Ik heb alleen maar positieve ervaringen. Date regelen is een fluitje van een cent als je een beetje normaal kunt doen.quote:Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef Homey het volgende:
Heeft niemand positieve ervaringen?
Bijvoorbeeld wel een vast vriendinnetje aan overgehouden of enkele meiden in je bed weten te krijgen via die site?
Ik lees hier alleen maar klaagverhalen. Heb een paar vrienden die wel succesvol zijn geweest, dus er is ook een andere kant van de medaille.
Dat meisjes veel meer in een luxe positie zitten, dat geloof ik wel, maar dat IEDEREEN van de jongens geen succes hebben, dan zou de site geen bestaansrecht hebben en niet meer bestaan.
Ten eerste is er gewoon wel een verschil, en ten tweede gaat het zoals ik vrij specifiek zeg er om dat je uberhaupt het contact zo kort mogelijk virtueel moet houden.quote:Op maandag 26 april 2010 11:05 schreef Techno het volgende:
Mailen of MSNen is niet wezenlijk verschillend.
Volgens mij moet je dan eens in andere topics zoeken. Er zijn genoeg mensen met goede ervaringen. Ik heb mijn vriendin leren kennen via een datingsite en circa 8 meiden gedate via internet: eigenlijk alleen maar positieve ervaringen gehad.quote:Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef Homey het volgende:
Heeft niemand positieve ervaringen?
Bijvoorbeeld wel een vast vriendinnetje aan overgehouden of enkele meiden in je bed weten te krijgen via die site?
Ik lees hier alleen maar klaagverhalen. Heb een paar vrienden die wel succesvol zijn geweest, dus er is ook een andere kant van de medaille.
Dat meisjes veel meer in een luxe positie zitten, dat geloof ik wel, maar dat IEDEREEN van de jongens geen succes hebben, dan zou de site geen bestaansrecht hebben en niet meer bestaan.
Dat eerste maakt dus echt geen moer uit. Dat ligt puur aan je eigen sociale vaardigheden. En of je daar nu msn, mail of sms voor gebruikt is om het even. Dat tweede verschilt natuurlijk per persoon, dus dat kun je al helemaal niet zo kortzichtig stellen.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:53 schreef Catbert het volgende:
Ten eerste is er gewoon wel een verschil, en ten tweede gaat het zoals ik vrij specifiek zeg er om dat je uberhaupt het contact zo kort mogelijk virtueel moet houden.
Ja, tuurlijk, het ligt aan m'n sociale vaardighedenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:50 schreef Techno het volgende:
Dat eerste maakt dus echt geen moer uit. Dat ligt puur aan je eigen sociale vaardigheden.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef AgLarrr het volgende:
Mensen die zich over 't algemeen inschrijven op relatiesite's, zijn op zoek naar mensen die zich over 't algemeen niet inschrijven op relatiesites.
Ik doelde in het algemeen, dat jij het op jezelf betrekt kan ik ook niet helpen.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:05 schreef Catbert het volgende:
Ja, tuurlijk, het ligt aan m'n sociale vaardigheden![]()
Mailen tot MSNen staat ongeveer als een brief tot een telefoongesprek. Dat jij het verschil niet ziet ligt aan jezelf.
Het idee is dat je op een site juist andere mensen kan leren kennen buiten je dagelijkse leventje, die je anders nooit zou ontmoeten. Dat is juist het aantrekkelijke van zo’n datingsitequote:Op woensdag 28 april 2010 17:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan eens in andere topics zoeken. Er zijn genoeg mensen met goede ervaringen. Ik heb mijn vriendin leren kennen via een datingsite en circa 8 meiden gedate via internet: eigenlijk alleen maar positieve ervaringen gehad.
Het kan frustrerend zijn, vooral bij de gratis sites. Hoe meer je betaald hoe beter de filter is. Maar dat is mijn mening.
Laten we de vraag reduceren tot "Is het mogelijk om een leuke vrouw tegen te komen?". Die vraag is al lastig genoeg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:35 schreef fokkurt het volgende:
Is het mogelijk om op een datingsite een leuke vrouw tegen te komen? Ik sta bij diverse ingeschreven maar als het op een afspraak aankomt valt het altijd erg tegen. Iemand dezelfde ervaringen?
Tegenkomen is geen probleem. Alleen zijn de meeste nogal bang voor sociale interactie. In het openbaar duiken ze weg in een boek of MP3-spelert. Ze gunnen je geen blik. Ohwee als je een gesprek begint.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:05 schreef Prince_Alexander het volgende:
"Is het mogelijk om een leuke vrouw tegen te komen?". Die vraag is al lastig genoeg.
Sommige zijn gratis, zoals eDarling. En hoe moeten ze anders hun business runnenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:42 schreef VeX- het volgende:
Het feit dat je moet betalen voor zulke sites is toch wel een afknapper. Er zit iets fouts aan.
Zo extreem als jij het stelt is het ook weer niet, maar verbaast me weleens hoe bang iedereen voor elkaar is in het 'echte leven' .quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Tegenkomen is geen probleem. Alleen zijn de meeste nogal bang voor sociale interactie. In het openbaar duiken ze weg in een boek of MP3-spelert. Ze gunnen je geen blik. Ohwee als je een gesprek begint._!
Een praatje op je werk ofzo?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:24 schreef sjippen het volgende:
Ik spreek wel eens af met iemand via een datingsite. Ik gebruik het internet gewoon om af te spreken en dan zien we wel. Teveel gelul via msn/mail is nefast. Hou het kort en direct, maar toch ongedwongen.
Een keer was het best een mooi meisje, maar ze was zeer negatief over vanalles ingesteld en had niet echt een eigen mening. Een andere keer was het een gewoon doordeweeks wat verlegen meisje, die me echt wel op zoek leek, soms leek het haast een sollicitatiegesprek. En de laatste keer was het best een mooi en tof meisje, maar de klik om nog eens af te spreken was er niet echt.
Binnen een paar weken heb ik weer afgesproken. Het is niet makkelijk de juiste types weten te vinden, teneerste omdat ik er niet wil voor betalen. Soms is het ook niet makkelijk om af te spreken. Sommige meisjes worden onzeker als je wil afspreken (dan wordt het echt) en ook de vele negatieve opdringerige reacties schrikt hen af.
Ik zie niet in op welke manier ik in mijn dagelijkse leven nieuwe meisjes zou tegenkomen. Zomaar een praatje beginnen slaan op straat of op café vinden velen 'vreemd' in mijn omgeving.
Natuurlijk kom je op een datingsite geen vrouw tegen die bij je past, alleen voor de sex.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:35 schreef fokkurt het volgende:
Is het mogelijk om op een datingsite een leuke vrouw tegen te komen? Ik sta bij diverse ingeschreven maar als het op een afspraak aankomt valt het altijd erg tegen. Iemand dezelfde ervaringen?
Door zo'n krampachtig idee er aan over te houden zal het ook nooit werken.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:49 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Natuurlijk kom je op een datingsite geen vrouw tegen die bij je past, alleen voor de sex.
Allemaal labiele vrouwen wiens biologische klok tikt.
Daarbij, hoe geforceerd is een datingsite? Het is alleen maar gericht op het zo snel mogelijk vinden van iemand, wat normaal gesproken spontaan zou moeten gaan. Grote kans dus dat je de fout ingaat.
Niks krampachtig, pure waarheid. Ik zie het zoveel om me heen, vriendinnen die ineens totaal wanhopig worden, mijn god.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:52 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Door zo'n krampachtig idee er aan over te houden zal het ook nooit werken.
Ik ben het er mee eens dat "dating" sites zich teveel richten op het vinden van een partner.
Het effect zou veel groter zijn als ze social meeting points maken, dit neemt het geforceerde idee achter die dating sites weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |