Na spoedoverleg met de Duitsers krijgen we wat Nederlandse slaven die we naar binnen sturenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:46 schreef dombo123 het volgende:
Succes met jullie economie, gaan jullie de mijnen heropenen?
Het is enkel omdat jullie paupers geen friet kunnen bakken, die slappe hap patat moeten noemen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:47 schreef napoleonfour het volgende:
Eindelijk geen last meer van die frieteters.
*maakt bordje verboden voor friezen*quote:
insgelijksquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:51 schreef Kalekoppenniettestoppen het volgende:
Goed zo, ga uw eigen weg!
Wij zullen u in ieder geval niet missen.
randstedelingen die denken dat de economie om hun draaitquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:46 schreef dombo123 het volgende:
Eenschquote:
Sorry, kom niet uit de randstad.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
randstedelingen die denken dat de economie om hun draait
[..]
Eensch
Dat nu op instorten staatquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:02 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Sorry, kom niet uit de randstad.
En Nederland heeft zijn economische boost natuurlijk ook mede te danken aan de olie uit Groningen.
Ik ben geen Hollander gelukkig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:03 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Dat nu op instorten staat![]()
Verhaal het maar op de hollanders![]()
Kom gerust eens langs, prachtig weekend-arrangement in klein zwitserland is altijd leukquote:
Klein Zwitserland?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:06 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Kom gerust eens langs, prachtig weekend-arrangement in klein zwitserland is altijd leuk
Dat zijn ook limburgersquote:
Duitsers vallen binnen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:21 schreef Rodulf het volgende:
Bij Duitsland toevoegen, misschien een beter idee?
Ik hoor je niet onder het gerammel van duitse tanksquote:
Grrrrr....quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je bent zelf een Belg! Of een Duitser!
quote:
Maandag 12:00.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:25 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ik hoor je niet onder het gerammel van duitse tanks
Ik zou als een gek CFK's gaan spuiten als ik jou was...quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:50 schreef RSXX het volgende:
[..]
Grrrrr....![]()
Hoelang duurt het eigenlijk totdat al die gletsjers enzo zijn gesmolten ????
Het word tijd...
Ten eerste is het AlbertÒÒÒÒÒ!!!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:11 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Dat zijn ook limburgers![]()
We moeten ze opvangen met de juiste nazorg, opdat wij op een dag beseffen hoe zwaar het is om in Belgie te wonen. Hun leed aangebracht door dit ding is onbeschrijflijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Het gemiddelde IQ van NL stijgt met 40
Ja zeker van dit soort chicks:quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef Dexizzle het volgende:
Wel typisch dat er ooit onderzoek is gedaan dat de meeste chicks in Limburg wonen!Ben ik ff blij dat ik Limburger ben!
DSMquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:46 schreef dombo123 het volgende:
Is dat een mens?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:09 schreef Sahbi100 het volgende:
[..]
Ja zeker van dit soort chicks:
[ afbeelding ]
Je mag ze houden
Dat veel meer economie is dan Limburg nodig heeft. Het grootste deel daarvan gaat nu naar Holland, dus laten we maar eens beginnen met alles voor onszelf te houden.quote:
geweldig idee, doe het wel zo dicht mogelijk bij Limburg, dus in Brabant!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:48 schreef Dewardo het volgende:
dan laten we gewoon iedereen in de maas zeiken, stroomt ie weer over en dan heb je natte vlaaien
Dan krijgen jullie de andere landen waarmee we de maas delen op jullie dak! Want die willen geen pis rivier!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:48 schreef Dewardo het volgende:
dan laten we gewoon iedereen in de maas zeiken, stroomt ie weer over en dan heb je natte vlaaien
Hoe kun je nou onderzoek doen naar iets subjectiefsquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef Dexizzle het volgende:
Wel typisch dat er ooit onderzoek is gedaan dat de meeste chicks in Limburg wonen!Ben ik ff blij dat ik Limburger ben!
Dich dinks te vulquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:58 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Hoe kun je nou onderzoek doen naar iets subjectiefs
Wie is iedereen? Denk je nou echt dat zekerds hier nog binnenkomen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:48 schreef Dewardo het volgende:
Doe mos nog Louie heisje en roeë hoare han.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:58 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Hoe kun je nou onderzoek doen naar iets subjectiefs
ja naar die hollanders ja.. maar die stinken toch alquote:Op donderdag 1 april 2010 18:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wie is iedereen? Denk je nou echt dat zekerds hier nog binnenkomen?
Bovendien stroomt die pisrivier toch echt keihard jullie kant op hoor
Die Hollanders zijn juist heel blij met Limburg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat veel meer economie is dan Limburg nodig heeft. Het grootste deel daarvan gaat nu naar Holland, dus laten we maar eens beginnen met alles voor onszelf te houden.
Hierbij zeg ik, EINDELIJK!!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:45 schreef ikke043 het volgende:
Hierbij verklaar ik Limburg onafhankelijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dag Hollander veel plezier met de duitsers
Wel ff ontopic blijve héquote:Op donderdag 1 april 2010 21:59 schreef stroopdoosch het volgende:
Schuif die Friezen maar in zee, dan herbevolken we die provincie weer met échte Nederlanders
G vong 't waal handig es zie 't oag begrepequote:Op donderdag 1 april 2010 22:38 schreef Guberuken het volgende:
OP waal neet in dialek, sjanj.![]()
Verder sjoean idee, noateurlik
Vooruit denne, ich zeen dien puntj.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:40 schreef ikke043 het volgende:
[..]
G vong 't waal handig es zie 't oag begrepe
G zoat te dinke aan 'n groete moer van vuur langs de grens mit brabant.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:43 schreef Guberuken het volgende:
[..]
Vooruit denne, ich zeen dien puntj.
Grenzen motte waal toe, he. Wil niks mier mit die hollendjers te maken hubbe!
Zoelang vur Wilders mer droet houwe.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:43 schreef Guberuken het volgende:
[..]
Vooruit denne, ich zeen dien puntj.
Grenzen motte waal toe, he. Wil niks mier mit die hollendjers te maken hubbe!
Nea, op die plaatsj motte vr neet wille zitte. Doa is 't zo plat, allein mer veldj en gein sjwan sjtede enzwa.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:43 schreef shadowflash het volgende:
Ik heb een beter idee. We steken Friesland los en laten die afdrijven , en vullen dat gat met limburg
Ik woon bovenop een van de grootste gasbellen van Europa, in noord-oost Groningenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:02 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Sorry, kom niet uit de randstad.
En Nederland heeft zijn economische boost natuurlijk ook mede te danken aan de olie uit Groningen.
Mer, met dea moer van vuur kinne waal den waal neet op t strandj komme.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:44 schreef ikke043 het volgende:
[..]
G zoat te dinke aan 'n groete moer van vuur langs de grens mit brabant.
Hub vur oag binne 'n paar joar 't strand aan ozze grenze.
quote:
Op 't moment dat 't strand hie kump giit 't vuur vanzelf oet. Mer die moer raak vur neet mie kwietquote:Op donderdag 1 april 2010 22:47 schreef Guberuken het volgende:
[..]
Mer, met dea moer van vuur kinne waal den waal neet op t strandj komme.
Nea, n bietje t Berlijnsemuuridee mot genog zeen
Es Wilders unne echte Limburger woor kaldje dur waal plat in de twiedje kamer,quote:Op donderdag 1 april 2010 22:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Zoelang vur Wilders mer droet houwe.
Ach, in Berlien steitse onneet meer. En is n mooi stukje geschiedenis, veur de kleinkindjerquote:Op donderdag 1 april 2010 22:49 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Op 't moment dat 't strand hie kump giit 't vuur vanzelf oet. Mer die moer raak vur neet mie kwiet
Dan maken we wat heuvels voor julliequote:Op donderdag 1 april 2010 22:46 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nea, op die plaatsj motte vr neet wille zitte. Doa is 't zo plat, allein mer veldj en gein sjwan sjtede enzwa.
*fobocheck: hubse zin om te neuke?quote:
Of anders gewoon overal banken openen, LimSave ofzo. Uiteraard onder het limburgse depositogarantiestelselquote:
Dat ze maar ff kanker krijgen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:54 schreef RSXX het volgende:
Het begin is in zicht ???
Nieuwe besparingstip: hef Limburg op
Dit.quote:
Doordat wij zuinig zijn, gaat het goed met onze economie en staan we er relatief goed voor.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:20 schreef Argo het volgende:
Weg mit de hollanjers! Die zuinige greune vitkup!
En als er raketten overheen komen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:51 schreef JaJoah het volgende:
Wachttorens bij de grenzen en elke hollander die erdoorheen probeert te sneaken afschieten
ik ben eerst limburger, en dan pas nederlander.. dus van mij mogen we onafhankelijk wordenquote:Op zaterdag 3 april 2010 02:21 schreef Burakius het volgende:
Net alsof dat ooit gaat werken. Limburgers hebben gewoon hetzelfde bloed als de rest van Nederland. Alleen zijn jullie in het zuiden geboren. Never gonna happen.
We zouden niet eens etnische zuiveringen kunnen houden op de Limburgers, omdat ze toch precies hetzelfde zijn als Nederlanders.
Ik heb die dingen moeten promoten...quote:
quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
Wat klopt er niet aan dit plaatje
[ afbeelding ]
wat is dit nou weerquote:Op zondag 4 april 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
dumbass, vuren die raketten ook af als ze onder water liggenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
En als er raketten overheen komen?
Stelletje zwakke Limburgers met jullie mislukte g. We kunnen Limburg anyday helemaal tot de grond kapot bombaderen. We kunnen doen wat we willen met jullie. Buig slaafjes.
goede mest voor onze superieure akkers, iedereen weet dat de dikstre stront van boven de rivieren komtquote:
Frieslandquote:Op zondag 4 april 2010 14:18 schreef quirigua het volgende:
Wilders for President en een coalitie met Vrij Onafhankelijk Friesland
Tis een kwestie van geduld....quote:Op zondag 4 april 2010 14:31 schreef ebke het volgende:
Onafhankelijk Limburg!!![]()
Zijn we eindeljik van al dat Hollandse gezeik af
Dit is de mooiste vrouw die Limburg te bieden heeft?quote:Op zondag 4 april 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Hé, je kan geen Friezen vergelijken met dat zooitje in Limburg.quote:Op zondag 4 april 2010 14:18 schreef quirigua het volgende:
Wilders for President en een coalitie met Vrij Onafhankelijk Friesland
Hé.quote:Op zondag 4 april 2010 14:19 schreef krengetje het volgende:
[..]
Frieslandallemaal inteelt daar
Stop eruit en af laten drijven
?????!!!!!!!quote:Op zondag 4 april 2010 18:57 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Hé, je kan geen Friezen vergelijken met dat zooitje in Limburg.![]()
Fryslân boppe! Fryslân heeft een eeuwenoude cultuur en de mooiste meisjes van Nederland (zonder haar op hun armen zoals Miss Limburg).
Die reserve-Belgen daar in Limburg doen er inderdaad goed aan te fuseren met de echte Belgen, misschien kunnen de echte Belgen in Hasselt nog iets maken van Nederlands Limburg. Vlaanderen vind ik dan wel weer een tof land, maar Nederlands Limburg ...![]()
Fryslân kan misschien ooit fuseren met Groningen, maar never met die beeldjesvereerders in Limburg.De hele dag voor zo'n Maria-beeldje staan prevelen, nee dat is leven.
![]()
Ik moet wel toegeven dat het landschap in vooral Zuid-Limburg veel mooier en interessanter is dan Fryslân.quote:
Ik nietquote:Op zondag 4 april 2010 19:40 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat het landschap in vooral Zuid-Limburg veel mooier en interessanter is dan Fryslân.![]()
Maar die Limburgers ...Als de Friezen nu gewoon Limburg opkopen en de Friezen gaan in Limburg wonen en de Limburgers verhuizen naar het mooie, schilderachtige, Anton Pieckachtige ... eh ... Krasnoyarsk in Siberië
, ik bedoel dan is iedereen weer blij.
![]()
Oké, mag jij blijven.quote:
It giet oan!quote:Op zondag 4 april 2010 20:08 schreef ebke het volgende:
Voor een Fries ziet dat er niet slecht uit ja, met al dat ijs.
Kan er weer volop geschaatst en ge-elfstedentocht worden
Drugstoerisme, en ik heb er geen moeite mee als er weer een dealertje verdwijntquote:Op zondag 4 april 2010 20:11 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
It giet oan!![]()
In Siberië in elk geval.![]()
Jij lijkt me wel een toffe gast, maar echt veel Limburgers zijn niet aardig.Wilders komt ook uit Limburg en de provincie kent het hoogste aantal moorden per jaar.
Hoe komt dat toch?
Niet??quote:Op zondag 4 april 2010 20:11 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
It giet oan!![]()
In Siberië in elk geval.![]()
Jij lijkt me wel een toffe gast, maar echt veel Limburgers zijn niet aardig.Wilders komt ook uit Limburg en de provincie kent het hoogste aantal moorden per jaar.
Hoe komt dat toch?
Omgeving Venlo toch wel hoorquote:Op zondag 4 april 2010 20:29 schreef ikke043 het volgende:
Wilders veel aanhangDat is nieuw voor mij
Oooooooooohquote:
Oké, mijn bezoeken aan Limburg waren ook meestal erg kort.quote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef ebke het volgende:
[..]
Niet??![]()
![]()
In het begin vaak bescheiden en schuw. Maar als je ze kent zijn ze meestal wel gezellig dacht ik zo.![]()
Maar velen moeten niet zo veel van mensen uit andere provincies hebben. (Behalve Noord-Brabant misschien)
en tsjah, Wilders.....![]()
Heeft veel aanhang hier, Maar dat zijn meestal zwakzinnigen of kampers
quote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Oké, mijn bezoeken aan Limburg waren ook meestal erg kort.
Valkenburg en Vaals en Maastricht, Simpelveld, de Geul, Vlodrop, Limburg kent best wel mooie plekjes. Heerlen vond ik niets aan, maar de rest van Limburg is best mooi.
Jammer van Wilders en de drugsproblematiek, die geeft jullie provincie een slechte naam.
Wat zeg je me NOU???quote:
Halt!! Hammerzeitquote:Op zondag 4 april 2010 21:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat zeg je me NOU???
Hee! Je gelooft nooit wat die man zegt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |