quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:06 schreef Renesite het volgende:
Zo!
9:30 - 11:30 opdracht bezig
11:30 - 15:45 strafrecht
QFTquote:Op donderdag 1 april 2010 12:49 schreef Marurk het volgende:
Tentamen gehad, en ging nog best goed eigenlijk.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:13 schreef Renesite het volgende:
Oh... mijn map ligt voor me. Mijn worddocument staat maagdelijk wit mij aan te staren. Hoi hoi hoi!
Er is iets belangrijks zie ik, heb iets gemarkeerd merk ik op!quote:
Donderdagavondfeestjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:08 schreef Merel1808 het volgende:
Vandaag de hele dag geen zak uitgevoerd (want zwaar brak), terwijl ik zoveel van plan was![]()
Maar het was het waard, de Gieter
Whehe, het ziet er hier identiek hetzelfde uitquote:
Onschuldigheidspresumptie Art 27Svquote:
quote:Artikel 27
[1.] Als verdachte wordt vóórdat de vervolging is aangevangen, aangemerkt degene te wiens aanzien uit feiten of omstandigheden een redelijk vermoeden van schuld aan eenig strafbaar feit voortvloeit.
[2.] Daarna wordt als verdachte aangemerkt degene tegen wien de vervolging is gericht.
[3.]De aan de verdachte toekomende rechten komen tevens toe aan de veroordeelde tegen wie een strafrechtelijk financieel onderzoek is ingesteld of te wiens aanzien op een vordering van het openbaar ministerie als bedoeld in artikel 36e van het Wetboek van Strafrecht niet onherroepelijk is beslist.
Donderdagmiddagborrels die doorlopen in donderdagavondbiertjes die overgaan in donderdagnachtfeestjesquote:
Klinkt gelukkig iets minder saai dan de vrijdagmiddag borrelquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Donderdagmiddagborrels die doorlopen in donderdagavondbiertjes die overgaan in donderdagnachtfeestjes
Geen borrel voor mij vandaagquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Klinkt gelukkig iets minder saai dan de vrijdagmiddag borrel
Leren zal jequote:
Tja... da's wat meer. Reason why: GEEN UNIVERSITEITquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
mijn boekjes voor vandaag
heb niet alle 3000 pagina's per boek nodig hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja... da's wat meer. Reason why: GEEN UNIVERSITEIT
Da's niet zoveel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:37 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Onder: Management en organisatie
Tussen: Engels
Daarboven: wettenbundel, hoef ik gelukkig niet heulemoal te weten
Daarboven: Vreemdelingenrecht
Daarboven: Strafrecht
Daarboven: Map aantekeningen van les/samenvattingen
Daarboven: uittreksel strafrecht
Daarboven: aantekeningen + conflictmanagement aantekeningen
Klopt. Dat zeg ik ook nietquote:
Ik zeg ook niet dat het erg is dat het niet zoveel is. Wou dat ik dat had met rechten op de uni. Daar was de stapel nog dikker, voor één vakquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Dat zeg ik ook niet! Maar je moet het wel ff doen.
Daarom. Ik kan evt. nog een master sociaal recht doen (de vrije master) Ik zie het alleen niet zittenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:32 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het erg is dat het niet zoveel is. Wou dat ik dat had met rechten op de uni. Daar was de stapel nog dikker, voor één vakNarigheid was dat zeg
Nee, als ik die docenten hoorde praten over hoeveel je wel niet moest leren in de master (ik hoorde dingen als "drie keer zoveel") werd ik vrij depressiefquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom. Ik kan evt. nog een master sociaal recht doen (de vrije master) Ik zie het alleen niet zitten
Ehehe, niks van aantrekkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee, als ik die docenten hoorde praten over hoeveel je wel niet moest leren in de master (ik hoorde dingen als "drie keer zoveel") werd ik vrij depressief
SOG jij ook al zo lang? Ik ben al sinds eind december bezig met de laatste correcties in mijn afstudeerverslag.quote:Op maandag 5 april 2010 17:57 schreef Marlalala het volgende:
Ah, ik zocht al zo'n topic!
Ik ben al sinds december aan het SOG'enMoet drie domme opdrachten inleveren, nog drie tentamens maken en mijn scriptie.
Het was het beste geweest als ik hier een ban zou krijgen want ik zit tegenwoordig dag én nacht op FOK
Ik SOG zo erg dat ik er als de kippen bij ben als iemand iets nieuws postquote:Op maandag 5 april 2010 22:28 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
SOG jij ook al zo lang? Ik ben al sinds eind december bezig met de laatste correcties in mijn afstudeerverslag.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb in december mijn eindpraatje en verdediging gehad. Ik hoef alleen nog maar een paar kleine foutjes eruit te halen, zodat ik de boel kan laten printen. Toen ik daar echt mee bezig was, had ik de meeste van die foutjes eruit in iets meer dan een uur. De enige echte vertraging die ik heb gehad, was diefstal van mijn laptop, maar ik bleek gelukkig een goede backup van het verslag te hebben.quote:Op maandag 5 april 2010 22:31 schreef Marlalala het volgende:
Ik SOG zo erg dat ik er als de kippen bij ben als iemand iets nieuws post![]()
Hè balen dat je daar al zo lang mee bezig bent! Zit je er al aan één stuk achter?
Ik heb eigenlijk geen klap gedaan sinds december, nou ja ik heb één tentamen gehaald maar ik had er 4 moeten halen. Die opdrachten ben ik ook weer veel te laat mee
1 tentamen niet gehaald, die anderen gewoon niet gemaaktquote:Op maandag 5 april 2010 22:37 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik heb in december mijn eindpraatje en verdediging gehad. Ik hoef alleen nog maar een paar kleine foutjes eruit te halen, zodat ik de boel kan laten printen. Toen ik daar echt mee bezig was, had ik de meeste van die foutjes eruit in iets meer dan een uur. De enige echte vertraging die ik heb gehad, was diefstal van mijn laptop, maar ik bleek gelukkig een goede backup van het verslag te hebben.
Heb jij je andere tentamens niet gehaald of niet gedaan? Daar zit ook nog een verschil tussen...![]()
Hmm dan is het geen SOG toch? Effectief SOG'en bestaat volgens mij niet...quote:Op maandag 5 april 2010 22:56 schreef Renesite het volgende:
Oooh ik SOG wel effectief. Zodat ik in ieder geval wel mijn studie nominaal hal, met natte hakken weliswaar.
Jaweeeel. UItstellen, 5,5jes halen. Da's effectief!quote:Op maandag 5 april 2010 22:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hmm dan is het geen SOG toch? Effectief SOG'en bestaat volgens mij niet...
Cijfers? Ik zou graag willen dat ik me het laatste jaar bezig had kunnen houden met cijfers. Helaas moest ik juist een hoop tekst produceren, iets wat mij niet ligt.quote:Op maandag 5 april 2010 22:43 schreef Marlalala het volgende:
1 tentamen niet gehaald, die anderen gewoon niet gemaaktIk kan me er niet meer toe zetten. Het zijn ook van die f*cktentamens, cijfermatige toestanden, waar ik dus heel slecht in ben. Ik ben eigenlijk te bang dat ik het niet haal, dus begin ik er maar gewoon niet aan...kansloos natuurlijk.
Ik moet alleen nog op stage, morgen heb ik daarover een gesprek. Dan ga ik ook eindelijk mijn verslag laten drukken. Die backup was de tweede backup die ik maakte, voor als het extreem tegen zou zitten. Ik ben achteraf blij dat ik hem had.quote:Hé maar als jij je praatje, je verdediging en het grootste deel van die fouten eruit hebt gewerkt...wat houdt je nu dan nog tegen?
Balen van je laptop trouwens! Wel heel goed van die backup
Die heb ik gelukkig maar weinig gehaald. Of ik haalde een fikse onvoldoende, of ruime voldoende. Het effectiefste was een tentamen dat ik op haalde door alleen de avond van tevoren te leren. Ik was zelfs als eerste van de hele groep klaar.quote:Op maandag 5 april 2010 23:00 schreef Renesite het volgende:
Jaweeeel. UItstellen, 5,5jes halen. Da's effectief!
Oh dat klinkt wel ok! Hoe lang moet je stage lopen? Joh, je bent dit jaar klaarquote:Op maandag 5 april 2010 23:02 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Cijfers? Ik zou graag willen dat ik me het laatste jaar bezig had kunnen houden met cijfers. Helaas moest ik juist een hoop tekst produceren, iets wat mij niet ligt.Als ik jou kan helpen, moet je het maar laten weten.
![]()
[..]
Kijk, en taal is echt mijn dingNou komt goed uit, ik moet in juni nog statistiek en financieel management
![]()
Ik moet alleen nog op stage, morgen heb ik daarover een gesprek. Dan ga ik ook eindelijk mijn verslag laten drukken. Die backup was de tweede backup die ik maakte, voor als het extreem tegen zou zitten. Ik ben achteraf blij dat ik hem had.
Sociale Psychologie. Boek niet open gehad, leeg hoofd er naar toe. Multiple choice: 5,5.quote:Op maandag 5 april 2010 23:11 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig maar weinig gehaald. Of ik haalde een fikse onvoldoende, of ruime voldoende. Het effectiefste was een tentamen dat ik op haalde door alleen de avond van tevoren te leren. Ik was zelfs als eerste van de hele groep klaar.![]()
Statistiek dat lukt nog wel, als is het voor al wel een tijd geleden dat ik dat heb gedaan. Financieel onderlegd ben ik niet, ik doe namelijk een technische studie.quote:Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef Marlalala het volgende:
Kijk, en taal is echt mijn dingNou komt goed uit, ik moet in juni nog statistiek en financieel management
![]()
3 maanden, ik had al bijna klaar kunnen zijn met mijn stage.quote:Oh dat klinkt wel ok! Hoe lang moet je stage lopen? Joh, je bent dit jaar klaar
Wat stoeien met formules zal wel lukken, maar waarschijnlijk heb ik voor de rest geen idee waar ik mee bezig ben.quote:Op maandag 5 april 2010 23:32 schreef Marlalala het volgende:
Het verbaast me niets als je tóch nog meer kennis hebt van die financiele toestanden dan ik![]()
Nou ja nog even doorzetten en dan ben je toch nog voor het volgende studiejaar klaar, toch
Of via het onbeschermde draadloos netwerk van de burenquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:22 schreef Renesite het volgende:
Nah... ligt mijn internet eruit.. Wat doe je dan?
Connectie maken via mobiele telefoon
like iedereen in de buurt heeft ziggo. Dus zit nu al vanaf 9uur op de hogeschoolquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:19 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Of via het onbeschermde draadloos netwerk van de buren
om 4uur pas... Godver.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou, weer nuttig genoeg gemaakt voor vandaag
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:54 schreef Merel1808 het volgende:
Ik had zoveel nuttige plannen voor vandaag! Jammer dat iemand zich voor de trein gooide, de buschauffeur voor mn neus wegreed, de trein 25 minuten vertraging had, ik om moest reizen via Utrecht en nu nog niet thuis ben.. Nu heb ik geen zin meer
Whahahaquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:54 schreef Merel1808 het volgende:
Ik had zoveel nuttige plannen voor vandaag! Jammer dat iemand zich voor de trein gooide, de buschauffeur voor mn neus wegreed, de trein 25 minuten vertraging had, ik om moest reizen via Utrecht en nu nog niet thuis ben.. Nu heb ik geen zin meer
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:54 schreef Merel1808 het volgende:
Ging 'ie goed?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:47 schreef Renesite het volgende:
Zo, tentamen gehadNu 2 dagen voor 2 tentamens
Joahhhh denk het welquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ging 'ie goed?
Ik mag donderdag ook weer op komen draven.
Helaasquote:Op maandag 5 april 2010 23:29 schreef luckass het volgende:
Vanaf morgen weer tentamens.
Best veel gedaan dit keer, hopen dat het goed uitpakt.
Als ik jou was zou ik dan lekker gaan slapen !quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:50 schreef Hondenbrokken het volgende:
Nog 9 uur om te beginnen met leren (en dat op WO).
Een opgeruimde omgeving en muziek kende ik wel als studietip, maar Whiskey is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:06 schreef horned_reaper het volgende:
Jognens, zet een gezellig lampje aan, wat heerlijke symfonische of klassieke muziek op de achtergrond.. een lekker glas met een goede schotse Whiskey en maak alles netjes schoon om je heen.![]()
Met die combinatie kan ik altijd heel goed leren!
Het ergste is als je tot 9 uur s'ochtends lekker bezig bent geweest. Dan door onverklaabare redenen in slaap valt en pas rond 5 uur s'avonds weer wakker wordt. Dan voel je je kut en heb je helemaal niks aan tijd gewonnen.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:56 schreef gaatie het volgende:
Ik voel me altijd zo raar als ik een nachtje heb doorgetrokken :S
Het ontspant me altijd heel ergquote:Op woensdag 7 april 2010 14:09 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Een opgeruimde omgeving en muziek kende ik wel als studietip, maar Whiskey is nieuw voor mij.
Ik vind van welquote:Op woensdag 7 april 2010 15:07 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ben vet goed aan het samenvatten en rijtjes maken enzo, maar ik heb zo'n stom goedkoop collegeblok waar ik elke keer met mn pen door de pagina's heendruk, is dat reden genoeg om pauze te nemen?
Jups! Nieuwe kopenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:07 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ben vet goed aan het samenvatten en rijtjes maken enzo, maar ik heb zo'n stom goedkoop collegeblok waar ik elke keer met mn pen door de pagina's heendruk, is dat reden genoeg om pauze te nemen?
Slim, maar bij samenvattingen op de PC ben ik altijd heel goed in rechtstreeks copy-pasten uit powerpoints en studieboeken, en op papier moet ik alles in ieder geval zelf opschrijven, daar leer je al de helft mee..quote:Op woensdag 7 april 2010 15:19 schreef horned_reaper het volgende:
Wat ook helpt is om niet een samenvatting te maken op papier, maar een samenvatting op powerpoint....
Want als je powerpoint op fullscreen zet, heb je ook geen taakbalk of andere beeldjes op het scherm die je afleiden ^^
Oh, sure, ik heb nl. een dag langerquote:Op woensdag 7 april 2010 15:51 schreef Crapbag het volgende:
Kan iemand me een trap onder mijn hol verkopen dat ik ga leren voor mijn tentamen van morgenvroeg?
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:51 schreef Crapbag het volgende:
Kan iemand me een trap onder mijn hol verkopen dat ik ga leren voor mijn tentamen van morgenvroeg?
*schopt 'm terug*quote:Op woensdag 7 april 2010 15:53 schreef Marlalala het volgende:
[..]igitale kick*
(nouja komt het dichtstbij)
Ik wil 'm ook graag terug
Hmm ik leer ook graag met muziek! Het liefst foute popdeuntjes die gemixt zijn door Moto Blanco en dan keihard door mijn koptelefoon...Blikjes Red Bull erbij, FOK uitquote:Op woensdag 7 april 2010 14:06 schreef horned_reaper het volgende:
Jognens, zet een gezellig lampje aan, wat heerlijke symfonische of klassieke muziek op de achtergrond.. een lekker glas met een goede schotse Whiskey en maak alles netjes schoon om je heen.![]()
Met die combinatie kan ik altijd heel goed leren!
MBO niveau.... 1 of 2 ?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hmm ik leer ook graag met muziek! Het liefst foute popdeuntjes die gemixt zijn door Moto Blanco en dan keihard door mijn koptelefoon...Blikjes Red Bull erbij, FOK uitWorks for me!
Oh, rockmuziek werkt bij mij ook hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 18:42 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
MBO niveau.... 1 of 2 ?
Mijn hemel, Energy drink is bij voorbaat al een schande dat dat nog verkocht wordt in NL. Ranzige chemische rommel, en het maakt je lichaam kappot. (voor mensen die niets om hun lichaam geven)
En je moet wel een heel verdoofd stel hemisferen hebben om te kunnen leren op foute popdeuntjes.....
Franz Ferdinand vindt ik ook niet echt rock om huiswerk op te maken.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, rockmuziek werkt bij mij ook hoor!!
Ik leer nu nietquote:Op woensdag 7 april 2010 18:55 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Franz Ferdinand vindt ik ook niet echt rock om huiswerk op te maken.
Probeer eens lekker instrumentale symfonische rock of rustige piano of orchestrale muziek.
Pff, leeftijd?! Sjonge, wat een bekrompen en betuttelende reactiequote:Op woensdag 7 april 2010 18:42 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
MBO niveau.... 1 of 2 ?
Mijn hemel, Energy drink is bij voorbaat al een schande dat dat nog verkocht wordt in NL. Ranzige chemische rommel, en het maakt je lichaam kappot. (voor mensen die niets om hun lichaam geven)
En je moet wel een heel verdoofd stel hemisferen hebben om te kunnen leren op foute popdeuntjes.....
Noem het bekrompen.... maar ik ben het met zooi als energy drank nooit eens geweest.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:10 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Pff, leeftijd?! Sjonge, wat een bekrompen en betuttelende reactie![]()
Ik heb nergens gezegd dat Red Bull goed is voor je lichaam of dat die foute popdeuntjes van hoogstaande kwaliteit zijn, but it works for me!
Same. Maar op echt pijnlijke dagen vind ik soms een blikje monster wel lekker. Meer omdat het even anders smaakt dan water of andere frisdranken. En ach, dan denk ik: mocht het werken dan is het leuk meegenomen.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Noem het bekrompen.... maar ik ben het met zooi als energy drank nooit eens geweest.
Zie het als hetzelfde dat veel mensen het er niet mee eens dat veel jongeren iedere dag op straat rondhangen en niets uitvoeren... waarom zou je die mening wel mogen delen en dan niet voor bekrompen worden uitgemaakt?
Heb je nog goede muziektips? Mijn collectie foute popdeuntjes raakt een beetje opquote:Op woensdag 7 april 2010 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, rockmuziek werkt bij mij ook hoor!!
euhmmmmm, zelf ben ik wel van Voicst eigenlijkquote:Op woensdag 7 april 2010 19:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Heb je nog goede muziektips? Mijn collectie foute popdeuntjes raakt een beetje op
Oja, Prodigy! Een goeie!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
euhmmmmm, zelf ben ik wel van Voicst eigenlijkMooie meezingende teksten die niet te ingewikkeld zijn. De eerste keer helaas wel enorm luisterend (naar de tekst) die eigenlijk best grappig is.
Vind the Prodigy (beetje andere soort) goed voor opdrachten maken
Haha ik ken het gevoel! maar ik wil écht afstuderen dit jaar dus ik moet!quote:
HOIquote:Op donderdag 8 april 2010 15:45 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb er eigenlijk best wel vertrouwen in op het moment, maar je zult altijd zien dat dat morgen finaal de grond in wordt gestampt
Komt allemaal goed morgen hoorquote:
Zag vandaag in Groningen ook veel aankomende studentjes.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:15 schreef Mr.DD het volgende:
Welke sukkels plannen er nou een toetsweek rond de open dag van de UVA
Ik heb nog geeeeen idee wat ik wil studeren, en de open dagen worden steeds schaarser dit jaar.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zag vandaag in Groningen ook veel aankomende studentjes.
Klinkt goedquote:Op donderdag 8 april 2010 16:25 schreef Merel1808 het volgende:
Dan doe je een studie met iets met recht en politiek (zo'n vage combi-studie hebben ze vast aan de UvA) en dan doe je een journalistieke master erachteraan
Misschien moet ik studieadviseur worden!quote:
Studie huishoudkunde of gewoon je plaats in de maatschappij gevonden?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien moet ik studieadviseur worden!![]()
Ik heb de hele middag al geen zak uitgevoerd, maar wel daarnet heel effectief het hele huis schoongemaakt! Binnen een kwartier opgeruimd (grofweg dan), afgestoft, badkamer gepoetst, stofzuigen gedaan en badmatten uitgeklopt
Geneeskunde, en later neem ik hier iemand voor in dienstquote:Op donderdag 8 april 2010 17:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Studie huishoudkunde of gewoon je plaats in de maatschappij gevonden?
Je zou wel moeten met die werkurenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Geneeskunde, en later neem ik hier iemand voor in dienst
Ja? Bij mij werkt niks meer, ik heb géén concentratievermogen en ook geen motivatie meer. Bovendien was het weer echt lekker afgelopen dagen en dan wordt het al helemaal moeilijkquote:Op woensdag 7 april 2010 20:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha ik ken het gevoel! maar ik wil écht afstuderen dit jaar dus ik moet!
Het half uur hardlopen net heeft wel geholpen in mijn motivatie
Joehoe! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:26 schreef Merel1808 het volgende:
65 van de 102 punten, dat zou genoeg moeten zijn
Bestuurskunde niet wat? Is actueel, veel schrijven, politiek en bestuursrecht. Doet mn vriendinquote:Op donderdag 8 april 2010 16:23 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb nog geeeeen idee wat ik wil studeren, en de open dagen worden steeds schaarser dit jaar.
Iemand tips?
Ich liebe:
actualiteit
schrijven
politiek
rechten
en wil ook graag goed zakcentje verdienen als het even kan.
(zit momenteel in 5VWO)
Da's toch niet zo moeilijkquote:Op zondag 11 april 2010 16:27 schreef Sport_Life het volgende:
ik ben ook bezig met rechten.. voornamelijk verbintenissen (hypotheek,pandrecht, oneigenlijke vertegenwooridging dat soort ongein)
Is niet echt mijn vakgebied, rechten, meer bijvakquote:Op zondag 11 april 2010 16:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Da's toch niet zo moeilijkAlthans, vond ik.
quote:Op zondag 11 april 2010 16:27 schreef Sport_Life het volgende:
ik ben ook bezig met rechten.. voornamelijk verbintenissen (hypotheek,pandrecht, oneigenlijke vertegenwooridging dat soort ongein)
Welke studie doe je dan? Burgerlijk procesrecht? Heb ik volgend blokquote:
Rechten..eerstejaars gheghe.quote:Op zondag 11 april 2010 17:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Welke studie doe je dan? Burgerlijk procesrecht? Heb ik volgend blok
aaah, universiteit!quote:Op zondag 11 april 2010 17:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Rechten..eerstejaars gheghe.![]()
En jij?
HBO sociaal juridische dienstverlening.quote:Op zondag 11 april 2010 17:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoor ik me nu te schamen omdat ik geen flauw idee heb waar ''SJD'' voor staat? Vertel..
Aha..het is een extreem saai vak als je het mij vraagt maar wij hebben wel een toffe hoogleraar dus je valt niet in slaap tijdens de hoorcolleges. Je hoeft alleen te weten hoe je je wettenbundel moet gebruiken ..that's it.quote:Op zondag 11 april 2010 17:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
HBO sociaal juridische dienstverlening.
HBO Rechten had dit blok bestuursprocesrecht en volgend blok heb ik het. Thats why asking
Six degrees of inner turbulence is mooier. Minder geschreeuw maar een heleboel klanken welke opzwepend zijnquote:
Ok! Als ik weer fatsoenlijk internet thuis heb dan dat maar eens bekijkenquote:Op maandag 12 april 2010 09:53 schreef horned_reaper het volgende:
Trouwens, als je van Dream Theater houdt kan ik je ook bands als:
- Everon
- Circus Maximus
- Sylvan
Aanraden!
Geschiedenis, zonder enige twijfel. Met evt een rechtenminor.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:23 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb nog geeeeen idee wat ik wil studeren, en de open dagen worden steeds schaarser dit jaar.
Iemand tips?
Ich liebe:
actualiteit
schrijven
politiek
rechten
en wil ook graag goed zakcentje verdienen als het even kan.
(zit momenteel in 5VWO)
Of bestuurskundequote:Op maandag 12 april 2010 09:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geschiedenis, zonder enige twijfel. Met evt een rechtenminor.
Owwwww dat is inderdaad kut.quote:Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
volgend blok krijg ik fiscaal recht, dat is feest![]()
Filmjes kijken over het onderwerp,quote:Op maandag 12 april 2010 17:14 schreef no1uknow het volgende:
heeft er nog iemand tips, want ik zit mezelf hier een partij te frustreren.. het liefst sla ik met m'n kop door de muur. Ik zit al sinds 9 uur vanochtend te SOGgen.
ga nou maar beginnen anders eindig je net zoals mij..quote:Op maandag 12 april 2010 17:14 schreef no1uknow het volgende:
heeft er nog iemand tips, want ik zit mezelf hier een partij te frustreren.. het liefst sla ik met m'n kop door de muur. Ik zit al sinds 9 uur vanochtend te SOGgen.
Getalletjesquote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
ja? waarom? Lijkt mij wel interessant
Blijkt indd pittig te zijnquote:Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
volgend blok krijg ik fiscaal recht, dat is feest![]()
Later lekker overwerken voor een hongerloontjequote:Op maandag 12 april 2010 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen weet dat bedrijfskunde de beste studie is.
Inderdaad!? Maar ik geloof dat ik hier moet zijn.quote:
Best slim, maar op stage kun je ook nog op Fok!quote:Op maandag 12 april 2010 22:51 schreef Etcetera het volgende:
Waarom denk je dat ik elke dag braaf naar stage ga, terwijl ik in principe thuis zou kunnen werken
En op Tweakers, op Twitter, op sites met veel-te-leuke-shirtjes-enzo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Best slim, maar op stage kun je ook nog op Fok!
![]()
Ik ga zo maar eens douchen en er daarna 4 hoofdstukken instampen.
Hoi, samen zelfmoord plegen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:42 schreef Etcetera het volgende:
FFFFUUUUUUUU
Plan van Aanpak
FFFFUUUUUUUU
Daar zetten ze wel weer een nieuwe voor neerquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb eerder zin om een docent om te leggen
Zeker waarquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:46 schreef Etcetera het volgende:
Maar er is altijd een kans dat die niet zo hakketakt op een stom PvA natuurlijk
Ik moet er volgende week nog 1.quote:
iets wetenschappelijkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:15 schreef lyolyrc het volgende:
Het maakt het SOG'gen wel iets diepzinniger.
Ook wel procrastination he Soempquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Diepzinnige, wetenschappelijke SOG. Oh noes!
Als je dat nou eens goed inplant, en je daar aan houdt, hoef je niet een nacht door te werken hequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:22 schreef no1uknow het volgende:
Zo, aan het zoveelste bakkie koffie! Opmaken voor een halve nacht projectwerk!
Waar heb je het over?quote:
Zometeen..quote:Op woensdag 14 april 2010 09:47 schreef Etcetera het volgende:
Doe je er ook iets mee dan?
Wat onnodige dingen weggehaaldquote:Op woensdag 14 april 2010 09:56 schreef Soempie het volgende:
Ja, dat is ook een goed idee. Douchen, bureau opruimen, planning maken, thee zetten, aantekeningen opzoeken, map zoeken om ze in te doen, memoblaadjes plakken in m'n boek, thee inschenken, aanrecht opruimen, planning wijzigen, boek openslaan, op zoek naar markeerstift, etc.
quote:
Ja, dat is heel gul van je.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:03 schreef Etcetera het volgende:
Dank jeNu niet stiekem wel die dingen doen he, je mag zelfs thee van me hebben
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:07 schreef horned_reaper het volgende:
Wat frustrerend is het wanneer je tijdens een tentamen een vraag absoluut niet weet..... en op het moment dat je het tentamen hebt ingeleverd en je loopt net de deur uit *BAM* weet je het weer .....
Dat zuigt enormquote:Op woensdag 14 april 2010 11:07 schreef horned_reaper het volgende:
Wat frustrerend is het wanneer je tijdens een tentamen een vraag absoluut niet weet..... en op het moment dat je het tentamen hebt ingeleverd en je loopt net de deur uit *BAM* weet je het weer .....
als SOG STUDIE ontwijkend gedrag is...quote:
Kwartje valtquote:
Nog niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 14 april 2010 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als SOG STUDIE ontwijkend gedrag is...
ik ben weer niet aan het SOG-en... nou ja, nu wel even, maar ben verder wel goed bezigik moet en zal mijn vakken in juli hebben afgerond zodat ik met een gerust hart (en hopelijk een P!) op huwelijksreis kan
Hij heeft me net via msn van het werk gehouden.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil Wiebel wel even inschakelen als het moet
Môgguh.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Foei Svenquote:Op woensdag 14 april 2010 11:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft me net via msn van het werk gehouden.![]()
Maar op zich lukt het nog allemaal volgens m'n -zoveelste- planning.
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zuigt enorm
En meh, SOG tijdens hoorcollege. Het wordt steeds erger.
(Waarschijnlijk zou het schelen wanneer die vent eens begon te vertellen over wat interessants ipv z'n katten.)
Over droge humor gesproken:quote:Op woensdag 14 april 2010 15:19 schreef Urquhart het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om vandaag eens echt te beginnen met het schrijven van een verslag, maar ik ben tot nu toe niet verder gekomen dan het bekijken van 5 afleveringen The Office
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Over droge humor gesproken:
[ afbeelding ]
Zie het positief: weer 3 ? studiepunten binnen!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:04 schreef Renesite het volgende:
Effectief SOGgen zei ik toch?
5,6 voor strafrecht
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:04 schreef Renesite het volgende:
Effectief SOGgen zei ik toch?
5,6 voor strafrecht
In 110 jaar had je wel wat meer punten mogen halen.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:11 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Zie zulks een mooie cijfers
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
In 110 jaar had je wel wat meer punten mogen halen.
Geniaal, fotosoep.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
de mijne van dit jaar (eerste jaar)
max behaalde studiepunten is 25
Hmmm..!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
de mijne van dit jaar (eerste jaar)
max behaalde studiepunten is 25
is rare lijst, maar eerst worden dus de onderdelen becijferd, en daarna krijg je dus nog een gemiddelde cijfer met de als het meezit bijbehorende studiepunten
ja, ik failde in het selecteren van het juiste plaatje in onfinitequote:Op woensdag 14 april 2010 17:15 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Geniaal, fotosoep.
-die eerste foto dan.![]()
Shit happens.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik failde in het selecteren van het juiste plaatje in onfinite
Zijn dat je cijfers?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:55 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lijst
Studielast staat er niet bij, maar ik zit nu op 42 ECTS uit mn P, hopelijk heb ik die voor augustus allemaal binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |