quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:06 schreef Renesite het volgende:
Zo!
9:30 - 11:30 opdracht bezig
11:30 - 15:45 strafrecht
QFTquote:Op donderdag 1 april 2010 12:49 schreef Marurk het volgende:
Tentamen gehad, en ging nog best goed eigenlijk.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:13 schreef Renesite het volgende:
Oh... mijn map ligt voor me. Mijn worddocument staat maagdelijk wit mij aan te staren. Hoi hoi hoi!
Er is iets belangrijks zie ik, heb iets gemarkeerd merk ik op!quote:
Donderdagavondfeestjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:08 schreef Merel1808 het volgende:
Vandaag de hele dag geen zak uitgevoerd (want zwaar brak), terwijl ik zoveel van plan was![]()
Maar het was het waard, de Gieter
Whehe, het ziet er hier identiek hetzelfde uitquote:
Onschuldigheidspresumptie Art 27Svquote:
quote:Artikel 27
[1.] Als verdachte wordt vóórdat de vervolging is aangevangen, aangemerkt degene te wiens aanzien uit feiten of omstandigheden een redelijk vermoeden van schuld aan eenig strafbaar feit voortvloeit.
[2.] Daarna wordt als verdachte aangemerkt degene tegen wien de vervolging is gericht.
[3.]De aan de verdachte toekomende rechten komen tevens toe aan de veroordeelde tegen wie een strafrechtelijk financieel onderzoek is ingesteld of te wiens aanzien op een vordering van het openbaar ministerie als bedoeld in artikel 36e van het Wetboek van Strafrecht niet onherroepelijk is beslist.
Donderdagmiddagborrels die doorlopen in donderdagavondbiertjes die overgaan in donderdagnachtfeestjesquote:
Klinkt gelukkig iets minder saai dan de vrijdagmiddag borrelquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Donderdagmiddagborrels die doorlopen in donderdagavondbiertjes die overgaan in donderdagnachtfeestjes
Geen borrel voor mij vandaagquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Klinkt gelukkig iets minder saai dan de vrijdagmiddag borrel
Leren zal jequote:
Tja... da's wat meer. Reason why: GEEN UNIVERSITEITquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
mijn boekjes voor vandaag
heb niet alle 3000 pagina's per boek nodig hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja... da's wat meer. Reason why: GEEN UNIVERSITEIT
Da's niet zoveel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:37 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Onder: Management en organisatie
Tussen: Engels
Daarboven: wettenbundel, hoef ik gelukkig niet heulemoal te weten
Daarboven: Vreemdelingenrecht
Daarboven: Strafrecht
Daarboven: Map aantekeningen van les/samenvattingen
Daarboven: uittreksel strafrecht
Daarboven: aantekeningen + conflictmanagement aantekeningen
Klopt. Dat zeg ik ook nietquote:
Ik zeg ook niet dat het erg is dat het niet zoveel is. Wou dat ik dat had met rechten op de uni. Daar was de stapel nog dikker, voor één vakquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Dat zeg ik ook niet! Maar je moet het wel ff doen.
Daarom. Ik kan evt. nog een master sociaal recht doen (de vrije master) Ik zie het alleen niet zittenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:32 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het erg is dat het niet zoveel is. Wou dat ik dat had met rechten op de uni. Daar was de stapel nog dikker, voor één vakNarigheid was dat zeg
Nee, als ik die docenten hoorde praten over hoeveel je wel niet moest leren in de master (ik hoorde dingen als "drie keer zoveel") werd ik vrij depressiefquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom. Ik kan evt. nog een master sociaal recht doen (de vrije master) Ik zie het alleen niet zitten
Ehehe, niks van aantrekkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee, als ik die docenten hoorde praten over hoeveel je wel niet moest leren in de master (ik hoorde dingen als "drie keer zoveel") werd ik vrij depressief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |