Moet je vandaag toch schik gehad hebben met die ruk windenquote:
Hoezo?quote:
er werd net naar mijn vakantie plannen gevraagd....quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoezo?ben bezig met antwoord op je pm
OT: koud! Maar het is lentedus ik wil de verwarming niet meer aan
Het is nog woensdagquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:24 schreef spiderweb1 het volgende:
Redelijk.
Lerares beloofde terug te mailen/bellen voor donderdag, nog steeds niks gehoord.
Vreselijk irriterend.
is goed!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:15 schreef heavenstar het volgende:
[..]
er werd net naar mijn vakantie plannen gevraagd....leg ik je wel uit in PM...
![]()
quote:
Als je je over een paar uur weer echt ruk voelt moet je toch echt eens naar je doc gaan luisteren in plaats van mij te negerenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:20 schreef DeBassist het volgende:
zoals gewoonlijk weer wat beter na het sporten
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef Thrackan het volgende:
Volop gespannen, maar dat krijg je als je dingen omhoog probeert te halen.
OK, slecht geslapen neem ik aan......quote:
We hebben hier al regen en flinke hagelbui gehad, dussssquote:Op donderdag 1 april 2010 11:33 schreef Ilsjuhh het volgende:
Goed, nu nog hopen dat het droog blijft vandaag!!
Nou niet te lang hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 13:32 schreef heavenstar het volgende:
ik wou dat ik voor een paar dagen kon verdwijnen...![]()
![]()
Sterretje tochquote:Op donderdag 1 april 2010 13:32 schreef heavenstar het volgende:
![]()
Liever niet, ik mis je al zoveelquote:Op donderdag 1 april 2010 13:32 schreef heavenstar het volgende:
![]()
Moet je maar naar de EFF komen.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Liever niet, ik mis je al zoveel![]()
Take carequote:Op donderdag 1 april 2010 14:28 schreef heavenstar het volgende:
near a complete nervous breakdown....fobo dicht en PM-box op slot...ff niks voor een paar dagen....![]()
Doe maar rustig aan, heeft geen nut om jezelf te overbelasten.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:28 schreef heavenstar het volgende:
near a complete nervous breakdown....fobo dicht en PM-box op slot...ff niks voor een paar dagen....![]()
Denk goed aan jezelf Favo Fok! Friendquote:Op donderdag 1 april 2010 14:28 schreef heavenstar het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:28 schreef heavenstar het volgende:
Tering, ik ben sinds IV niet meer geweest geloof ikquote:Op donderdag 1 april 2010 21:24 schreef DjinN het volgende:
Ik voel me happy!:D Geen last meer van mn kaakZin in morgen/weekend! THE PARTY 8
![]()
Waarom gaat ze niet gewoon zelf weg dan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:13 schreef GekkeMat het volgende:
Ongelooflijk kak!![]()
Mijn vriendin heeft me gister verteld dat ze een Pauze nodig heeft (we wonen nu 8 maanden samen) omdat ze niet goed kan nadenken over wat ze nog voor me voelt... Dus ik kan weer lekker een tijdje terug naar mijn ouders om onzeker te gaan zitten wachten of het nog goed gaat komen. Ze houdt van me maar mist het gevoel om me te knuffelen etc. Dit is dus .. vrij ... KAK!
Het huis is van haarquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom gaat ze niet gewoon zelf weg dan.
Kan enorm verhelderend zijnquote:
Uhu, daarom. Zolang ze gekwalificeerd zijn heb ik er wel vertrouwen in, ze zijn dat immers niet voor niets.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:07 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Kan enorm verhelderend zijn
Helaas is "de psych" omgeven met zoveel vooroordelen dat het lijkt alsof je gek moet zijn voordat je daar naartoe gaat.
enne?quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:36 schreef candygirl het volgende:
Ot ; slaapkamer goede beurt gegevenoh dit klinkt wel beetje dubbelzinnig
Een beetje perspectief kan vaak al wonderen doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:25 schreef oshiro het volgende:
[..]
Uhu, daarom. Zolang ze gekwalificeerd zijn heb ik er wel vertrouwen in, ze zijn dat immers niet voor niets.
Ik heb nu niet het idee dat ik iets heb waar ik zelf uit ga komen. Een soort knoop die alleen maar strakker gaat zitten als je aan de touwtjes trekt.
Normaal heb ik alles wel behoorlijk op een rijtje, maar de omstandigheden waar ik nu mee zit schoppen alles toch behoorlijk door de war. Ik zit er zoveel over te piekeren en na te denken dat andere dingen er serieus onder lijden. Hell, ik kreeg het gister nauwelijks voor elkaar om een ei te bakken.
Ah ok.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:33 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Het huis is van haarMeubels zijn van mij...
quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:55 schreef friekin_ het volgende:
Bietje een kater, maar dat trekt wel recht.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:48 schreef Lily-Ella het volgende:
Na een halve fles wijn ben ik dolgelukkig
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]Als je daar drank voor nodig hebt is het niet best, Bonnie.
OT: Goed.
Ik na een halve fles iets sterkersquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:48 schreef Lily-Ella het volgende:
Na een halve fles wijn ben ik dolgelukkig
Kus op.quote:Op zondag 4 april 2010 08:18 schreef heavenstar het volgende:
gister hand tussen de deur..hoe dom......toch naar het ziekenhuis: flink gekneusd...veel pijn en vannacht dus kut geslapen...tja kon er ook wel bij...
![]()
gelukkig straks:
Oh, meisje toch! Kus dr opquote:Op zondag 4 april 2010 08:18 schreef heavenstar het volgende:
gister hand tussen de deur..hoe dom......toch naar het ziekenhuis: flink gekneusd...veel pijn en vannacht dus kut geslapen...tja kon er ook wel bij...
![]()
gelukkig straks:
Dat word dus niet fappenquote:Op zondag 4 april 2010 08:18 schreef heavenstar het volgende:
![]()
gelukkig straks:
Nu is alleen nog maar de vraag of dat snel is of niet... Anders is het niks meer dan een "surrender"!quote:
liefquote:Op maandag 5 april 2010 08:18 schreef kwiwi het volgende:
Niet echt goed. Zometeen naar m'n opa, die niet meer lang te leven heeftEn een klein beetje blij omdat ik hem eindelijk de knuffelbeer kan geven die ik voor 'm heb gekocht
Ga je je van die verliefdheid niet beter voelen dan?quote:Op maandag 5 april 2010 08:21 schreef DeBassist het volgende:
[..]
lief![]()
verliefd en depressief/ziek blijft toch een hele slechte combinatie
bij de depressiviteit wel jaquote:Op maandag 5 april 2010 08:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga je je van die verliefdheid niet beter voelen dan?
OT: weer te vroeg wakker...
* Yuki keert zich nog eens om
Ohh, belemmeringen waar geen oorzaak voor te vinden zijnquote:Op maandag 5 april 2010 10:42 schreef DeBassist het volgende:
[..]
bij de depressiviteit wel ja![]()
maar het probleem met het ziek zijn is dat er ten eerste geen oorzaak te vinden is en ten tweede omdat ik in deze toestand niet zo ver kan reizen om naar haar toe te gaan
voor alles is een oplossing....quote:
Mooizo!quote:Op maandag 5 april 2010 12:51 schreef heavenstar het volgende:
[..]
voor alles is een oplossing....![]()
![]()
![]()
OT: helemaal blij en
ja dat zekerquote:Op maandag 5 april 2010 12:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ohh, belemmeringen waar geen oorzaak voor te vinden zijnBah!
Balen zoiets... Maar mag ik uit je woorden concluderen dat zij jou ook leuk vindt? Want dan kan zij misschien naar jou komen of jullie spreken for the time being ergens halverwege af (minder reizen, toch zien)
OT: bezorgd om pa... Net door m'n moeder naar het ziekenhuis gebracht
Thanksquote:Op maandag 5 april 2010 15:23 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ja dat zeker![]()
ziek of niet dat gaat sowieso gebeuren![]()
en sterkte
ja mijn deadline is ook af. Kom maar op met de tentamensquote:Op maandag 5 april 2010 20:56 schreef Yuki het volgende:
Heb me flink moeten haasten vanavond, dus hoop niet dat er binnenkort een boete op de mat van mijn ouders ligt
Verder opgelucht, opdracht voor deadline van morgen is zo goed als af en dat in véél minder tijd dan vantevoren gedacht
ik ben het met je eens.quote:Op maandag 5 april 2010 20:00 schreef candygirl het volgende:
moeeeeeeeeeeeee en wil dat het zomer word
Vrouwen hoef je alleen maar liefde te gevenquote:Op maandag 5 april 2010 21:45 schreef Houniet het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik met haar aanmoet.
die van mij morgen om 15u nog es.... En ik heb er totaal geen vertrouwen in. Boringquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:40 schreef DeBassist het volgende:
over een halfuur beginnen mijn tentamens
Ja, soms moet dat. Mensen zijn geen gedachtelezers. Plus, zo erg is het niet om hulp te vragen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:29 schreef candygirl het volgende:
ik krijg wat van sommige mensen![]()
Moet ik dan eerst om hulp vragen voordat je eens steun krijgt??? Word tijd voor een paar gesprekken
En als mensen weten dat er vanalles speelt en gewoon over je problemen heen praten omdat hun eigen dingen belangrijker lijken te zijn????quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:48 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ja, soms moet dat. Mensen zijn geen gedachtelezers. Plus, zo erg is het niet om hulp te vragen.
Dan kunnen ze er niet mee omgaan, of durven ze er niet over te beginnen zolang je er zelf niet over begint?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:44 schreef candygirl het volgende:
[..]
En als mensen weten dat er vanalles speelt en gewoon over je problemen heen praten omdat hun eigen dingen belangrijker lijken te zijn????
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:10 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Weet nu dingen die heeel veeel duidelijk maken..............
Schouders eronder, de laatste beetjes wegen altijd het zwaarst.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:28 schreef heavenstar het volgende:
[..]
tisser dan?
![]()
OT opgelucht na een week stressen en nu dus helemaal leeg maar moet nog ff door terwijl ik al sinds 0600 aan het werk ben...
Iets over mijn laatste relatie....mjahquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:28 schreef heavenstar het volgende:
[..]
tisser dan?
![]()
OT opgelucht na een week stressen en nu dus helemaal leeg maar moet nog ff door terwijl ik al sinds 0600 aan het werk ben...
Ben je vreemdgegaan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:42 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Iets over mijn laatste relatie....mjah![]()
ik ken hetquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:13 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Medelijden met een persoon die zo ongelooflijk zielig is dat het bijna lachwekkend wordt.
Nee hoor zowel zij als ik nietquote:
Yep heel moelijk, zeker als je jezelf voorneemt om er niet aan te denkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:15 schreef zwartedoos het volgende:
Wat is t toch moeilijk om iemand uit je hoofd te zetten als er nog zoveel gevoel is
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:20 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Yep heel moelijk, zeker als je jezelf voorneemt om er niet aan te denken
En voor je het weet zit die persoon weer in je hoofd terwijl je dat helemaal niet wil
Klinkt afgezaagd maar het zal moeten slijten![]()
Afleiding is altijd goed, en ja die eenzame momentenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
zoek veel afleiding maar als ik dan weer alleen ben
![]()
mannenquote:
Nou ze gaat mee donderdag.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:11 schreef candygirl het volgende:
[..]
mannen![]()
OT; ,beetje k.... maar verheug me op zonnetje morgen en terras emzz
quote:
Gelukkig zit ik voorlopig nog op m'n kamer, ipv in het ouderlijk huis. Gister 2 uur thuis geweest en dat was flink vermoeiend. Ben bovendien als de dood dat ik aangestoken word, kan nu echt even niet ziek wordenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik heb alle ramen open.
Sterkte met je ouders trouwens, ik las dingen over ziek zijn en zulks.![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Zaaaalig heerlijk aan het plannen voor een toekomstige wereldreis!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |