quote:Op donderdag 1 april 2010 01:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Valsspelen vertelt mij dat track 7Het heet zelfs 'Marie, Der letzte Sirtaki'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is
Had ik gisteren wel gevonden (dat mag bij deze kwis) via YouTube, maar die heb ik niet gecheckt.![]()
En dat nummer van Snoopy ken ik ook wel, maar dat had ik niet herkend.
Don't ask...quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Het nummer zou in de Top 40 hebben moeten staan en dit nummer zegt me helemaal niets.
Maar het lijkt er wel verdacht veel op.
Hoe kom jij zo bij dit nummer trouwens?
quote:Op donderdag 1 april 2010 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Don't ask...Iets met ex en moeder die "piraten"muziek luisteren.
Goedemorgen![]()
Het deel met de voertuiggegevens (da's deel I denk ik?). Maar sowieso hoort alles in je auto te liggen behalve het overschrijvingsbewijs.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje, voor de APK heb je dan kentekenbewijs deel I of II nodig?
Ik heb ze voorbij zien komen en die van NRC was wel erg makkelijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:58 schreef Etcetera het volgende:
nrc.next verschijnt eenmalig als broadsheet Deze vind ik wel tof
Tweede 'Eiffeltoren' in Londen too easy!
EA Games gaat open-source![]()
![]()
Ik ook al niet!!! En een heleboel dames in een ander topic ook al niet!quote:Op donderdag 1 april 2010 07:11 schreef Soempie het volgende:
Ziet er goed uit. Ik zit hier met een beschuitje en een glas water.
Kon m'n bed bijna niet uitkomen vanmorgen.
Ik vind het helemaal niet tofquote:Op donderdag 1 april 2010 09:58 schreef Etcetera het volgende:
nrc.next verschijnt eenmalig als broadsheet Deze vind ik wel tof
Tweede 'Eiffeltoren' in Londen too easy!
EA Games gaat open-source![]()
![]()
Moet je de nieuwe DvhN halenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet tof
Ik hou juist van die krant omdat ie fatsoenlijk te lezen is!!!!
quote:Onze dean heeft bezuinigingsmaatregelen aangekondigd. Hierdoor is het helaas niet meer toegestaan om de uitwerkingen van opdrachten te mailen aan de docent. Opdrachten mogen alleen nog in het postvakje van de docent worden ingeleverd.
In mijn geval:
Na te kijken opdrachten doe je in de gele enveloppe. Opdrachten die nagekeken liggen buiten de gele envelop.
Ik zou een heel pak A4tjes in zn enveloppe stouwenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil vandaag m'n PvA weer mailen, zit nog te bedenken hoe ik dat ga aankleden met die 'grap' erin verwerkt
Oh ik ben ook redelijk goedgelovig maar tegelijkertijd achterdochtig. Dit is sowieso onzinnig en dat in combinatie met de datum vond ik te makkelijkquote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef LadyBlack het volgende:
Oh........!
Echt , ik ben niet in de wieg gelegd voor dingen als 1 aprilOf ik ben gewoon te goedgelovig, want ik neem dit zo voor waar aan!
Nououuou, ik zou het best snappen als op printkosten bezuinigd werd hoor! Als je ziet hoe sommige mensen achteloos alles printen, en dan ook nog enkelzijdigquote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ik ben ook redelijk goedgelovig maar tegelijkertijd achterdochtig. Dit is sowieso onzinnig en dat in combinatie met de datum vond ik te makkelijk
Neequote:Op donderdag 1 april 2010 10:40 schreef Etcetera het volgende:
Gebak in verband met de nieuwe krant
Je bent nog niet helemaal wakker he
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet hoe ik m'n docent kan pakken, ik stuur m'n PvA op in lettertype veelteklein om de kosten van het printen te drukken
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet hoe ik m'n docent kan pakken, ik stuur m'n PvA op in lettertype veelteklein om de kosten van het printen te drukken
Kan dat in mailquote:Op donderdag 1 april 2010 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
1 pt...
Ik zou het papiertje dan ook verkleinen tot de slechts de omvang van de tekst om papier te besparen...
quote:Opdrachten mogen alleen nog in het postvakje van de docent worden ingeleverd.
Ik heb vorige week een collega nog wat complete onzin wijsgemaaktquote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef LadyBlack het volgende:
Oh........!
Echt , ik ben niet in de wieg gelegd voor dingen als 1 aprilOf ik ben gewoon te goedgelovig, want ik neem dit zo voor waar aan!
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een collega nog wat complete onzin wijsgemaakt. Zij vroeg zich af of er meer landen op de wereld aan 1 april doen. Toen heb ik verteld dat de meeste landen er aan doen, maar Tadzjikistan niet. De president van dat land was namelijk eens in een heel gemenee 1 aprilgrap getrapt en heeft toen geljik besloten de hele eerste week van april af te schaffen
Dat leek in elk geval wel zoquote:
Of in het geval van een abonnement is die nét vandaag verlopenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:33 schreef Etcetera het volgende:
Kan zijn dat je simkaart loszit, dus niet meer goed aansluit op die gouden puntjes. Kan ook zijn dat er wat vuil tussen is gekomen.
Nee dat is juist het gekke: ik heb net sinds een paar weken een nieuwe simkaart! Had al een paar maanden een nieuwe telefoon, maar mn abonnement moest nog aflopen. Ben netjes op tijd naar de winkel geweest, nieuw abo is geactiveerd, en nu dus ineens inactieve simkaartquote:Op donderdag 1 april 2010 11:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of in het geval van een abonnement is die nét vandaag verlopen
Ik kan niet bellenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
Inactief? Dus niet: "plaats simkaart?"
Dan zou ik Telfort even bellen.
-edit- http://www.telecomvergelijker.nl/thread/11228
Met de telefoon van je vriend natuurlijkquote:
Goed plan. Ben je er gelijk ook weer even uit en kan je ook gelijk andere klusjes doenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:50 schreef LadyBlack het volgende:
Vriendje zit op zn werk
Nee, ik denk dat het een redelijk hopeloze zaak is die ik zelf niet kan oplossen als ik niet op MijnTelfort kan. En ik kan niet op MijnTelfort omdat ik mn wachtwoord niet kan ontvangen.... prutsers
Dus dan maar naar de winkel irl
Je mag deze wel even lenen:quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:04 schreef MadMaster het volgende:
Ha, de veldtelefooon.
Gebruiken ze die dingen nog?
Kan wel tochquote:Bij deze mijn herschreven Plan van Aanpak. Om het milieu te ontzien heb ik
ervoor gekozen om het toch maar te mailen, en om tegemoet te komen
aan de bezuinigingen van de dean heb ik het lettertype verkleind tot 8
zodat er minder inkt nodig is om het uit te printen.
Nog het advies tot dubbelzijdig printen er bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |