abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 april 2010 @ 16:24:18 #152
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_80697146
Lekkere wijven hebben geen dating site nodig De iets minder lekkere wijven ook niet
  zondag 25 april 2010 @ 16:29:59 #153
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_80697324
'Volslank' en de kop van een wel
pi_80699757
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 10:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
Sinds ik een hele tijd geleden voor de gein met vrienden ben gaan speeddaten ( en ja dat mocht van mijn vriendin) ben ik erachter wat het nu is in dat soort dategebeuren (ook internetdate gebeuren) wat me tegenstaat en altijd heeft tegengestaan. Samengevoegd met eigen ervaringen en ervaringen van anderen ben ik tot het volgende gekomen.

1 Dames zijn heel erg middle-of-the-road. Er zitten best leuke dames tussen, maar het zijn niet de topdames. Als het er echt goed uitziet is erv rijwel altijd iets vreemds mee ( moeilijk verleden, heel onzeker, grote jaloezie, hele DSM-spectrum, overdreven verlegen) . Het zijn geen mensen die echt lekker in hun vel zitten, al lijkt dat soms op het eerste gezicht wel zo. Er schuilt vrijwel altijd een grote onzekerheid achter en meer dan eens vertonen deze dames zeer overdreven gedrag. Soms wordt dit achter een mate van arrogantie verstopt.

2 Veeleisend en kritisch en erg vast in bedreigingen. Vaak zijn het dames die op zijn gegroeid met gedachtes dat mannen altijd op ze uit zijn en de prins op het witte paard een volledig andere ( zo niet Hollywood-)stijl van aanpak gaan hebben. Mannen worden gezien als bedreigend en de neiging tot (voor)oordelen vanuit een ivoren toren is hier erg groot. Dat is namelijk veilig, dan hoeven ze zichzelf ook niet te laten zien. ( zie verder punt 5) Deze vrouwen beoordelen ook van een 10 naar beneden en zoeken naar dingen waardoor jij het in elk geval niet bent. Ze hebben een negatieve levenshouding.

3 Gebrek aan zelfkennis. Veel van deze best aardig uitziende dames hebben niet door dat ze niet de creme de la creme zijn, maar vooral in beeld komen bij mannen die angstig zijn knappe dames aan te spreken. Dit geeft ze een wat raar beeld van zichzelf. Hun omgeving vertelt hen dat het 'niet te begrijpen is dat zij nu uitgerekend single zijn'. Dit sterkt deze vrouwen in hun kieskeurigheid en hun vreemde wereldbeeld. Deze vrouwen hanteren vaak het principe dat mannen voor hen moeten rennen en 'truukjes' doen. Wie het beste zijn best doet, krijgt het meisje. Hieraan ontlenen ze ook hun zelfvertrouwen. Immers, al die mannen vinden ze ZO leuk en die doen alles voor ze.

4 Angstig. Alles wat zich drie meter buiten hun comfortzone zit, wordt genadeloos afgekapt omdat de ideale partner per definitie ook zo afgebakend is als zij zelf zijn. Ze zijn dan in hun ideale partner ook voornamelijk op zoek naar een kloon van zichzelf, hierbij worden details uitgelicht. Als een man van iets houdt dat buiten hun comfortzone zit, dan is hij per definitie niet hun ideale partner, want die zou dat nooit doen of daar nooit van houden.

5 Controle is alles.Ze zien de singlewereld ( ook door ervaringen met mannen die als een selffulfilling prophecy werken)als een gevaarlijke wereld waarin zij volledig in control moeten zijn. Dit zorgt voor een soort van disbalans tussen de slet uithangen met neukertjes waarover zij in control zijn en de onderkoeling en onzekerheid als het gaat over echt iets beginnen. Situaties waarin zij dreigen de controle te verliezen worden ook het liefst ontweken.

Mijn beeld:

Deze types houden zichzelf single door de manier waarop ze met hun omgeving omgaan en in het leven staan. Daarnaast zitten ze niet lekker in hun vel en stralen dat ook uit, ondanks dikke plamuurlagen van arrogantie en boosten over 'neukertjes' .

Overigens beweer ik geenszins dat ALLE vrouwen zo zijn of dat mannen niet zo zijn.

Dit zijn de dingen die mij zijn opgevallen.
Ik heb wel eens zitten denken om me daarop in te schrijven, maar daar heb ik t lef niet voor.

Wel herken ik heel veel van mezelf in het verhaaltje (ook een aantal dingen niet hoor!)
pi_80700922
Ik zou trouwens nooit een foto op zo'n site zetten, ofja durven zetten. Veel te bang dat er over gepraat word (onzeker) Ik woon in een dorp, en daar word natuurlijk makkelijker gekletst dan in de grote stad.
pi_80701357
Waarom zou je daar schrik voor hebben? Alsof dat zo opzienbarend is om op een datingsite te staan. Trouwens degene die je daarop zou zien staan zal dat echt niet zomaar doorvertellen, want daarmee verraadt die zichzelf ook. Maar ik kan me verder niet voorstellen dat dit ook maar voor enige ophef zou kunnen zorgen eigenlijk, alsof men daar vandaag de dag nog van op kijkt.
pi_80701595
misschien is het wel iets wat in mijn hoofd zit.
pi_80719744
Ik ben nu 3 maande betalend lid geweest op RP en ga mn account verwijderen. Het is het hem niet voor mij. Heb wel contact maar zolang je niet de hele dag op msn zit reageren ze na een tijdje niet meer.
  maandag 26 april 2010 @ 10:11:15 #159
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80719901
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:04 schreef Hardrebel het volgende:
Ik ben nu 3 maande betalend lid geweest op RP en ga mn account verwijderen. Het is het hem niet voor mij. Heb wel contact maar zolang je niet de hele dag op msn zit reageren ze na een tijdje niet meer.
Je moet ook uberhaupt niet gaan MSNen. Paar keer mailen en dan wat gaan drinken. Je kunt via MSN niet zien of iemand bij je past.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_80721308
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:11 schreef Catbert het volgende:
Je moet ook uberhaupt niet gaan MSNen. Paar keer mailen en dan wat gaan drinken. Je kunt via MSN niet zien of iemand bij je past.
Mailen of MSNen is niet wezenlijk verschillend. En dat laatste hangt natuurlijk helemaal van jezelf af, je kan het zo oppervlakkig of diepgaand houden als je zelf wilt.
  maandag 26 april 2010 @ 11:40:34 #161
85962 ioko
I Appear Missing
pi_80722450
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zie hier, de beste tip. Gebruik internet om de ontmoeting te regelen, maar beperk het contact op internet zelf.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 26 april 2010 @ 12:05:20 #162
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80723254
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:40 schreef ioko het volgende:

[..]

Zie hier, de beste tip. Gebruik internet om de ontmoeting te regelen, maar beperk het contact op internet zelf.
Goede tip, maar er zijn zat vrouwen die toch eerst even willen MSN'en/cammen/etc
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_80723693
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Goede tip, maar er zijn zat vrouwen die toch eerst even willen MSN'en/cammen/etc
Niet alleen vrouwen hoor, al was het alleen maar om dit soort teleurstellingen te voorkomen.
  maandag 26 april 2010 @ 14:30:54 #164
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_80727682
Gedreven door mijn interesse in sociale interactie had ik pas een fake profiel aangemaakt op RP om eens te zien hoe die mannen dat nou allemaal aanpakken. Misschien twee enigszins 'aardige' berichtjes van de +100 in mijn inbox, maar de rest was vrij sneu allemaal.

Denken mannen nou echt dat reacties als:
quote:
Je bent veel te mooi voor een datingsite als deze, haha.
quote:
Leuke foto's, hier is mijn msn.
quote:
Wow, je bent echt heel mooi!

gaan werken?
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  maandag 26 april 2010 @ 14:32:13 #165
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  maandag 26 april 2010 @ 14:39:41 #166
85962 ioko
I Appear Missing
pi_80727957
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:05 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Even is ook geen probleem .
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 26 april 2010 @ 15:04:57 #167
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80728753
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:22 schreef Techno het volgende:

[..]

Niet alleen vrouwen hoor, al was het alleen maar om dit soort teleurstellingen te voorkomen.
Bedankt. Nu kan ik niet meer slapen vannacht.
  maandag 26 april 2010 @ 15:05:58 #168
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_80728786
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:30 schreef IceBeach het volgende:
Hey geile kop heb jij!

Neuken?
* V_o wacht op antwoord
pi_80731511
Heeft niemand positieve ervaringen?
Bijvoorbeeld wel een vast vriendinnetje aan overgehouden of enkele meiden in je bed weten te krijgen via die site?
Ik lees hier alleen maar klaagverhalen. Heb een paar vrienden die wel succesvol zijn geweest, dus er is ook een andere kant van de medaille.
Dat meisjes veel meer in een luxe positie zitten, dat geloof ik wel, maar dat IEDEREEN van de jongens geen succes hebben, dan zou de site geen bestaansrecht hebben en niet meer bestaan.
pi_80733207
quote:
Heeft niemand positieve ervaringen?
Bijvoorbeeld wel een vast vriendinnetje aan overgehouden of enkele meiden in je bed weten te krijgen via die site?
Ik lees hier alleen maar klaagverhalen. Heb een paar vrienden die wel succesvol zijn geweest, dus er is ook een andere kant van de medaille.
Dat meisjes veel meer in een luxe positie zitten, dat geloof ik wel, maar dat IEDEREEN van de jongens geen succes hebben, dan zou de site geen bestaansrecht hebben en niet meer bestaan.

Kan je het bestaansrecht van een horoscoop bepalen, alien abductions of telepathen. Net zo min kan je het bestaansrecht van datingsites bepalen.

Echter met een paar goed opgezette testen met hacking kan je zien dan het voor een deel doorgestoken kaart is.
UITGESCHREVEN
pi_80733304
Ik kreeg onlangs een 'contactaanvraag' via een datingsite. Dat was voor het eerst, dat ik als man door een vrouw benaderd werd Meestal moet ik hen benaderen. Nog een leuke meid ook; we'll see what happens.
pi_80733776
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:14 schreef Gestiech het volgende:
Ik kreeg onlangs een 'contactaanvraag' via een datingsite. Dat was voor het eerst, dat ik als man door een vrouw benaderd werd Meestal moet ik hen benaderen. Nog een leuke meid ook; we'll see what happens.
Welke datingsite?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80733860
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:14 schreef Gestiech het volgende:
Inderdaad. Maar wel willen emanciperen, jaja.
pi_80738006
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Welke datingsite?
eDarling Volgens mij bestaat die nog niet zo lang... Het is allemaal gratis, en dat is natuurlijk wel mooi. Enige datingsite -behalve Paiq - die ik ken waar je gratis berichten kunt versturen naar anderen. Dat laatste is denk ik sowieso een gat in de markt.
pi_80738305
Wie heeft er ervaring met Relatieplanet?

Iemand gaf deze site als datingtip in een ander (gesloten) topic.

Hoe snel had je succes en hoe gaat het ongeveer in z´n werk?

Tips over andere goede datingsite´s zijn ook welkom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')