quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:06 schreef Renesite het volgende:
Zo!
9:30 - 11:30 opdracht bezig
11:30 - 15:45 strafrecht
QFTquote:Op donderdag 1 april 2010 12:49 schreef Marurk het volgende:
Tentamen gehad, en ging nog best goed eigenlijk.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:13 schreef Renesite het volgende:
Oh... mijn map ligt voor me. Mijn worddocument staat maagdelijk wit mij aan te staren. Hoi hoi hoi!
Er is iets belangrijks zie ik, heb iets gemarkeerd merk ik op!quote:
Donderdagavondfeestjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:08 schreef Merel1808 het volgende:
Vandaag de hele dag geen zak uitgevoerd (want zwaar brak), terwijl ik zoveel van plan was![]()
Maar het was het waard, de Gieter
Whehe, het ziet er hier identiek hetzelfde uitquote:
Onschuldigheidspresumptie Art 27Svquote:
quote:Artikel 27
[1.] Als verdachte wordt vóórdat de vervolging is aangevangen, aangemerkt degene te wiens aanzien uit feiten of omstandigheden een redelijk vermoeden van schuld aan eenig strafbaar feit voortvloeit.
[2.] Daarna wordt als verdachte aangemerkt degene tegen wien de vervolging is gericht.
[3.]De aan de verdachte toekomende rechten komen tevens toe aan de veroordeelde tegen wie een strafrechtelijk financieel onderzoek is ingesteld of te wiens aanzien op een vordering van het openbaar ministerie als bedoeld in artikel 36e van het Wetboek van Strafrecht niet onherroepelijk is beslist.
Donderdagmiddagborrels die doorlopen in donderdagavondbiertjes die overgaan in donderdagnachtfeestjesquote:
Klinkt gelukkig iets minder saai dan de vrijdagmiddag borrelquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Donderdagmiddagborrels die doorlopen in donderdagavondbiertjes die overgaan in donderdagnachtfeestjes
Geen borrel voor mij vandaagquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Klinkt gelukkig iets minder saai dan de vrijdagmiddag borrel
Leren zal jequote:
Tja... da's wat meer. Reason why: GEEN UNIVERSITEITquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
mijn boekjes voor vandaag
heb niet alle 3000 pagina's per boek nodig hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja... da's wat meer. Reason why: GEEN UNIVERSITEIT
Da's niet zoveel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:37 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Onder: Management en organisatie
Tussen: Engels
Daarboven: wettenbundel, hoef ik gelukkig niet heulemoal te weten
Daarboven: Vreemdelingenrecht
Daarboven: Strafrecht
Daarboven: Map aantekeningen van les/samenvattingen
Daarboven: uittreksel strafrecht
Daarboven: aantekeningen + conflictmanagement aantekeningen
Klopt. Dat zeg ik ook nietquote:
Ik zeg ook niet dat het erg is dat het niet zoveel is. Wou dat ik dat had met rechten op de uni. Daar was de stapel nog dikker, voor één vakquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Dat zeg ik ook niet! Maar je moet het wel ff doen.
Daarom. Ik kan evt. nog een master sociaal recht doen (de vrije master) Ik zie het alleen niet zittenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:32 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het erg is dat het niet zoveel is. Wou dat ik dat had met rechten op de uni. Daar was de stapel nog dikker, voor één vakNarigheid was dat zeg
Nee, als ik die docenten hoorde praten over hoeveel je wel niet moest leren in de master (ik hoorde dingen als "drie keer zoveel") werd ik vrij depressiefquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom. Ik kan evt. nog een master sociaal recht doen (de vrije master) Ik zie het alleen niet zitten
Ehehe, niks van aantrekkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee, als ik die docenten hoorde praten over hoeveel je wel niet moest leren in de master (ik hoorde dingen als "drie keer zoveel") werd ik vrij depressief
SOG jij ook al zo lang? Ik ben al sinds eind december bezig met de laatste correcties in mijn afstudeerverslag.quote:Op maandag 5 april 2010 17:57 schreef Marlalala het volgende:
Ah, ik zocht al zo'n topic!
Ik ben al sinds december aan het SOG'enMoet drie domme opdrachten inleveren, nog drie tentamens maken en mijn scriptie.
Het was het beste geweest als ik hier een ban zou krijgen want ik zit tegenwoordig dag én nacht op FOK
Ik SOG zo erg dat ik er als de kippen bij ben als iemand iets nieuws postquote:Op maandag 5 april 2010 22:28 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
SOG jij ook al zo lang? Ik ben al sinds eind december bezig met de laatste correcties in mijn afstudeerverslag.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb in december mijn eindpraatje en verdediging gehad. Ik hoef alleen nog maar een paar kleine foutjes eruit te halen, zodat ik de boel kan laten printen. Toen ik daar echt mee bezig was, had ik de meeste van die foutjes eruit in iets meer dan een uur. De enige echte vertraging die ik heb gehad, was diefstal van mijn laptop, maar ik bleek gelukkig een goede backup van het verslag te hebben.quote:Op maandag 5 april 2010 22:31 schreef Marlalala het volgende:
Ik SOG zo erg dat ik er als de kippen bij ben als iemand iets nieuws post![]()
Hè balen dat je daar al zo lang mee bezig bent! Zit je er al aan één stuk achter?
Ik heb eigenlijk geen klap gedaan sinds december, nou ja ik heb één tentamen gehaald maar ik had er 4 moeten halen. Die opdrachten ben ik ook weer veel te laat mee
1 tentamen niet gehaald, die anderen gewoon niet gemaaktquote:Op maandag 5 april 2010 22:37 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik heb in december mijn eindpraatje en verdediging gehad. Ik hoef alleen nog maar een paar kleine foutjes eruit te halen, zodat ik de boel kan laten printen. Toen ik daar echt mee bezig was, had ik de meeste van die foutjes eruit in iets meer dan een uur. De enige echte vertraging die ik heb gehad, was diefstal van mijn laptop, maar ik bleek gelukkig een goede backup van het verslag te hebben.
Heb jij je andere tentamens niet gehaald of niet gedaan? Daar zit ook nog een verschil tussen...![]()
Hmm dan is het geen SOG toch? Effectief SOG'en bestaat volgens mij niet...quote:Op maandag 5 april 2010 22:56 schreef Renesite het volgende:
Oooh ik SOG wel effectief. Zodat ik in ieder geval wel mijn studie nominaal hal, met natte hakken weliswaar.
Jaweeeel. UItstellen, 5,5jes halen. Da's effectief!quote:Op maandag 5 april 2010 22:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hmm dan is het geen SOG toch? Effectief SOG'en bestaat volgens mij niet...
Cijfers? Ik zou graag willen dat ik me het laatste jaar bezig had kunnen houden met cijfers. Helaas moest ik juist een hoop tekst produceren, iets wat mij niet ligt.quote:Op maandag 5 april 2010 22:43 schreef Marlalala het volgende:
1 tentamen niet gehaald, die anderen gewoon niet gemaaktIk kan me er niet meer toe zetten. Het zijn ook van die f*cktentamens, cijfermatige toestanden, waar ik dus heel slecht in ben. Ik ben eigenlijk te bang dat ik het niet haal, dus begin ik er maar gewoon niet aan...kansloos natuurlijk.
Ik moet alleen nog op stage, morgen heb ik daarover een gesprek. Dan ga ik ook eindelijk mijn verslag laten drukken. Die backup was de tweede backup die ik maakte, voor als het extreem tegen zou zitten. Ik ben achteraf blij dat ik hem had.quote:Hé maar als jij je praatje, je verdediging en het grootste deel van die fouten eruit hebt gewerkt...wat houdt je nu dan nog tegen?
Balen van je laptop trouwens! Wel heel goed van die backup
Die heb ik gelukkig maar weinig gehaald. Of ik haalde een fikse onvoldoende, of ruime voldoende. Het effectiefste was een tentamen dat ik op haalde door alleen de avond van tevoren te leren. Ik was zelfs als eerste van de hele groep klaar.quote:Op maandag 5 april 2010 23:00 schreef Renesite het volgende:
Jaweeeel. UItstellen, 5,5jes halen. Da's effectief!
Oh dat klinkt wel ok! Hoe lang moet je stage lopen? Joh, je bent dit jaar klaarquote:Op maandag 5 april 2010 23:02 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Cijfers? Ik zou graag willen dat ik me het laatste jaar bezig had kunnen houden met cijfers. Helaas moest ik juist een hoop tekst produceren, iets wat mij niet ligt.Als ik jou kan helpen, moet je het maar laten weten.
![]()
[..]
Kijk, en taal is echt mijn dingNou komt goed uit, ik moet in juni nog statistiek en financieel management
![]()
Ik moet alleen nog op stage, morgen heb ik daarover een gesprek. Dan ga ik ook eindelijk mijn verslag laten drukken. Die backup was de tweede backup die ik maakte, voor als het extreem tegen zou zitten. Ik ben achteraf blij dat ik hem had.
Sociale Psychologie. Boek niet open gehad, leeg hoofd er naar toe. Multiple choice: 5,5.quote:Op maandag 5 april 2010 23:11 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig maar weinig gehaald. Of ik haalde een fikse onvoldoende, of ruime voldoende. Het effectiefste was een tentamen dat ik op haalde door alleen de avond van tevoren te leren. Ik was zelfs als eerste van de hele groep klaar.![]()
Statistiek dat lukt nog wel, als is het voor al wel een tijd geleden dat ik dat heb gedaan. Financieel onderlegd ben ik niet, ik doe namelijk een technische studie.quote:Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef Marlalala het volgende:
Kijk, en taal is echt mijn dingNou komt goed uit, ik moet in juni nog statistiek en financieel management
![]()
3 maanden, ik had al bijna klaar kunnen zijn met mijn stage.quote:Oh dat klinkt wel ok! Hoe lang moet je stage lopen? Joh, je bent dit jaar klaar
Wat stoeien met formules zal wel lukken, maar waarschijnlijk heb ik voor de rest geen idee waar ik mee bezig ben.quote:Op maandag 5 april 2010 23:32 schreef Marlalala het volgende:
Het verbaast me niets als je tóch nog meer kennis hebt van die financiele toestanden dan ik![]()
Nou ja nog even doorzetten en dan ben je toch nog voor het volgende studiejaar klaar, toch
Of via het onbeschermde draadloos netwerk van de burenquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:22 schreef Renesite het volgende:
Nah... ligt mijn internet eruit.. Wat doe je dan?
Connectie maken via mobiele telefoon
like iedereen in de buurt heeft ziggo. Dus zit nu al vanaf 9uur op de hogeschoolquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:19 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Of via het onbeschermde draadloos netwerk van de buren
om 4uur pas... Godver.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou, weer nuttig genoeg gemaakt voor vandaag
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:54 schreef Merel1808 het volgende:
Ik had zoveel nuttige plannen voor vandaag! Jammer dat iemand zich voor de trein gooide, de buschauffeur voor mn neus wegreed, de trein 25 minuten vertraging had, ik om moest reizen via Utrecht en nu nog niet thuis ben.. Nu heb ik geen zin meer
Whahahaquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:54 schreef Merel1808 het volgende:
Ik had zoveel nuttige plannen voor vandaag! Jammer dat iemand zich voor de trein gooide, de buschauffeur voor mn neus wegreed, de trein 25 minuten vertraging had, ik om moest reizen via Utrecht en nu nog niet thuis ben.. Nu heb ik geen zin meer
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:54 schreef Merel1808 het volgende:
Ging 'ie goed?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:47 schreef Renesite het volgende:
Zo, tentamen gehadNu 2 dagen voor 2 tentamens
Joahhhh denk het welquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ging 'ie goed?
Ik mag donderdag ook weer op komen draven.
Helaasquote:Op maandag 5 april 2010 23:29 schreef luckass het volgende:
Vanaf morgen weer tentamens.
Best veel gedaan dit keer, hopen dat het goed uitpakt.
Als ik jou was zou ik dan lekker gaan slapen !quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:50 schreef Hondenbrokken het volgende:
Nog 9 uur om te beginnen met leren (en dat op WO).
Een opgeruimde omgeving en muziek kende ik wel als studietip, maar Whiskey is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:06 schreef horned_reaper het volgende:
Jognens, zet een gezellig lampje aan, wat heerlijke symfonische of klassieke muziek op de achtergrond.. een lekker glas met een goede schotse Whiskey en maak alles netjes schoon om je heen.![]()
Met die combinatie kan ik altijd heel goed leren!
Het ergste is als je tot 9 uur s'ochtends lekker bezig bent geweest. Dan door onverklaabare redenen in slaap valt en pas rond 5 uur s'avonds weer wakker wordt. Dan voel je je kut en heb je helemaal niks aan tijd gewonnen.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:56 schreef gaatie het volgende:
Ik voel me altijd zo raar als ik een nachtje heb doorgetrokken :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |