vreemds aan...
Lexa is trieste shit... niet aan beginnen!

Eisen stellen aan je potentiele partner is het slechtste wat je kunt doen. Je moet proberen zo open mogenlijk te zijn...

De ware is niet degene die aan je eisen voldoet... de ware is voor wie je eisen laat vallen...

Wat ik wel vind is dat je niet te lang moet mailen... maar je moet gewoon ontmoeten. Als je 2 maanden gaat mailen voordat je daten gaat, ga je van de ander een beeld creëren en dat kan alleen maar tegenvallen omdat dat niet zo is...
pi_81833709
Datinsites zijn imo niet de beste manier om aan een relatie te komen, veel mensen daar zijn toch wel wanhopig op zoek en dan willen ze vaak te graag en denken ze dat de ander "het" echt is voor hen. Tel daarbij op de verkooppraatjes, iedereen daar reist graag, is spontaan, gezellig en heeft inhoud... yeah right!

Heb zelf ook wel een paar keer via relatieplanet gedate, dit leidde meestal in een teleurstelling (zitten toch wel een paar gekke vrouwen tussen) of een korstondige sexrelatie (zitten toch wel een paar gekke vrouwen tussen).

Was dus niet mijn ding en ben mijn huidige vriendin gewoon in het wild tegengekomen.
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
  maandag 24 mei 2010 @ 17:29:33 #203
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_81836233
haha in het wild...
"Now here we have a female Homo Sapien... We must be very careful when approaching her, one wrong move and she will use her fearsome weapon, the handbag."
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_81841316
Grootste probleem is nog wel dat je jezelf wijsmaakt dat diegene die je treft op een datingsite de ware voor je is.
pi_81841998
Net es even paiq geprobeerd.
Wat een slechte site zeg krijg ik mn 1e match maar diegene is offline. 4 minuten later krijg ik de volgende match en diegene is ook offline.
En de eerstvolgende match is binnen 8 dagen en 10 uur
pi_81856566
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:58 schreef GlenSpey het volgende:
Net es even paiq geprobeerd.
Wat een slechte site zeg krijg ik mn 1e match maar diegene is offline. 4 minuten later krijg ik de volgende match en diegene is ook offline.
En de eerstvolgende match is binnen 8 dagen en 10 uur
Ja hallo... alsof ze bij bosjes achter de computer zitten te wachten op je... niet iedereen is 24h per dag online.
Je kunt toch een berichtje achterlaten... of zelfs een directe date aanvragen op die site?

Voor mensen die alleen maar een ander "in het wild" willen ontmoeten... als je niet het super uitgaande type bent (je houd niet van disco's of cafés)... en op je werk loopt ook weinig bijzonders... en ook je vriendenkring is niet groot... dan moet je toch wat?

Ik zeg maar: "het maakt niet uit hoe je elkaar ontmoet, maar dat je elkaar ontmoet"... Ken in mijn naaste omgeving een goed resultaat van een datingsite... dan kan je lullen wat je wilt... voor hen heeft het gewerkt...
  dinsdag 25 mei 2010 @ 01:25:29 #207
300450 Smaland
Klein beetje gek
pi_81856606
probeer knuz.nl eens uit, de site is helemaal gratis, ik heb mijn huidige vriendin (5 maanden nu) er leren kennen, je moet natuurlijk wel opletten wat je date, maar suc6 kun je er zeker hebben.

tipje van mijn kant: maak een goed profiel, mooie teksten, maar wel zelf geschreven/eerlijke teksten. verder, ben je op sex uit, dat gaat je niet makkelijk lukken op een dating site, blijf vooral jezelf, ben niet te gehaast en gun de dames wat tijd, als het klikt komt de date vanzelf
pi_81856782
quote:
Op maandag 24 mei 2010 02:01 schreef elkravo het volgende:
Dates heb ik wel gehad via Parship of Relatieplanet... maar klikte niet van de ene kant of andere kant... niets vreemds aan...
Lexa is trieste shit... niet aan beginnen!

Eisen stellen aan je potentiele partner is het slechtste wat je kunt doen. Je moet proberen zo open mogenlijk te zijn...

De ware is niet degene die aan je eisen voldoet... de ware is voor wie je eisen laat vallen...

Wat ik wel vind is dat je niet te lang moet mailen... maar je moet gewoon ontmoeten. Als je 2 maanden gaat mailen voordat je daten gaat, ga je van de ander een beeld creëren en dat kan alleen maar tegenvallen omdat dat niet zo is...
Ik vind het hilarisch om dat soort profielen te lezen. Van die vrouwen die op zoek zijn naar een man van tussen de 26 en 28, uit een specifieke stad, met donker haar, minimal 1.82 lang etc. etc., die man die naast ze zit op de bank terwijl ze Net5 kijken is 'het laatste puzzelstukje', een soort accessoire wat je gewoon hoort te hebben, met de juiste specificaties. Kan het triester?

Ja, natuurlijk kan het triester, want sommige vrouwen 'wonen samen met hun kat' in plaats van dat ze een huisdier hebben.

Andersom heb je natuurlijk ook mannen die ook allerlei triest gedrag vertonen.

Maar ja, er zitten natuurlijk ook leuke mensen op datingsites.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_81858407
netsamen.nl vind ik wel tof.
Moet je wel geitenwollensokketype zijn, óf gewoon filosoof. Maar die laatste categorie kan ik wel waarderen, dus.
zelfde als diginoob
pi_81861050
Vooral negatieve ervaringen.

Zelfs de niet knappe vrouwen krijgen al 100 mails per dag. Echt onmogelijk om daar als normale jongen fatsoenlijk aan de vrouw te komen.
pi_81861137
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:54 schreef Monco10 het volgende:
vriendinnen die ineens totaal wanhopig worden
Verwijs ze even naar FOK! dan.
pi_81881592
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 01:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nog belachelijker zijn de tekstjes van vrouwen die bijna op vacatures lijken:

"Jij:
-spontaan
-sportief
-houd van een wijntje
-bla
-bla
-bla"

Alsof je op monsterboard zit ipv een datingsite...

edit: ben zelf trouwens zo allergisch voor het woord "spontaan"... het zou verboden moeten worden...
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:34:49 #213
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_81883652
wel een leuk concept.. Monsterdating
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_81900820
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:34 schreef DragonFire het volgende:
wel een leuk concept.. Monsterdating
ROFL!
pi_81904130
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:50 schreef elkravo het volgende:

[..]

Nog belachelijker zijn de tekstjes van vrouwen die bijna op vacatures lijken:

"Jij:
-spontaan
-sportief
-houd van een wijntje
-bla
-bla
-bla"

Alsof je op monsterboard zit ipv een datingsite...

edit: ben zelf trouwens zo allergisch voor het woord "spontaan"... het zou verboden moeten worden...
Nog een reden om je vrouw uit het buitenland te verschepen ipv ze hier te zoeken.
Ze eisen veel te veel van de gemiddelde man tegenwoordig.
Als je er uit ziet als Jan Modaal ipv Brad Pitt is er als man totaal geen ruimte om zelf nog eisen te stellen, anders kom je er echt niet uit op die datingsites.
pi_81911672
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:20 schreef Arolsen het volgende:
Vooral negatieve ervaringen.

Zelfs de niet knappe vrouwen krijgen al 100 mails per dag. Echt onmogelijk om daar als normale jongen fatsoenlijk aan de vrouw te komen.
Een vriend van me zat op relatieplanet en die had toch binnen 2 weken 7 afspraakjes geregeld, en die knakker is geen brad pitt. Zijn truuk was om 200 vrouwen te emailen binnen 1 dag met een goed uitgekiend template mailtje.
Wet van de zeer grote getallen die wel zijn vruchten moet afwerpen ;-)
pi_81914066
quote:
Een vriend van me zat op relatieplanet en die had toch binnen 2 weken 7 afspraakjes geregeld, en die knakker is geen brad pitt. Zijn truuk was om 200 vrouwen te emailen binnen 1 dag met een goed uitgekiend template mailtje.
Leugenaar dat kan helemaal niet, je kan een concept maken maar die kan je alleen maar naar mensen in je contactenlijst sturen. Die personen moet je dus eerst allemaal aanklikken en later nog onzettend onhandig selecteren als je een bericht wil sturen. Kortom copy paste werkt sneller en dan vervolgens iemand aanklikken..
UITGESCHREVEN
pi_81918965
Ik ben van mening dat internet-daten mij geen windeieren heeft gelegd.

In de tijd dat ICQ nog door iedereen gebruikt werd kreeg ik een bericht van iemand die ik niet kende. Na een tijdje over van alles en nog wat ge'praat' te hebben maar eens afgesproken en die jongen en ik zijn daarna een jaar bij elkaar geweest. Aangezien we een kleine 150 km uit elkaar woonden waren we elkaar zonder internet nooit tegengekomen. Dat afstandsissue was overigens ook de reden van de breuk.

Bijna twee en een half jaar geleden eens voor de gein ingeschreven op Paiq. Op de eerste avond van ingeschreven zijn (was toen nog een beta, dus gratis) een 'online speeddate' gehad met een jongen waarmee het aardig goed klikte. Aan het eind van de avond (na een uur of 4 gechat te hebben) maar eens afgesproken dat we de avond daarna iets zouden gaan drinken. Dat was zo gezellig dat ik de zondag daarna hem een sms stuurde met de vraag wat hij aan het doen was en of ik hem daarbij kon vergezellen. Drie dagen later ben ik bij hem ingetrokken en inmiddels zijn we verloofd.

Dus ja, internetdaten: niets mis mee...
pi_81920769
Ik ontwikkel voor iemand een dating site. Om wat ideetjes te krijgen en te zien had ik me ingeschreven op enkele (gratis) datingsites. Via zo'n site kreeg ik een berichtje van een meisje. Na enkele berichtjes heen en weer te hebben gestuurd hebben we afgesproken.

Ik verwachtte er niet veel van maar het was eigenlijk echt wel leuk. Het liep al snel uit op meer en nu hebben we een relatie
Dusja, je weet nooit wat je tegen het lijf "loopt"
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_81920863
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:59 schreef SummerBreeze het volgende:
Dat was zo gezellig dat ik de zondag daarna hem een sms stuurde met de vraag wat hij aan het doen was en of ik hem daarbij kon vergezellen. Drie dagen later ben ik bij hem ingetrokken en inmiddels zijn we verloofd.
pi_81920979
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef Homey het volgende:

[..]

Netjes, maar het bewijst wel dat je echt een hoop vrouwen moet mailen om er iets uit te halen.
Even omgerekend is het 1 date per 28,5 vrouwen gemaild

Wat stond er in dat mailtje dan
pi_81921310
Het probleem is ook het verschil tussen mannen en vrouwen
In Belgie heb je een grote profielen site waar zo goed als iedere jongere wel een account heeft. Net zoals hyves in nederland dus.

Nu is er een maniertje om dmv iets te doen op ieder profiel als "bezoeker" te komen te staan (zodat je zeg maar hun profiel hebt bekeken). Dan spreek je dus over meer dan 100.000 profielen die je zo gezegd hebt bezocht

Ik heb de test eens gedaan, mijn profiel, 100.000 vrouwelijke profielen bezocht.
Resultaat: zo'n 800 meisjes kwamen terug kijken en zo'n 20 berichtjes gekregen.

Zelfde gedaan met het profiel van een vriendin van mij, 1000.000 mannelijke profielen bezocht.
Resultaat: zo'n 65.000 jongens kwamen terug kijken en zo'n 23.000 berichtjes (privé/guestbook) gekregen.

Conclusie: mannen zijn veel socialer dan vrouwen
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_81921847
Nou niet altijd hoor vrouwen vallen meer op gelukte stereotypes. Ik zelf heb op een datingsite gestaan en zie er redelijk uit, heb een beetje een chris brown look ala knappe jonge donkere man look. Maar ik krijg in 1mnd honderd views ongeveer. Raar eigenlijk je zou denken op datingsites dat veel vrouwen dan wel stiekum voor donkere mannen kiezen maar het is juist minder, heeft te maken met betrouwbaarheid en durf waarschijnlijk.

Neem je voor de gein een nepaccount met een italiaan ala georgo armani dan krijg je binnen een dag 300 views en zijn ze niet meer van je beeldscherm af te slaan.

[ Bericht 10% gewijzigd door picardmike op 26-05-2010 15:14:38 ]
UITGESCHREVEN
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:16:02 #224
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_81922498
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 00:42 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nog een reden om je vrouw uit het buitenland te verschepen ipv ze hier te zoeken.
Ze eisen veel te veel van de gemiddelde man tegenwoordig.

Je komt hier stelselmatig over als een klagende loser. Daarom ben je gedoemd ook met internetdaten te mislukken.
Overal verstand van.
pi_81922595
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:16 schreef macondo het volgende:

[..]

Je komt hier stelselmatig over als een klagende loser. Daarom ben je gedoemd ook met internetdaten te mislukken.
boo hoo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')